Sponsor

ویژگی های بهترین مدل زنجیر طلا

بهترین مدل زنجیر طلا باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟ انواع مدل زنجیر طلا چیست و چگونه می توانیم آن را ست کنیم تا بیشترین زیبایی را داشته باشد...
Device Slider

هر مدل زنجیر طلا ویژگی های خاص و سبک استفاده ی مخصوص به خود را دارد. اگر با آگاهی از انواع مدل های زنجیر طلا استفاده کنید، در کنار زیبایی بیشتر هماهنگی و درخشش شما بیشتر می شود. در این مقاله ما قصد داریم ویژگی های بهترین مدل زنجیر طلا را با معرفی انواع مدل های مختلف و کاربردهای آن برای شما بیان کنیم با جواهری لوتوس همراه باشید.

چند مدل زنجیر طلا وجود دارد؟

چندین نوع زنجیر طلا وجود دارد که هر کدام دارای طراحی و سبک منحصر به فردی هستند. در ست کردن جواهرات باید به این نکته توجه داشته باشید که هر مدل زنجیر با سبک متفاوتی از جواهر ست می شود. برخی از محبوب‌ترین مدل‌های زنجیر طلا عبارتند از:

زنجیر کارتیه 

زنجیر کارتیه یک سبک از طلای کلاسیک است .

این نوع زنجیر معمولا از مستطیل هایی با گوشه ی گرد که به هم متصل شده است، تشکیل می شود. سبک این زنجیر رسمی است و بهتر است باتوجه به سایز بزرگتر زنجیر آن را با آویزهای بزرگ استفاده کنید.

اگر نگران گران شدن قیمت آویز طلا هستید، می توانید از آویزهای توخالی استفاده کنید.همچنین این مدل زنجیره ها را می توانید به صورت تنهایی نیز استفاده کنید.

بهترین مدل های زنجیر طلا و قیمت های آن را اینجا مشاهده کنید.

زنجیر طنابی

از آنجا که این نوع زنجیر از دو یا چند رشته طلا که بهم تابیده شده است تشکیل می شود و به شکل طناب است به این نام معروف شده است. زنجیر طنابی یک مدل زنجیر پرکاربرد است که می توانید آن را برای استفاده ی روزانه با آویز یا بدون آن بیندازید.

استحکام این زنجیرها به دلیل تعداد رشته های طلای بیشتر آن، از موارد مشابه بیشتر است.

زنجیر فیگارو

این مدل زنجیر از سه حلقه ی کوچک متصل به یک حلقه بزرگتر بیضوی و تناوب این حلقه های اتصال، تشکیل شده است. این زنجیره ها با سبک کلاسیک و شیک خود قابل کاربرد برای مهمونی، مجالس و جمع های دوستان هستند. باتوجه به ظاهر درشت تر حلقه ها این نوع زنجیره ها را نیز می توانید به صورت تکی و بدون آویز استفاده کنید.

همچنین اگر دوست دارید مدل زنجیر طلای شما بیشتر خودنمایی کند، می توانید آن را با آویز کوچک یا متوسط همراه کنید.

زنجیر فیگارو
زنجیر فیگارو

زنحیر کوبایی

این مدل زنجیر طلا جزء بزرگترین مدل هاست که با حلقه های مسطح و بیضوی به هم متصل می شوند و ظاهری محکم و سنگین را ایجاد می کنند. این زنجیر با سبک مدرن و برجسته ی خود قابلیت استفاده به صورت تکی یا با آویزهای بزرگ را داراست.

زنجیر باکس

این مدل زنجیر طلا از خانه های مربعی شکل تشکیل شده است که با اتصال بهم ظاهری زیبا و شیک را ایجاد کرده اند. بهتر است زنجیر باکس را با جواهرات ظریف و کوچک استفاده کنید تا زیبایی آن دو چندان شود.

زنجیر مارینر

طرح این زنجیر از لنگرهای طلا الهام گرفته شده است. هر یک از این زنجیرها دارای ویژگی‌های خاص خود هستند و برای سبک‌های مختلفی از جواهرات مناسب هستند. این زنجیر از خانه های بیضوی کوچک که بهم متصل شده است ایجاد می شود. بهتر است، این زنجیر را با آویزهای متوسط استفاده کنید.

زنجیر ونیزی

ظاهر صاف و براق این نوع زنجیر آن را از سایر مدل ها متمایز می کند. این مدل زنجیر طلا که جزء زنجیر های مدرن و شیک است دارای مربع های کوچک و صاف به هم متصل شده می باشد. برای زیبایی مضاعف این مدل زنجیر را می توان با آویزهای جواهر استفاده کنید. برای مشاهده زنجیر با گردن آویز جواهر اینجا کلیک کنید.

زنجیر رولکس

زنجیر طلا با اتصالات گرد و پهن زنجیر رولکس است که دارای سبک کلاسیک و شیک می باشد. رنگ این مدل زنجیره ها از مات تا براق است و قابل استفاده به صورت تکی یا با آویزهای متوسط است.

زنجیر رولکس

زنجیر توپی

این مدل زنجیر طلا همانطور که از اسم آن مشخص است از توپک های کوچک متصل به هم تشکیل شده است. ظاهر زیبا و جلوه ی زیاد آن، آن را یک زنجیر پر طرفدار کرده است. این زنجیر با سبک ساده و شیک خود مناسب استفاده با آویزهای ظریف و کوچک است.

در انتخاب انواع مدل های زنجیر طلا باید به چه ویژگی هایی توجه کنیم؟

در انتخاب انواع مدل‌های زنجیر طلا باید به چند ویژگی کلیدی توجه کرد تا مطمئن شوید که زنجیری که انتخاب می‌کنید با نیازها و سلیقه شما همخوانی دارد.

طول زنجیر

طول زنجیر طلای که انتخاب می کنید در سبک ایستایی و زیبایی آن موثر است. زنجیره های کوتاه حدودا 40 تا 45 سانتی برای آویزهای ظریف مناسب هستند، در صورتیکه زنجیره های بلند 50 تا 65 سانتی برای استفاده با آویزهای متوسط و بلند مناسب هستند. همچنین اگر دوست دارید زنجیر خود را به صورت لایه لایه بیندازید باید طول زنجیر انتخابی شما بلندتر باشد.

ضخامت زنجیر

ضخامت زنجیر انتخابی شما به نوع کاربرد آن بستگی دارد، برای افزایش عمر و کارآیی زنجیر طلای خود در انتخاب مدل زنجیر طلا دقت لازم را داشته باشید. برای مثال مدل زنجیر کوبایی که دارای حلقه ی پهن تر است را بهتر است، بصورت روزانه استفاده کنید و از زنجیر های ظریفی مثل باکس که ممکن است در استفاده ی روزانه پاره شوند یا آسیب ببینند اجتناب کنید.

کیفیت طلا

کیفیت و عیار طلای انتخابی در کاربرد و کارآیی مدل زنجیر طلای شما موثر است. بهتر است طلا را از طلا فروش هایی معتبر خریداری کنید تا با مشکل خرید طلای کم عیار یا تقلبی مواجهه نشوید

سبک زنجیر طلا

برای انتخاب مدل زنجیر طلای خود باید به این نکته توجه کنید که هر مدل زنجیر طلا مناسب یک مدل پوشش یا مهمانی است. برای مثال پیشنهاد می کنیم برای استفاده روزانه از زنجیر کارتیر استفاده کنید و اگر به دنبال یک طرح خاص برای مهمانی هستید زنجیر ونیزی می تواند یک طرح خاص و متفاوت برای شما ایجاد کند.

در انتخاب مدل زنجیر طلا حتما به قفل آن دقت کنید، راحتی باز و بسته شدن قفل و همچنین کیفیت آن بر طول عمر زنجیر طلای شما موثر خواهد بود.

نکته ی آخری که باید همواره به آن توجه کنید، زنجیر طلای خود را با دیگر جواهراتتان ست کنید و اگر از جواهرات کلاسیک استفاده می کنید از زنجیری با طرح کلاسیک برای همخوانی بیشتر استفاده کنید.

سبک زنجیر طلا
امتیاز بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
مـــطالب مـشـــابه بیشتر ...

Similar Post

مطالب بیشتر

تحریریه کارینت
07 مرداد 1403
تحریریه کارینت
04 شهریور 1402
تحریریه کارینت
26 مهر 1402
تحریریه کارینت
08 شهریور 1403