Video

(ویدیو) رونمایی یک شرکت چینی از ربات انسان نمای منعطف با قیمت 16 هزار دلار !

Unitree از یک ربات منعطف و انسان نما رونمایی کرده است که 16 هزار دلار قیمت دارد و می توان آن را تا کرد و به مکان دیگری منتقل کرد. شرکت چینی Unitree از یک ربات منعطف و شبیه انسان به نام Unitree G1 رونمایی کرده است که قیمت آن...

Device Slider
  • خانه
  • 👈
  • ویدیو
  • 👈
  • (ویدیو) رونمایی یک شرکت چینی از ربات انسان نمای منعطف با قیمت 16 هزار دلار !

Unitree از یک ربات منعطف و انسان نما رونمایی کرده است که 16 هزار دلار قیمت دارد و می توان آن را تا کرد و به مکان دیگری منتقل کرد.

شرکت چینی Unitree از یک ربات منعطف و شبیه انسان به نام Unitree G1 رونمایی کرده است که قیمت آن از 16000 دلار شروع می شود و می تواند توسط یک فرد تا شود و به مکان دیگری منتقل شود. زمان عملیاتی اعلام شده برای ربات تقریباً دو ساعت بود.

ربات Unitree G1 بسته به مدل (G1 یا G1 EDU) بین 35 تا 47 کیلوگرم وزن دارد و پس از تا شدن توسط یک نفر قابل بلند شدن و جابجایی است. ارتفاع ربات حدود 127 سانتی متر و حداکثر سرعت حرکت آن 2 متر در ثانیه است.

به گفته سازنده ربات، محصول آن بین 23 تا 43 مفصل (بسته به مدل) دارد. به لطف تحرک زیاد، اندام های آن می توانند در جهات مختلف خم شوند و بچرخند و خود ربات نیز می تواند در ناحیه لگن به سمت عقب خم شود و در این حالت سرش به زمین می رسد.

کلیپ منتشر شده توسط این شرکت چینی نشان می دهد که این ربات تا چه اندازه در کار با چوب، شکستن آجیل و باز کردن بطری ها مهارت دارد. قابل ذکر است که قیمت آن چندین برابر ارزان تر از ربات های مشابه شرکت های آمریکایی “بوستون داینامیکس” و “تسلا” است.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیوهای بیشتر ...

More video

ویدیو بیشتر

تحریریه کارینت
06 اسفند 1400
تحریریه کارینت
09 شهریور 1401