• خانه
  • ⬅️
  • کسب و کار
  • ⬅️
  • اصلی ترین ابزار آلات تعمیر موبایل که هر تعمیرکار موبایلی باید داشته باشد

اصلی ترین ابزار آلات تعمیر موبایل که هر تعمیرکار موبایلی باید داشته باشد

تعمیر موبایل یکی از جمله مشاغلی است که طی چند سال گذشته طرفداران بسیاری پیدا کرده است و افراد مختلفی تمایل پیدا کرده اند تا با شرکت در یک دوره حضوری یا ویدیویی آموزش تعمیرات موبایل این حرفه را آموخته و با اجاره مغازه ای به صورت حضوری و یا...

sponsor

اصلی ترین ابزار آلات تعمیر موبایل که هر تعمیرکار موبایلی باید داشته باشد

تعمیر موبایل یکی از جمله مشاغلی است که طی چند سال گذشته طرفداران بسیاری پیدا کرده است و افراد مختلفی تمایل پیدا کرده اند تا با شرکت در یک دوره حضوری یا ویدیویی آموزش تعمیرات موبایل این حرفه را آموخته و با اجاره مغازه ای به صورت حضوری و یا با راه اندازی وب سایت به صورت اینترنتی خدمات تعمیرات موبایل را انجام دهند. در این بین یکی از جمله اصلی ترین مواردی که سبب می شود تا بین تعمیرکاران تفاوت بسیار زیادی ایجاد شود ابزار آلاتی است که برای تعمیر موبایل از آنها استفاده می کنند.

بر کسی پوشیده نیست که استفاده از ابزارآلات به روز و برند تا چه حد میتواند بر روی کیفیت کار خروجی تاثیر گذار باشد. در این بخش از سخت افزار مگ قصد داریم تا اصلی ترین و مهمترین ابزارهای تعمیر موبایل را به شما معرفی کنیم تا در صورتی که به تازگی وارد عرصه تعمیر موبایل شده اید بتوانید با آشنایی بیشتر با این وسایل و ابزار، نسبت به خرید آنها برای افزایش بهره وری و همچنین کیفیت تعمیراتی که انجام میدهید اقدام کنید، از این رو پیشنهاد میکنیم تا انتها با ما همراه باشید.

لوپ تعمیرات موبایل

یکی از جمله اصلی ترین مواردی که هر تعمیرکاری به آن نیاز خواهد داشت لوپ تعمیرات موبایل است. خرید یکی از بهترین لوپ تعمیرات موبایل که در بازار ایران موجود است میتواند به شما کمک کند تا با در اختیار داشتن بهترین ها در این زمینه بتوانید ریز ترین قطعات موبایل را نیز با دقت حداکثری تعمیر نمایید و کیفیت کار خود را افزایش دهید.

پیچ گوشتی

پیچ گوشتی یکی از اصلی ترین ابزار آلاتی است که از حوزه های کاری مختلف کاربرد دارد. پیچ گوشتی ها انواع مختلفی دارند که از جمله اصلی ترین آنها میتوان به پیج گوشتی دو سو و چهار سو اشاره نمود. پیچ گوشتی هایی که برای تعمیر موبایل استفاده می شوند دارای سری های مختلف و ابعاد کوچکتری هستند و بیشتر با نام پیچ گوشتی های مینیاتوری شناخته می شوند. باتوجه به اینکه پیچ هایی که به واسطه آنها گوشی های موبایل اسمبل می شوند بسیار ریز و ظریف هستند می بایست از پیچ گوشتی های خاصی نیز برای باز کردن آنها استفاده نمود.

blank

سشوار صنعتی

یکی دیگر از ابزار آلات تعمیر موبایلی که به آن نیاز خواهید داشت سشوار صنعتی است. با خرید یکی از بهترین سشوارهای صنعتی موجود در بازار ایران میتوانید قطعاتی که جداسازی یا نصب آنها بر روی برد گوشی موبایل به سشوار زدن نیاز دارد را به راحتی و بدون آسیب دیدگی سایر بخش های برد گوشی موبایلی که قصد تعمیر آن را دارید جدا کرده و یا روی برد گوشی نصب نمایید.

لوازم لحیم کاری

لوازم لحیم کاری خود شامل بخش های مختلفی از قبیل هیتر و هویه، نوک هویه، سیم قلع و لحیم، سیم قلع کش و روغن لحیم می شود که با کمک آنها میتوان قطعات جدید را بر روی برد ثابت نمود و یا قطعات آسیب دیده را از روی برد خارج نمود و بستر برد موبایل را برای جایگزینی قطعه جدید آماده نمود.

blank

انواع قطعات موبایل

دنیای قطعات موبایل بسیار گسترده و متنوع است. از ال سی دی موبایل گرفته، تا باتری موبایل، سی پی یو موبایل، دوربین موبایل، فلت و بسیاری دیگر از قطعات موبایل را میبایست یا در فروشگاه خود موجود داشته باشید و یا تامین کننده آنرا داشته باشید تا هر زمانی که مشتری گوشی موبایلش را برای تعمیر پیش شما آورد بتوانید انواع قطعات موبایل را از آن تامین کنید و فرایند تعمیر موبایل شخص را برای او انجام دهید.

حمام التراسونیک

بسیاری از قطعات موبایل برای اینکه جرم و آثار لحیم کاری و … که بر روی آنها باقی مانده است تمیز شود نیازمند این خواهند بود تا در دستگاهی به نام التراسونیک قرار گرفته تا با استفاده از مایع التراسونیک و موج های ممتدی که این دستگاه ایجاد میکند، قطعات مذکور طی چند دقیقه تمیز شوند. حمام التراسونیک نیز یکی از جمله اصلی ترین قطعاتی است که حداقل یکی از آنها برای هر تعمیرکاری لازم و ضروری است.

تبدیل به بهترین تعمیرکار موبایل تهران و ایران شوید

برای اینکه بتوانید به بهترین تعمیرکار موبایل تهران و ایران تبدیل شوید و در لیستی همانند لیست بهترین تعمیر کار موبایل تهران و ایران منتشر شده در وب سایت جرمن پارت به آدرس https://gpgsm.ir/best-mobile-repair/ نام شما نیز دیده شود نیاز است تا در کنار پیگیری آموزش های سطح حرفه ای و کسب تجربه در زمینه تعمیرات موبایل، از ابزار آلات تعمیرات موبایل حرفه ای و بروز نیز استفاده نمایید.

تاکنون شما از کدام یک از ابزارهای تعمیرات موبایل برای تعمیر کردن گوشی مشتریان استفاده کرده اید؟ نام آنرا در بخش نظرات بنویسید. به نظر شما اصلی ترین ابزار آلات تعمیر موبایل که هر تعمیرکار موبایلی باید داشته باشد چیست؟

منبع: سخت افزار مگ

0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست مطالب
more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
More Similar post

مـــطالب مـشـــابه بیشتر...

Pagespeed Optimization by Lighthouse.