Video

(ویدیو) آپدیت جدید تلگرام نسخه 9.0.0 با قابلیت های جذاب منتشر شد

تلگرام اپدیت جدیدش یعنی نسخه 9 را عرضه کرد. در این آپدیت:‏✔️ ری اکشن با برخی اموجی ها (مثل ???? ???? ????) که تا پیش از این فقط توسط کاربران پریمیوم قابل استفاده بودند، حالا برای همه کاربران آزاد شدن و به صورت رایگان هم قابل استفاده هستند. تلگرام همچنین...

Device Slider
  • خانه
  • 👈
  • ویدیو
  • 👈
  • (ویدیو) آپدیت جدید تلگرام نسخه 9.0.0 با قابلیت های جذاب منتشر شد

تلگرام اپدیت جدیدش یعنی نسخه 9 را عرضه کرد.

در این آپدیت:
‏✔️ ری اکشن با برخی اموجی ها (مثل ???? ???? ????) که تا پیش از این فقط توسط کاربران پریمیوم قابل استفاده بودند، حالا برای همه کاربران آزاد شدن و به صورت رایگان هم قابل استفاده هستند. تلگرام همچنین اموجی های جدید برای ری اکشن اضافه کرده و پنل ری اکشن ها با زدن دکمه فلش رو به پایین، حالا قابل بزرگ شدن هم هست.

‏✔️ کاربران پریمیوم به لطف اموجی های سفارشی، حالا می توانند از این اموجی های سفارشی به عنوان ری اکشن روی پیام ها استفاده کنند که تعداد آن ها بسیار زیاد هست.

‏✔️ علاوه بر ری اکشن با اموجی های سفارشی، کاربران پریمیوم حالا به جای یک ری اکشن برای هر پیام، می توانند 3 ری اکشن به طور همزمان روی هر پیام بگذارند!

‏✔️ این تغییرات در حال حاضر محدود به چت های شخصی و گروه ها هست و هنوز روی کانال ها کار نمی کند.

ادمین های گروه ها هم می توانند امکان قرار دادن ری اکشن با اموجی های سفارشی را غیرفعال کنند و ری اکشن ها را صرفا به ری اکشن با اموجی های معمولی محدود کنند تا کاربران پریمیوم از اموجی های سفارشی غیرمجاز برای ری اکشنها سواستفاده نکنند.

‏✔️ کاربران پریمیوم حالا به جای ایکون ستاره که در کنار اسم آن ها قرار می گرفت، حالا می توانند هر اموجی معمولی یا هر اموجی سفارشی را کنار اسمشان قرار داده و مثلا از آن برای نشان دادن وضعیتشان (مثلا در حال بازی یا در حال خواب) استفاده کنند.

این تغییر وضعیت می تواند مدت زمان محدودی داشته باشد، مثلا بعد از 8 ساعت به حالت عادی برگردد. کاربران ایرانی کماکان امکان دیدن آن را ندارند.

‏✔️ تلگرام بالاخره یکی از مشکلاتی که کاربران ایرانی درگیر آن بودند (مشکل مسدود شدن کدهای ارسال شده در SMS) را حل کرده

و کاربران حالا می توانند کدهای ورود به تلگرام را از طریق ایمیل هم دریافت کنند که توسط هیچ اپراتوری قابل سانسور کردن نیست.

نکته برای اسپمرها اینکه ثبت نام برای اکانت جدید کماکان نیاز به شماره موبایل دارد و کد برای بار اول از طریق SMS ارسال می شود.

‏✔️ کاربران اندروید حالا این قابلیت را دارند که دانلودهایشان را اولویت بندی کنند. این قابلیت پیش از این در iOS موجود بوده.

???? دانلود نسخه جدید (9.0.0) تلگرام :

‎Telegram Messenger
‎Telegram Messenger
Developer: Telegram FZ-LLC
Price: Free+
Unknown app
Unknown app
Developer: Telegram FZ-LLC
Price: Free
5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیوهای بیشتر ...

More video

ویدیو بیشتر

تحریریه کارینت
24 فروردین 1402