Sponsor

مقایسه تلویزیون سونی ، سامسونگ و ال جی سری 7 و 8 و 9

مقایسه تلویزیون سری 7 و 8 و 9 سونی ، سامسونگ و ال جی اگر تمایل به خرید تلویزیون سونی، تلویزیون کیولد سامسونگ و یا تلویزیون اولد ال جی دارید، و در میان مدل های مختلف سر درگم هستید، با ادامه متن همراه شوید تا بتوانید در مقایسه تلویزیون سری...

Device Slider
  • خانه
  • 👈
  • کسب و کار
  • 👈
  • مقایسه تلویزیون سونی ، سامسونگ و ال جی سری 7 و 8 و 9

مقایسه تلویزیون سری 7 و 8 و 9 سونی ، سامسونگ و ال جی

اگر تمایل به خرید تلویزیون سونی، تلویزیون کیولد سامسونگ و یا تلویزیون اولد ال جی دارید، و در میان مدل های مختلف سر درگم هستید، با ادامه متن همراه شوید تا بتوانید در مقایسه تلویزیون سری 7 و 8 و 9 سونی ، سامسونگ و ال جی با تمامی مشخصات و ویژگی های این سری ها آشنا شوید تا بتواند مدل مناسب را خریداری کنید.

مقایسه تلویزیون های سری 7 و 8 و 9 سامسونگ

برای خرید یک تلویزیون پیشرفته و باکیفیت لازم است به مشخصات و فناوری‌های موجود آن توجه نمایید. سامسونگ هرساله تولیدات متنوعی در سری های مختلفی ارائه میدهد. برای نمونه سری AU تلویزیون سامسونگ در سال 2021 ، در 2022 سری BU و سری CU را در سال 2023  با کیفیو تلویزیون فورکی و تلوزیون اغلب کاربران تصور می کنند که مدل‌های سری 8 و 9 به عنوان نسل پیشرفته‌تر در مقایسه با سری 7 عمل می‌کنند، اما این حقیقت همیشه قابلیت تعمیم ندارد.

خط تولید سری 7 معمولاً اینچ های بیشتری تولید می‌کند و در مقابل با قیمت های اقتصادی و ارزان تری روانه بازار می شوند. مدل های سری 9 سامسونگ به عنوان سری های بالارده و پرچمدار همواره بهترین ها را از نظر امکانات مربوط به تصویر و فناوری های مربوط به آن ، فناوری های صدا، پردازنده و رفرش ریت در مقایسه با سری 7 و 8 ارائه می دهند . بدون ‌شک با ویژگی‌های پیشرفته‌تر و عملکرد بهتر، برای ارائه تجربه تماشای واقعی به کاربران خود می‌پردازد. با وجود اینکه تلویزیون اندروید ممکن است قیمت های بیشتری نیز داشته باشند . این مقایسه ها با توجه به سایت https://baneeh.com صورت گرفته است 

مقایسه تلویزیون سامسونگ سری 7 و 8 و 9 از سری CU

اگر بخواهیم تلویزیون‌های سامسونگ CU7000 و CU8000 و CU9000 را با هم مقایسه کنیم ؛ متوجه خواهیم شد که هرکدام از آنها ویژگی‌ها و نقاط قوت خاص خود را دارند. CU8000 با دارا بودن طیف رنگی وسیع‌تر و اوج روشنایی بیشتر، تجربه تماشایی با جزئیات بیشتر و دلپذیرتری را فراهم می‌کند. طراحی باریک‌تر و ظریف‌تر نیز از جمله مزایای این مدل است. با این حال، زمان پاسخ پایین‌تری دارد که ممکن است برای تماشای ورزش یا اجرای بازی‌های سریع، مناسب نباشد.https://baneeh.com/tv/samsung

از سوی دیگر، CU7000 با زمان پاسخ سریع‌تر، به‌ویژه در انتقال صحنه‌های روشن، مناسب برای علاقمندان به ورزش و بازی‌های سریع می‌باشد. همچنین احتمالاً هزینه کمتری دارد که برای افرادی که به دنبال یک تلویزیون مناسب برای بازی و تماشای ورزش با بودجه محدود هستند، جذاب خواهد بود. به دلیل گستره رنگی وسیع‌تر و روشنایی بیشتر، CU8000 تصاویر با کیفیت و جذابیت بیشتری ارائه می‌دهد. این تفاوت‌ها بستگی به نیازها و ترجیحات خریداران دارد. تلویزیون های سامسونگ سری CU9000 به نظر می رسد با رفرش ریت بالاتر و امکانات پیشرفته تری در مقایسه با سری 8 وارد بازار شوند .

مقایسه تلویزیون‌های سامسونگ AU7000، AU8000، و AU9000

در ابتدا باید دانست که تلویزیون AU از سری 7 و 8 هر دو به عنوان پرفروش‌ترین تلویزیون‌های سامسونگ Crystal UHD 4K شناخته می‌شوند و با قیمت مناسبی عرضه می‌شوند. تلویزیون‌های سری 7 و 8 از سری AU مناسب برای افرادی هستند که می‌خواهند تلویزیون با کیفیت را با بودجه مناسبی خریداری کنند.

خوب است بدانید که تلویزیون‌های سامسونگ AU7000، AU8000 و AU9000، همه با کیفیت تصویر 4K فورکا روانه بازار شده اند . اما از نظر شاخص‌های کیفیت تصویر با هم متفاوت هستند .

چراکه هر یک از سری ها با   PQI متفاوتی عرضه شده اند . برای مثال شاخص کیفیت تصویر در مدل au7000 برابر با 2000 PQI است . و در au8000 برابر با 2300PQI و در au9000 برابر با 2800PQI می باشد . و در عین حال بیشترین PQI یا میزان شاخص کیفیت تصویر را به خود اختصاص داده.

اگرچه هر سه مدل از یک سیستم عامل قدرتمند به نام Tizen برخوردارند، تفاوت‌هایی در ویژگی‌های دسترسی به اینترنت و امکانات آنلاین وجود دارد. با پشتیبانی از Wi-Fi داخلی و مرورگر وب، این تلویزیون‌ها به کاربران امکان دسترسی به اطلاعات گسترده‌تری از برنامه‌ها و سرویس‌های آنلاین را می‌دهند. در نتیجه، مشتریان در انتخاب بین AU7000، AU8000 و AU9000، علاوه بر کیفیت تصویر، باید به نیازهای خود از نظر امکانات صدا، دسترسی به اینترنت، و اپلیکیشن‌های آنلاین توجه کنند.

لازم به ذکر است که تلویزیون AU9000 جزو سری 9 و از سری‌های بالاتر و فول امکانات سامسونگ است. این مدل با پشتیبانی از اپلیکیشن کنترل هوشمند اشیاء یا SmartThings به شما کمک می‌کند تا سایر دستگاه‌های هوشمند خانه‌تان را مدیریت کنید. همچنین، دستیارهای صوتی Bixby بایکسبی نیز یک ویژگی بارز است. با استفاده از صدای خود می‌توانید کانال‌ها را عوض کرده یا سطح صدا را تنظیم نمایید. بنابراین، قیمت بیشتر تلویزیون‌های مدل‌های جدید انتظاری عجیب ندارد.

تفاوت تلویزیون های سامسونگ BU7000 با BU8000 و BU9000

در مورد سایر نکات مرتبط با تفاوت‌ها بین تلویزیون‌های BU7000، BU8000 و BU9000 سامسونگ، باید به موارد زیر اشاره کرد:

کیفیت تصویر و قابلیت‌های تصویری:

  • تلویزیون‌های سری BU با کیفیت تصویر تلویزیون فورکی (4K) و رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل ارائه می‌شوند.
  • پشتیبانی از استانداردهای HDR 10+ و HLG برای تجربه بصری بهتر و افزایش کیفیت تصاویر در محیط‌های با نوردهی متفاوت.

شاخص کیفیت تصویر PQI:

  • تلویزیون BU8000 با شاخص PQI 2200، BU9000 با شاخص کیفیت تصویر PQI 2800 و BU7000 با شاخص PQI 2000 دراختیار کاربران قرار گرفته.
  • این شاخص PQI (Picture Quality Index) نشان‌دهنده ارتقای کیفیت تصویر است و افزایش این شاخص منجر به عمق رنگ‌ها و نمایش با جزئیات بیشتر می‌شود.

زاویه دید گسترده:

  • همه مدل‌ها از زاویه دید گسترده برخوردارند که باعث می‌شود تصاویر حتی در زوایا بهتر دیده شوند.

جدیدترین تکنولوژی‌ها:

  • تلویزیون‌های سری BU از جدیدترین تکنولوژی‌ها و امکانات برای ارتقاء کیفیت تصویر بهره‌مند هستند.

از این‌رو، با توجه به هرچه بیشتر شاخص PQI، تصاویر با رنگ‌های عمیق‌تر و جزئیات بیشتر و طیف رنگی زنده‌تر به نمایش گذاشته می‌شود، که این امکانات تلویزیون‌های سری BU را به انتخاب مناسبی برای تجربه تماشای بهتر تبدیل می‌کند.

مقایسه تلویزیون‌های سامسونگ BU7000 ، BU8000 و BU9000 ؛ انتخاب بهتر بر اساس امکانات

قبل از تصمیم‌گیری در مورد خرید تلویزیون سامسونگ BU7000، توصیه می‌شود که تمام جزئیات و ویژگی‌های آن را دقیقاً بررسی کنید. به عنوان مثال، تلویزیون LED سامسونگ BU7000 با رفرش ریت 60 هرتز عرضه شده است و از سیستم عامل تایزن (Tizen) بهره مند است. با این حال، برای علاقه‌مندان به گیمینگ حرفه‌ای، این گزینه ممکن است مناسب نباشد؛ زیرا رفرش ریت آن ممکن است برای بازی‌های پرفرمانس بالا کافی نباشد. در این صورت، بهتر است به سمت مدل‌های با رفرش ریت بالاتر بروید.

تلویزیون ال ای دی سامسونگ BU8000، که در اندازه‌های مختلف از 43 تا 85 اینچ موجود است، با نمایشگرهای بدون حاشیه ارائه شده است. این تلویزیون با وضوح تصویر و رفرش ریت بالا، گزینه‌ای عالی برای گیمینگ و تجربه تماشای بهتر است.

در مورد تلویزیون BU9000، این مدل از بهترین امکانات سامسونگ بهره‌مند است. از پردازنده تصویر Crystal 4K استفاده می‌کند و رفرش ریت آن 100 هرتز است. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که تلویزیون BU9000 به یک انتخاب برجسته برای گیمینگ حرفه‌ای و تماشای فیلم‌ها با بازی‌های ورزشی مهیا شود. هرچند که قیمت آن بیشتر است، اما ارزش خرید آن به دلیل امکانات فراوان بسیار بالاست.

مقایسه تلویزیون های سری 7 و 8 و 9 از سری UR ال جی

کمپانی ال جی هر ساله از سری های جدید تلویزیون هایش رونمایی می کند . سال 2023 نیز تلویزیونهایش را با پسوند UR در سری های 7 و 8 و 9 عرضه کرد . هرکدام از این سری ها با امکانات و ویژگی های متنوعی روانه بازار شده اند .

تلویزیون LG UR8000 یک مدل با کیفیت تصویر 4K است که در سال 2023 عرضه شد. این تلویزیون به عنوان جایگزینی برای LG UQ8000 مدل 2022عرضه شده است و در میان مدل‌های LG UR7500 و LG UR9000 قرار دارد. این تلویزیون از نظر کیفیت تصویر خوب و ایده آل عمل می کند اما پاسخگوی نیاز گیمرها نیست چراکه امکانات ویژه‌ که شامل گزینه‌های پردازش تصویر است را در خود جای نداده . این مدل در اندازه‌های مختلف از 43 اینچ تا یک مدل بزرگ 86 اینچی در دسترس است.  

LG UR9000 یا همان LG UR90، یک تلویزیون 4K از سری مقرون به‌صرفه مدل‌های 2023 شرکت ال‌جی است. این مدل جانشین LG UQ9000 محسوب می‌شود و به‌عنوان مدل بالارده از میان سری های LG UR محسوب می شود . با اینکه این مدل به‌طور کلی ساده‌تر است و از بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته مدل‌های بالاتر ال‌جی پشتیبانی نمی‌کند، اما از پردازنده α5 AI Gen6 ال‌جی برخوردار است که از پردازنده هوش مصنوعی α9 Gen6 موجود در LG C3 OLED ال‌جی الهام گرفته شده و برای بهبود کیفیت صدا و تصویر از فناوری هوش مصنوعی بهره می‌برد.

این تلویزیون با اینکه از نرخ تازه‌سازی 60 هرتز برخوردار است اما از نرخ نوسازی متغیر (VRR) پشتیبانی نمی‌کند و همچنین فاقد فناوری‌های Dolby Vision یا HDR10+  می باشد در نتیجه این مدل نیز نمی تواند ایده آل گیمرها باشد . طبق سنت دیرینه LG این تلویزیون هم از رابط کاربری هوشمند webOS ال‌جی با اجرای تمام اپلیکیشن های محبوب ، بهره‌مند است.

مقایسه تلویزیون ال جی
مقایسه تلویزیون ال جی

مقایسه تلویزیون های سری 7 و 8 و 9 اولد ال جی

در هنگام مقایسه تلویزیون های اولد ال جی سری C از سری 7 و 8 و 9 می توان گفت که همگی از پنل OLED برخوردار هستند. که کیفیت تصویر عالی را ارائه می‌دهد؛ با تولید رنگ مشکی عمیق و زاویه دید گسترده، تجربه تماشا بهبود یافته است. زمان پاسخگویی تقریباً فوری است که برای بازی یا استفاده به عنوان مانیتور کامپیوتر بسیار ضروری است.

LG C9 OLED یک تلویزیون بالارده و پرچمدار برای اکثر نیازهای روزمره خصوصا مشاهده برنامه های ورزشی ، فیلم و سریال و گیمینگ مناسب است. و LG C9 دارای زاویه دید گسترده‌تری است و تاخیر ورودی کمتری دارد که تجربه تماشای تی وی را به سطح جدیدی ارتقا می دهد. LG C9 OLED در مقایسه با LG C7 OLED بهبودهایی ارائه می‌دهد. همچنین، درگاه‌های ورودی C9 بیشتر است. این تلویزیون 4 ورودی HDMI 2.1 دارد .علاوه بر این، از eARC نیز پشتیبانی می‌کند و از فناوری نرخ نوسازی متغیر HDMI 2.1 پشتیبانی می‌کند .

تلویزیون های اولد C8 و C9 و 7C همگی از ، پردازنده هوشمند α9 پشتیبانی می کنند . اما طراحی هر کدام از مدل ها با دیگری متفاوت است . هر سه با توان صوتی 40W با پشتیبانی از فناوری صدای Dolby Atmos و کیفیت تصویر 4K بهترین انتخاب برای علاقه مندان به تلویزیون های باکیفیت ال جی است . اما اگر به دنبال تلویزیونی با هوش مصنوعی ThinQ هستید . سری 8 و 9 می تواند پاسخگوی نیازهایتان باشد.

مقایسه تلویزیون های سری 7 و 8 و 9 از سری UQ ال جی

LG UQ9000 با کیفیت تصویر 4K می باشد که در رده ی مدل‌های 2022 عرضه شده است. هرچند این مدل در مقابل سری نانوسل ال جی LG NANO75 2022 در رده ی پایین تری قرار دارد. اما از مدل LG UQ8000 دارای امکانات پیشرفته تری است. این تلویزیون قابلیت پخش Dolby Vision یا HDR10+ را ندارد. اما با رابط کاربری هوشمند webOS از بهبودهای قابل توجهی نسبت به نسخه 2021 برخوردار است. این تلویزیون در اندازه‌های مختلف از 43 تا 75 اینچ تولید شده .

تلویزیون های سری 7 و 8 و 9 از سری UQ ال جی هر سه از نرخ رفرش ریت 60Hz بهره می برند و با توان صوتی 20 وات عرضه شده اند . علاوه بر این هر سه این سری ها با وضوح تصویر فورکا 4K ULTRA HD ، هوش مصنوعی ThinQ AI ، پشتیبانی از پردازنده تصویر α5 Gen 5 AI Processor 4K و طراحی های مشابه با پایه های دوشاخه  ای روانه بازار شده اند . اما در مقابل اگر به دنبال مدل های پیشرفته تر با دستیارهای صوتی آمازون Amazon Alexa هستید ؛ سراغ تلویزیون های سری 8 و 9 بروید .

مقایسه تلویزیون های سری 7 و 8 و 9 سونی

کمپانی سونی به عنوان غول قدرتمند بهترین محصولات صوتی و تصویری در جهان شناخته می شود . که تلویزیون هایش از لحاظ کیفیت واقعی تصویر، صدا ، پردازنده و سخت افزار قدرتمند ، در مقایسه با سایر برندهای موجود در بازار یک سر و گردن بالاتر است .

معمولاً سری‌های مختلف تلویزیون‌های سونی یعنی سری 7 و 8 و 9، از امکانات و ویژگی‌های متفاوتی برخوردار هستند. این امکانات شامل کیفیت تصویر، فناوری‌های HDR (High Dynamic Range)، نرخ تازه‌سازی تصویر، اتصالات، و سیستم‌عامل تلویزیون (اگر دارای هوش مصنوعی یا اسمارت تلویزیون باشد) می‌شوند .

برای نمونه :

  1. کیفیت تصویر (Resolution) : سری‌های مختلف ممکن است از رزولوشن‌های مختلفی برخوردار باشند. سری 9 ممکن است دارای رزولوشن بالاتری نسبت به سری‌های 7 و 8 باشد.
  2. فناوری‌های HDR: سری‌های متفاوت ممکن است از فناوری‌های HDR مختلفی مانند HDR10، Dolby Vision، یا HLG پشتیبانی کنند. سری های بالارده و جدیدتر ممکن است از امکانات HDR پیشرفته‌تری برخوردار باشند .
  3. نرخ تازه‌سازی تصویر: این نشان‌دهنده تعداد فریم‌هایی است که تلویزیون در هر ثانیه نمایش می‌دهد. نرخ‌های بالاتر معمولاً برای گیمینگ و تجربه تصاویر حرکتی بهتر مورد استفاده قرار می‌گیرند .
  4. سیستم‌عامل و هوش مصنوعی: تلویزیون های بالارده سونی از سیستم عامل گوگل تی وی Google TV در کنار فناوری های هوش مصنوعی بهره می برند، این ممکن است تجربه کاربری را بهبود بخشد و به شما امکانات اضافی و بیشتری را ارائه دهد .

جالب است بدانید که سونی در سال 2023 نیز تلویزیون هایش را با پسوند L روانه بازار کرده . که مسلما با مشخصات و قابلیت های پیشرفته تری همراه شده .

مقایسه تلویزیون های سری  سونی از سری 7 و 8 و 9 سال 2022

بله، البته در سال 2022، ممکن است مدل‌ها و ویژگی‌ها برای هر سری تلویزیون تغییر کرده باشند، اما در کل، می‌توانیم به برخی از ویژگی‌های مهم از هر سری از تلویزیون‌های سونی اشاره کنیم:

سری 7 و 8 سونی:

  1. کیفیت تصویر فورکی (4K HDR): هر دو سری از کیفیت تصویر 4K با پشتیبانی از HDR برخوردار هستند. این به شما اجازه می‌دهد تا تصاویر با جزئیات بالا و رنگ‌های غنی‌تر را تجربه کنید.
  2. پردازنده 4K X-Reality™ PRO: این پردازنده تصویر به بهبود کیفیت تصویر و افزایش وضوح آن اختصاص دارد. از تکنولوژی‌های مختلفی مانند افزایش وضوح و کاهش نویز استفاده می‌کند.
  3. Motionflow™ XR 100Hz: این ویژگی در سری 9 وجود دارد و نرخ تازه‌سازی تصویر را به 100Hz افزایش می‌دهد که برای تجربه بازی و فیلم‌های حرکتی بهتری کمک می‌کند.

سری 9 سونی:

  1. کیفیت تصویر فورکی (4K HDR): همانند سری‌های پایین‌تر، این سری نیز از کیفیت تصویر 4K با HDR بهره‌مند است. با افزودن تکنولوژی‌های پیشرفته HDR ممکن است کیفیت تصویر بهبود یابد.
  2. پردازنده Cognitive Processor XR: این پردازنده هوش مصنوعی جدیدتر است و قادر به تجزیه و تحلیل اطلاعات به شیوه ایست که شبیه به ادراک انسانی است. این بهبود کیفیت تصویر و تجربه تماشا را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
  3. Motionflow™ XR 100Hz: این ویژگی نیز در این سری وجود دارد و با افزایش نرخ تازه‌سازی تصویر، تجربه تماشای حرکتی را بهبود می‌بخشد. این تکنولوژی به نوعی از تازه‌سازی تصویر استفاده می‌کند تا حرکات را در تصاویر بهبود دهد و تصاویر به نظر بیایند که با نرخ بالاتری آپدیت شده‌اند.

کیفیت تصویر فورکی: این احتمالاً به نمایش تصاویر با رزولوشن 4K و پشتیبانی از فناوری‌های مانند HDR (High Dynamic Range) و Dolby Vision اشاره دارد.

سایر تفاوت ها و مقایسه تلویزیون های سری  سونی از سری 7 و 8 و 9

البته این ویژگی ها به اینجا ختم نمی شود چراکه تلویزیون های سونی 2022 این سه سری  هرکدام با مشخصات متنوعی تولید شده اند که می توان به موارد زیر اشاره کرد :

تلویزیون های سری 8 و 9 سونی از سری X  با سیستم عامل Android TV و Google TV عرضه شده اند . گوگل تی وی یک سیستم عامل مدرن و زیبا است که به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی در میان محتواهای مختلف حرکت کنند و به سرعت به برنامه‌ها و فیلم‌های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این پشتیبلانی از قابلیت جستجوی صوتی Voice Search در هر دو سری 9 (بالارده ) و سری 8 ( میان رده ) فراهم است. با استفاده از جستجوی صوتی، کاربران می‌توانند با گفتن دستورات صوتی به تلویزیون دستور دهند و به سرعت به محتواهای مورد نظرشان برسند.

اما سونی برای سری 7 از سیستم عامل لینوکس Linux استفاده کرده . در مورد کیفیت صدا خوب است بدانید که در سری 9 سونی از توان خروجی 30 وات بهره می برد . این سری با توان خروجی صدای 30 وات بالاترین توان را ارائه می‌دهد که ممکن است تجربه صوتی را بهبود بخشد.اما در X70K  و X80K توان صوتی 20 وات برای بلندگوها در نظر گرفته شده .

در مجموع، هر سه سری تلویزیون سونی از سری X با ویژگی‌ها و امکانات برتر هستند. تفاوت‌ها در سیستم عامل، کیفیت صدا، ویژگی‌های جستجوی صوتی و بعضی جزئیات فنی است. این موارد به ترکیب ترجیحات شما و نیازهای خاص شما بستگی دارد.

اگر طرفدار گیمینگ و مشاهده فوتبال و بازی های ورزشی هستید بهتر است سراغ سری های 8 و 9 بروید با اینکه قیمت تلویزیون های سونی بالارده بیشتر است . اما از ارزش خرید بالایی برخوردار است .

مقایسه تلویزیون سونی سری X با سری Z و A

همانطور که قبلا نیز اشاره شد ؛ تلویزیون‌های سری X یا LED از شرکت سونی در سه مدل 7، 8 و 9 تولید می‌شوند. هر یک از این سری‌ها در رده قیمتی خاص خود قرار دارند و برای نیازهای مختلف کاربران مناسب هستند.

1 : تلویزیون‌های سری 7 سونی به عنوان مدل‌های اقتصادی شناخته می‌شوند و قیمت آنها در فروش نسبت به سری‌های دیگر کمی پایین‌تر هستند.

2 : سری 8، پرفروش‌ترین سری این برند است و دو مدل گیمینگ و غیر گیمینگ دارد. تفاوت اصلی بین این دو در کاربری بودن و امکانات گیمینگ آن‌ها است.

3 : سری 9، جزو مدل‌های گران‌قیمت سونی محسوب می‌شود و برای کاربران حرفه‌ای و بدون محدودیت بودجه مناسب است.

در مورد تلویزیون‌های کلاس A سونی خوب است بدانید که در ساخت پنل آنها از فناوری OLED بهره می برد . که کنتراست خوبی را خلق می‌کند اما در بخش روشنایی کمی محدودیت دارد. اما تعداد دیگر از مدلیهای سری A سونی هستند که از فناوری QD-OLED استفاده می‌کند و بهبود‌های قابل توجهی در روشنایی نمایشگر دارد با این حال هزینه آن بیشتر است.

تلویزیون سونی کلاس Z یک مدل پرچمدار است که بالاترین سطح امکانات و فناوری‌ها را ارائه می‌دهد. با رزولوشن 8K و بک لایت MiniLED، توانایی نمایش کنتراست و صحنه‌های تیره فوق‌العاده‌ای دارد. این مدل به دلیل قیمت بسیار گران، برای هر کسی قابل دسترسی نیست.

  1. برای خرید بهترین تلویزیون ها با قیمت مناسب جمله روبرو را در گوگل جستجو کنید و وارد اولین نتیجه شوید : خرید تلویزیون از بانه دات کام
مقایسه تلویزیون سونی
مقایسه تلویزیون سونی

معرفی بهترین مدل های در مقایسه سری 7 و سری 8 و سری 9 سامسونگ

تلویزیون سامسونگ 50CU8000

  • دارای کیفیت تصویر 4K
  • دارای رزولوشن 3,840x 2,160
  • پردازندهCrystal Processor 4K
  • پشتیبانی از فرمت های HDR10
  • توان خروجی صدا 20 وات
  • قابلیت دالبی دیجیتال پلاس
  • پشتیبانی از برنامه SmartThings
  • قابلیت اتصال وای فای
  • سیستم عاملTizen

https://baneeh.com/samsung-50cu8000-class-crystal-uhd-4k

تلویزیون سامسونگ مدل 50CU8500

  • مرورگر وب
  • پشتیبانی از Apple Airplay
  • قابلیت انتقال صدا به موبایل
  • جستجوی صوتی
  • قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث
  • قابلیت نصب برنامه

https://baneeh.com/samsung-50cu8500-crystal-4k-uhd-smart-tv-50-inch

مشخصات تلویزیون هوشمند سامسونگ 55 اینج 55CU7200

  • اندازه صفحه نمایش 55 اینج
  • اتصال به شبکه وایفا
  • رزولوشنUltra HD 4K
  • توان خروجی صدا 20 وات
  • هسته های پردازنده 4

https://baneeh.com/samsung-55cu7200-55-inch-4k-uhd-smart-led-tv

تلویزیون سامسونگ 50CU7000

  • کیفیت تصویر فورکی اولترا اچ دی
  • خروجی صدای 20 واتی
  • پردازنده چهار هسته ای
  • فناوری  PurColor
  • اشتراک گذاری Smart Hub
  • مرورگر وب Web browser
  • اسکن تصویر 100 هرتز
  • اسپیکر دو کاناله
  • قابلیت اتصال به اینترنت

https://baneeh.com/samsung-50-cu7000-crystal-uhd-4k-smart-tv-2023

تلویزیون سامسونگ 43CU7000

  • دارای صفحه نمایش UHD 4K
  • رزولوشن 3840x 2160 پیکسل
  • پردازنده Crystal Processor 4K
  • میزان توان خروجی صدا 20 وات
  • فرمت صوتی Dolby Digital Plus
  • مجهز به قابلیت Q-Symphony
  • مجهز به سیستم عامل تایزن Tizen
  • قابلیت پشتیبانی از SmartThings

https://baneeh.com/samsung-43cu7000-smart-tv-43-inch-4k-crystal-uhd-2023

مدل تلویزیون سامسونگ 65 اینچ مدل 65CU7200

  • تصویرپردازنده کریستال 4K
  • خروجی صدا 20 وات
  • سیستم عامل Tizen
  • اتصال به WiFi

baneeh.com/samsung-65cu7200-tv-65-inch-crystal-uhd-4k-model

تلویزیون سامسونگ مدل 65CU8000

  • کیفیت تصویر فورکی
  • قابلیت Bluetooth
  • قابلیت نصب برنامه
  • قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث
  • پشتیبانی از Apple Airplay
  • قابلت ظبط برنامه
  • وای فای (WI-FI)

https://baneeh.com/samsung-65cu8000-65-inch-4k-crystal-smart-2023

تلویزیون سامسونگ 65q70c

  • پشتیبانی از قابلیت HDR، HLG
  • فناوری Dolby Digital Plus
  • فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل Tizen
  • مرورگر اینترنت Web Browser
  • دستیار صوتی گوگل
  • قابلیت اتصال به موبایل
  • تقویت کننده کنتراست

https://baneeh.com/samsung-65q70c-qled-4k-smart-tv

مشخصات تلویزیون سامسونگ 75CU8500

  • رزولوشن  2,160 × 3,840
  • دارای کیفیت تصویر 4K
  • تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر
  • سیستم عاملTizen
  • قابلیت اتصال به اینترنت
  • خروجی صدا 20 وات
  • دارای وای فای و بلوتوث

https://baneeh.com/2023-75-cu8500-crystal-uhd-4k-hdr-smart-tv

تلویزیون سامسونگ 65q80c

  • پردازنده Crystal Processor 4K
  • پشتیبانی از HDR و HDR10+
  • سیستم صوتی 2 کاناله 20 وات
  • فناوری Dolby Digital Plus
  • مجهز به فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن Tizen
  • دستیار صوتی Google Assistant
  • پشتیبانی از SmartThings
  • دارای 3 پورت HDMI و 2 پورت USB

https://baneeh.com/samsung-4k-qled-tv-model-q80c-size-65-inches-produced-in-2023

معرفی بهترین مدل های سری 7 و سری 8 و سری 9 ال جی

تلویزیون ال جی مدل 43UQ81003

  • سیستم عاملWeb OS
  • کیفیت تصویر فورکا
  • ریموت کنترل هوشمند
  • پشتیبانی از Apple Airplay
  • جستجوی صوتی گوگل اسیستنت
  • قابلیت اتصال به موبایل
  • قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث
  • قابلیت نصب برنامه

https://baneeh.com/lg-43uq81003-2022-led-tv-4k

تلویزیون ال جی مدل 50up81003

  • تکنولوژی HDR
  • سایز صفحه نمایش:50 اینچ
  • نوع تکنولوژی صفحهIPS
  • ارتقا دهنده تصویر
  • توان کل خروجی صدا :۲۰ وات
  • کیفیت تصویر 4K Ultra HD

https://baneeh.com/lg-50up81003lr-50-4k-led-uhd

مدل تلویزیون ال جی 55nano846

  • کیفیت تصویر 2160 (4K UHD)×3840
  • سیستم عامل webOS
  • کیفیت تصویر4K
  • پشتیبانی از فرمت های HDR
  • تصال به گوشی موبایل
  • قابلیت اتصال بلوتوث
  • قابلیت هوش مصنوعی
  • تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر
  • دارای 2 USB

https://baneeh.com/lg-55nano846-4k-led-nanocell-hdr-60hz-webos-smart-thinq-ai-tv-2022

تلویزیون ال جی مدل 55NANO96

  • نمایشگر نانوسل 55 اینچ 4K
  • دارای رزولویشن3840×2160
  • دارای نرخ رفرش ریت 60 هرتز
  • پردازنده α5 Gen5 AI Processor 4K
  • سیستم صوتی 20 وات
  • فناوری Clear Voice Pro
  • دارای سیستم عامل webOS
  • هوش مصنوعی AI
  • دارای جستجوی صوتی ال جی
  • دارای 4 پورت HDMI

https://baneeh.com/lg-55nano96-8k-9-gen-processor-nanocell-technology-webos-smart-tv

تلویزیون ال جی 65qned816 

  • کیفیت تصویر 4K Ultra HD
  • رفرش ریت 50/60 هرتز
  • پردازنده تصویر α5 Gen 5 AI Processor 4K
  • سیستم عامل webOS 22
  • قابلیت اتصال به اینترنت
  • توان صوتی 20 وات
  • هوش مصنوعی ThinQ AI
  • پشتیبانی از بلوتوث

https://baneeh.com/lg-65qned816-65-inch-4k-led-smart-tv

مدل تلویزیون ال جی مدل 55uq91003

  • تکنولوژی HDR
  • پردازنده هوش مصنوعی α5 Gen5
  • مرورگر اینترنت
  • جستجوی صوتی
  • پشتیبانی از بلوتوث
  • وضوح تصویر فورکی

https://baneeh.com/lg-55uq91003-4k-hdr-smart-uhd-tv

تلویزیون هوشمند ال جی مدل 55C3

  • سیستم عاملwebOS 23
  • پردازنده هوش مصنوعی  α9 Gen6
  • نرخ تجدید 120 هرتز
  • خروجی صدا 40 وات
  • نوع نمایش 4K OLED

https://baneeh.com/lg-55c3-oled-4k-smart-webos-dolby-vision-tv

تلویزیون ال جی 65UQ8006

  • کیفیت تصویر4K UHD
  • پردازشگر تصویرa5 Gen5
  • سایز صفحه نمایش 65اینچ
  • نور پس زمینهDirect LED
  • رفرش تصویر 60Hz
  • قدرت خروجی صدا 20 وات
  • سیستم عاملwebOS Smart TV

https://baneeh.com/lg-65uq8006-led-uhd-4k-65-inch-tv

امکانات تلویزیون ال جی 65qned916

  • رزولوشن 2160×3840 پیکسل
  • دارای کیفیت تصویر 4K
  • سیستم عامل WEBOS
  • پشتیبانی از Apple Airplay
  • دارای اتصال Bluetooth
  • قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر
  • هوش مصنوعی AI Sound
  • دارای تکنولوژی HDR

https://baneeh.com/lg-65qned916-qned-4k-ultra-hd-40w-miniled

تلویزیون ال جی 55UQ75003

  • دارای 3 پورت HDMI و 1 پورت USB
  • پشتیبانی از هوش مصنوعی ThinQ
  • پردازنده α5 Gen5 AI Processzor
  • میزان رزولوشن 2160×3840 پیکسل
  • سیستم صوتی 2.0 کاناله 20 وات
  • پشتیبانی از HDR و HDR10 PRO
  • فرمت صوتی Clear Voice Pro
  • پشتیبانی از سیستم عامل webOS
  • دارای قابلیت جستجوی صوتی

https://baneeh.com/lg-50uq75003-led-4k-uhd-hdr-webos-smart-thinq-a-tv-2022

تلویزیون ال جی مدل 55UQ7760

  • دارای رزولوشن 3840 × 2160پیکسل
  • کیفیت تصویر 4KUHD
  • سیستم عامل webOS
  • قابليت ارتقاء کيفيت تصوير
  • مجهز به فناوری HDR
  • قابلیت جستجوی صوتی
  • قابلیت اتصال WI-FI
  • امکان اتصال Bluetooth
  • قابلیت اتصال Google Home

https://baneeh.com/lg-55uq7760-uhd-4k-smart-tv-2022

ویژگی های تلویزیون ال جی 75uq9000

  • رزولوشن 2160×3840 پیکسل
  • دارای کیفیت تصویر 4K Ultra HD
  • سیستم عامل WebOS
  • قابلیت اتصال به تلفن هوشمند
  • ویژگی های هوشمند ThinQ
  • پردازشگر تصویرα5 Gen5 AI Processor 4K
  • سیستم عاملwebOS
  • قابلیت اتصال به موبایل
  • دارای 3 پورت HDMI

https://baneeh.com/75uq9000-lg-smart-4k-led-tv-hdr10-20w-webos-thinq-ai-v5-0-wifi-2022

تلویزیون ال جی 75NANO76

  • رزولوشن 3840×2160 پیکسل
  • دارای کیفیت تصویر 4k
  • سیستم عامل webOS
  • قابلیت اتصال بلوتوث
  • دارای مرورگر اینترنت
  • سیستم صوتی هوش مصنوعی
  • 3 ورودی های HDMI
  • 2 پورت های USB

https://baneeh.com/lg-75nano763-led-hdr-4k-5-gen5-ai-processor-thinq-ai-webos-smart-tv

مشخصات تلویزیون ال جی 75UR8050

  • رزولوشن 2160 × 3840
  • دارای پردازشگر تصویرα5 4K Gen6
  • کیفیت تصویر4k
  • سیستم عامل webOS
  • دارای صدای هوش مصنوعی
  • قابلیت اتصال Wi-Fi
  • پشتیبانی از Apple Homekit
  • دارای 2 پورت HDMI
  • قابلیت اتصال بلوتوث
  • داری 2 پورت USB

https://baneeh.com/75ur8050

تلویزیون ال جی مدل 75UQ8006

  • رزولوشن 2160× 3840 پیکسل
  • مرورگر وب
  • قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث
  • حالت صدا Dolby Digital Plus
  • حالت تصویر Sports
  • صدای فراگیر و سه بعدی
  • ورودی USB
  • قابلیت بلوتوث
  • دارای WiFi

https://baneeh.com/lg-75uq8006-2022-smart-led-tv-4k-uhd

تلویزیون ال جی مدل 75UQ9006

  • هوش مصنوعی AI ThinQ
  • کیفیت تصویر4K
  • پخش آهنگ بابلوتوث
  • قابلیت نصب برنامه
  • پشتیبانی از  Bluetooth
  • اتصال به گوشی

https://baneeh.com/lg-75q90006-series-4k-uhd-thinq-smart-tv-2022

مدل تلویزیون ال جی 75UQ9000

  • دارای رزولوشن 3840 ×2160 پیکسل
  • کیفیت تصویر 4K Ultra HD
  • دارای سیستم عامل WebOS
  • دارای اتصال به تلفن هوشمند
  • پشتیبانی از Apple HomeKit
  • پشتیبانی از Apple Airplay
  • دارای 3 پورت HDMI
  • مجهز به 2 پورت USB
  • پردازشگر تصویرα5 Gen5 AI

https://baneeh.com/75uq9000-lg-smart-4k-led-tv-hdr10-20w-webos-thinq-ai-v5-0-wifi-2022

تلویزیون هوشمند ال جی مدل 86UQ9006

  • تلویزیون نانوسل 4K
  • تکنولوژی UHD 4K
  • سیستم عامل WebOS
  • اتصال به وای فای
  • هوش مصنوعی ThinQ AI

https://baneeh.com/lg-86uq9006-86-inch-uhd-4k-tv-hdr-webos-smart

معرفی بهترین مدل های سری 7 و سری 8 و سری 9 سونی

تلویزیون سونی 32W830K

  • وضوح x768×1366 پیکسل
  • سیستم عاملAndroid TV
  • خروجی صدا 20 وات
  • قابلیت Google TV
  • پشتیبانی از فرمت صوتی Dolby
  • قابلیت جستجوی صوتی
  • قابلیت اتصال وای فای
  • مجهز به قابلیت HDR
  • دارای 4 پورت HDMI

https://baneeh.com/32-class-w830k-720p-hd-led-hdr-tv-with-google-tv-2022

تلویزیون سونی 43X77L

  • اندازه صفحه نمایش 43 اینچ
  • خروجی صدای 20 وات
  • وضوح تصویر Ultra HD (4K)
  • پشتیبانی از برنامه Disney+Hotstar
  • پشتیبانی از برنامه Prime Video
  • دارای ابعاد 3840 در 2160 پیکسل
  • نرخ تازه‌سازی تصویر 50 هرتز
  • امکان پخش از Netflix
  • امکان پخش از Prime Video
  • امکان پخش از Youtube
  • کیفیت تصویر با جزئیات بالا

https://baneeh.com/sony-43x77l-43-inch-4k-ultra-hd-tv-series-led-smart-2023

امکانات تلویزیون سونی  50X77L

  • پردازنده 4K قدرتمند
  • کنترل صدا Google Assistant.
  • تکنولوژی نمایش LED
  • نرخ تازه‌سازی 60 هرتز
  • سیستم عامل Google TV
  • توان صوتی 20 وات
  • کنترل از راه دور
  • کیفیت نمایش 3840× 2160پیکسل

https://baneeh.com/sony-50x77l-tv-50-inch-4k-hdr-led

تلویزیون سونی 55X77L

  • دارای رزولوشن 2160×3840 پیکسل
  • پردازنده 4KProcessor X1
  • دارای فرمت HDR10 و HLG
  • رفرش ریت 50 هرتز
  • دارای افزایش وضوح4K X-RealityPRO
  • مجهز به سیستم صوتی 2 کاناله 20 واتی
  • سیستم عامل Android
  • دارای فرمت صوتی Dalby
  • دارای حافظه 16 گیگابایت
  • مجهز به 3 پورت HDMI و 2 پورت USB

https://baneeh.com/sony-55x77l-2021-led-4k

تلویزیون سونی  55x90l مدل  2023

  • اندازه صفحه نمایش 55 اینچ
  • فناوری نمایشگر LED
  • رزولوشن 4K
  • نرخ تازه سازی 120 هرتز
  • سیستم عامل اندروید
  • تکنولوژی کنترل از راه دور
  • توان صوتی 30 وات
  • حافظه داخلی 32 گیگابایت
  • تلویزیون هوشمند Google TV
  • قابلیت اتصال 4 پورت

https://baneeh.com/sony-55x90l-55-inches-series-4k-ultra-hd-smart-led

ویژگی های تلویزیون سونی 55X80K مدل 55 اینچ براویا 2022

  • کیفیت تصویر فورکی
  • اسپیکر دو کاناله 20 واتی
  • پشتیبانی از  Dolby™ Audioو Dolby Vision
  • قابلیت  Dolby™ Atmos
  • سیستم عامل Android
  • مرورگر اینترنت Web browser
  • قابلیت اتصال به بلوتوث و وای فای

https://baneeh.com/sony-led-smart-4k-55-inch-55x80k-hdr10-hlg-tv-2022

2023 تلویزیون سونی LED مدل 85X80L

  • کیفیت تصویر 4K
  • حالت بازی (Game Mode)
  • تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
  • تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر
  • قابلیت نصب برنامه
  • پشتیبانی از Apple HomeKit
  • قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث
  • کانال برگشتی صدای HDMI
  • پورت خروجی هدفون
  • پورت ورودی USB
  • قابلیت ضبط برنامه  (PVR)

https://baneeh.com/sony-85x80l-led-4k-2023

تلویزیون سونی 55X90K مدل 55 اینچ فورکی 2022

  • پس زمینه Direct Full Array LED
  • دارای رزولوشن 3840x 2160 پیکسل
  • پردازنده Cognitive Processor XR
  • سیستم صوتی 2.2 کاناله 30 وات
  • فرمت صوتی Dolby Atmos
  • مجهز به فناوری Voice Zoom 2
  • حافظه داخلی 16 گیگابایت
  • دارای سیستم عامل اندروید Android
  • مجهز به فروشگاه Google Play
  • قابلیت جستجوی صوتی

https://baneeh.com/sony-55x90k-full-array-led-4k-bravia-android-smart-tv-2022

امکانات تلویزیون سونی 65X85L

  • اندازه صفحه نمایش 65
  • تکنولوژی صفحه نمایش LED
  • دارای رزولوشن 4K
  • نرخ به روز رسانی 120
  • سیستم عامل Google TV
  • دارای پردازشگر شناختی XR
  • وضوح تصویرUltra HD 4K
  • نرخ تازه‌سازی 120 هرتز
  • دارای کنترل از راه دور
  • پشتیبانی از Dolby Vision

https://baneeh.com/sony-65x85l-65-inch-ultra-hd-4k-2023

تلویزیون سونی 85X85K مدل 85 اینچ

  • رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل
  • رفرش ریت 120 هرتز
  • تکنولوژی HDR10 Pro
  • پردازنده 4K HDR Processor X1™
  • فناوری دالبی Dolby Atmos
  • سیستم عامل اسمارت Android
  • دانلود از گوگل Google Play
  • حافظه داخلی 16 گیگابایت
  • جستجوی صوتی
  • دوربین BRAVIA CAM
  • بلوتوث نسخه V4.2
  • دارای کنترل صوتی

https://baneeh.com/85x85k-sony-smart-4k-led-bravia-tv-hdr10-v4-2-wifi-2022

ال ای دی فورکی 55 اینچ سونی SONY 55x90k

  • کیفیت تصویر فورکی K4
  • رزولوشن 3840×2160 پیکسل
  • موتور پردازشگر تصویر Cognitive Processor XR      
  • سیستم عامل Android
  • خروجی صدا 20 وات
  • جستجوی صوتی
  • مرورگر اینترنت
  • حافظه 16 گیگابایت

تلویزیون سونی 55x85l مدل 55 اینچ فورکی

  • پشتیبانی از قابلیت HDR10
  • اسپیکر دو کاناله ی 30 واتی
  • تقویت‌کننده کنتراست Contrast
  • فناوری دالبی ویژن Dolby Vision
  • محدوده دینامیکی بالا HLG
  • نوع صفحه نمایش OLED
  • قابلیت اتصال به وای فای WiFi
  • پشتیبانی از بلوتوث Bluetooth

https://baneeh.com/sony-55x85l-4k-ultra-hd-led-hdr-2023-tv

مشخصات تلویزیون سونی 65A90J مدل 65 اینچ اندروید

  • اندازه صفحه 65 اینچ
  • اسپیکر 4 کاناله 60 واتی
  • پشتیبانی از قابلیت HDR و HLG
  • فناوری دالبی ویژن Dolby Vision
  • حافظه داخلی 16 گیگابایت
  • دارای فناوری Dolby™ Atmos و Dolby™ Audio
  • دارای 4 عدد پورت HDMIو 3 عدد پورت USB

https://baneeh.com/sony-oled-65-inch-65a90j-smart-4k-hdr-hlg-tv

تلویزیون سونی 65X80L

  • کیفیت تصویر4K
  • تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر
  • تکنولوژی HDR
  • گیمینگ با فناوری  ALLM
  • حالت بازی (Game Mode)
  • قابلیت نصب برنامه
  • امکان اتصال به موبایل
  • قابلیت Wi-Fi Direct

https://baneeh.com/sony-65×80-65-inch-hd-4k-led-2023

تلویزیون ال ای دی سونی 4K 65X80J

  • رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل
  • قابلیت پشتیبانی از HDR
  • پردازنده 4K HDR Processor X1
  • کنترل صوتی Voice Search
  • بلندگو 20 وات X-Balanced
  • فناوری دالبی Audio و Atmos
  • قابلیت CHROMECAST
  • ویژگی APPLE AIRPLAY
  • سیستم عامل اندروید
  • برنامه Google Play Store
  • تکنولوژی  Motionflow

https://baneeh.com/sony-65x80j-uhd-4k-android-smart-led-tv

امکانات تلویزیون سونی 75X80L

  • دارای رزولوشن 2160×3840 پیکسل
  • سیستم عامل Android TV
  • پشتیبانی از فرمت صوتی DTS
  • دارای قابلیت Google TV
  • پشتیبانی از فرمت صوتی DOLBY
  • دارای کیفیت تصویر 4k
  • دارای جستجوی صوتی

https://baneeh.com/sony-75x80l-bravia-4k-hdr-with-google-tv

تلویزیون سونی 75X90K مدل 75 اینچ

  • وضوح تصویر 3840 × 2160 پیکسل
  • نرخ تازه سازی 120 هرتز
  • فناوری XR TRILUMINOS PRO
  • پردازنده Cognitive Processor XR
  • سیستم عامل آندروید Android TV™
  • فروشگاه گوگل Google Play
  • مرورگر اینترنت Vewd
  • حافظه داخلی 16 گیگابایت
  • جستجوی صوتی
  • فناوری دالبی Dolby Atmos
  • کروم کست داخلی Chromecast
  • بلوتوث نسخه V4.2

https://baneeh.com/xr-75x90k-sony-bravia-android-led-hdr-4k-smart-tv-xr-v4-2-wi-fi-16gb-2022

تلویزیون سونی 75X80K مدل 75 اینچ 2022

  • صفحه نمایش 75 اینچی
  • اسپیکر دو کاناله 20 واتی
  • پشتیبانی از قابلیت HDR
  • پشتیبانی از قابلیت HLGو Dolby Vision
  • سیستم عامل Android
  • قابلیت اتصال به بلوتوث و وای فای

https://baneeh.com/sony-led-smart-4k-75-inch-75x80k-hdr10-hlg-2022-tv

ویژگی های تلویزیون سونی 85X90K مدل 85 اینچ

  • رزولووشن 3840x 2160 پیکسل
  • نرخ رفرش ریت 100 هرتز
  • پشتیبانی از فرمت Dolby Vision
  • پردازشگر Cognitive Processor XR
  • قدرت صوتی 30 وات
  • مجهز به فناوری VOICE ZOOM
  • فرمت صوتی Dolby Atmos
  • مجهز به سیستم عامل اندروید
  • میزان حافظه داخلی 16 گیگابایت

https://baneeh.com/sony-85x90k-led-4k-bravia-android-smart-tv-2022

تلویزیون ال ای دی سونی اسمارت X85J85 Sony

  • رزولوشن 2160 × 3840 پیکسل
  • تکنولوژی TRILUMINOS PRO Live
  • پردازنده 4K HDR Processor X1™
  • سیستم صوتی 20 وات
  • فناوری صوتی دالبی و DTS
  • قابلیت جستجوی صوتی
  • فروشگاه گوگل پلی
  • سیستم عامل آندروید Android TV™
  • حافظه داخلی 16 گیگابایت
  • اتصال موبایل به تلویزیون
  • بلوتوث نسخه 4.2

https://baneeh.com/85x85j-sony-led-tv-4k-smart-android-16gb-dolby-hdr-20w

امتیاز بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
مـــطالب مـشـــابه بیشتر ...

Similar Post

مطالب بیشتر