Article

اطلاعات جدیدی از پرچمدار آینده شیائومی 14 پرو فاش شد

نشت اطلاعات شیائومی 14 پرو نشان می دهد که گوشی پرچمدار جدید این شرکت مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 3، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع تا 120 وات است . به تازگی اطلاعات جدیدی فاش شده است که به برخی از مشخصات کلیدی مدل آتی شیائومی 14...

Device Slider
  • خانه
  • 👈
  • تکنولوژی
  • 👈
  • اطلاعات جدیدی از پرچمدار آینده شیائومی 14 پرو فاش شد

نشت اطلاعات شیائومی 14 پرو نشان می دهد که گوشی پرچمدار جدید این شرکت مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 3، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع تا 120 وات است . به تازگی اطلاعات جدیدی فاش شده است که به برخی از مشخصات کلیدی مدل آتی شیائومی 14 پرو اشاره کرده است.

شیائومی 14 پرو ممکن است در آبان یا آذر امسال (1402) عرضه شود

در حالی که غول فناوری چینی هنوز به طور رسمی جزئیات دقیق تری را در مورد شیائومی 14 پرو فاش نکرده یا اعلامیه ای منتشر نکرده است، آخرین نشت اطلاعاتی از Digital Chat Station به برخی از مشخصات کلیدی آن اشاره می کند. منبع مذکور، اطلاعاتی را در Weibo (یک وب سایت میکروبلاگینگ چینی) به اشتراک گذاشت که برخی از جزئیات قابل توجه گوشی پرچمدار آینده را نشان می دهد. طبق گزارش ها، شیائومی 14 پرو دارای تراشه SM8650 خواهد بود.

به عبارت دیگر، اساساً نسل بعدی کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 SoC است. علاوه بر این، منبع اطلاعاتی اضافه می کند که دستگاه با یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می شود و ظاهراً از شارژ سریع بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند. اگرچه، این نشت همچنین نشان می دهد که دستگاه دارای دو نرخ شارژ سریع سیمی متفاوت از جمله 90 وات و 120 وات است.

اطلاعات جدیدی از پرچمدار آینده شیائومی 14 پرو فاش شد

بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، شیائومی 14 پرو با ارتقاء قابل توجهی در ماژول دوربین خود ، با گنجاندن دوربین های لنز های بالا WLG وارد بازار خواهد شد . از نظر طراحی، شیائومی 14 پرو در دو نسخه با صفحه نمایش تخت و نوع نمایشگر منحنی وارد بازار خواهد شد. بنابراین، این امکان وجود دارد که این دو نسخه از دو سرعت شارژ سریع متفاوت پشتیبانی کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مـــطالب بیشتر ...

More Post

مطالب بیشتر

تحریریه کارینت
28 مرداد 1403