مدیریت مشتریان و ملک‌ها در یک محیط ساده و حرفه‌ای

امروزه تمامی کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ به استفاده از ابزار دیجیتال و آنلاین برای مدیریت بخش‌های مختلف حرفه‌ی خود روی آورده‌اند. مشاوران املاک هم بخشی از این کسب‌وکارها بوده و باید برای این‌که در کار خود نهایت پیشرفت را داشته و مشتریان بیشتری را مجذوب خود کنند، به سراغ نرم‌افزارهای...

نویسنده: تحریریه کارینت
تاریخ انتشار: 12 مهر 1404
بدون دیدگاه
Karynet Blog
مدیریت مشتریان و ملک‌ها در یک محیط ساده و حرفه‌ای
https://karynet.ir/?p=90800

امروزه تمامی کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ به استفاده از ابزار دیجیتال و آنلاین برای مدیریت بخش‌های مختلف حرفه‌ی خود روی آورده‌اند. مشاوران املاک هم بخشی از این کسب‌وکارها بوده و باید برای این‌که در کار خود نهایت پیشرفت را داشته و مشتریان بیشتری را مجذوب خود کنند، به سراغ نرم‌افزارهای مدیریت مشتریان و ملک‌ها در یک محیط ساده و حرفه‌ای بروند. اما برای این‌که بتوانید بهترین ابزار را انتخاب کنید، ابتدا باید با ضرورت نیاز به آن آشنا شده و سپس با این‌که در یک نرم‌افزار چه ویژگی‌هایی مدنظر است آشنا شوید. اگر شما هم قصد دارید تا به دنیای دیجیتالی مدیریت املاک قدم بگذارید، ادامه‌ی این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

چرا باید به یک روش مدرن برای مدیریت املاک روی آوریم؟

چالش‌های بسیاری بر سر راه مدیریت املاک به روش سنتی وجود دارد. اولین و مهم‌ترین چالش، محدودیت زمانی و عدم امکان استفاده‌ی بهینه از زمان برای انجام کارهای مختلف است. انجام امور مربوط به املاک به روش سنتی بسیار زمان‌بر بوده و در صورتی که بخواهید همچنان این روش را پیش بگیرید، از پیشرفت و ترقی و دسترسی به اطلاعات مفید و به‌روز باز خواهید ماند. همچنین یک چالش دیگر، احتمال بروز خطاهای انسانی در پروسه‌هایی مانند فایل کردن اطلاعات، انجام امور حسابداری، دریافت تحلیل و آمار و بسیاری موارد دیگر وجود دارد. پس اگر می‌خواهید که تمامی کارهای خود را با نهایت نظم و دقت پیش برده، بهترین ارتباط را با مشتریان خود داشته، دائماً اطلاعات خود را به‌روز رسانی کرده و به تمامی فایل‌های خود در هر زمان و هر کجا دسترسی داشته باشید، باید مدیریت املاک به روش سنتی را کنار گذاشته و به سراغ یک نرم افزار املاک بروید.

قابلیت‌های نرم‌افزار حرفه‌ای مدیریت املاک

اکنون که تصمیم گرفته‌اید از یک نرم‌افزار مدیریتی استفاده کنید، باید حتماً با قابلیت‌های ضروری اپلیکیشن املاک آشنایی کامل داشته باشید. در حال حاضر گزینه‌های زیادی در بازار موجود بوده و برای این‌که مشتریان بتوانند بهترین نتیجه‌ی ممکن را دریافت کنند، باید حتماً ابزاری را انتخاب کنند که کامل‌ترین و بهترین امکانات را در اختیار آن‌ها قرار دهد. برخی از این امکانات شامل موارد زیر می‌شوند.

مدیریت فایل‌ها و مشتریان به‌صورت حرفه‌ای

اولین و مهم‌ترین ویژگی یک نرم‌افزار حرفه‌ای برای مدیریت املاک، قابلیت مدیریت فایل‌ها و مشتریان به‌صورت کاملاً حرفه‌ای است. فایل کردن به روش سنتی و با استفاده از کامپیوترهای شخصی می‌تواند بسیار دشوار و وقت‌گیر باشد. اما در نرم‌افزارها، قالب‌های آماده وجود داشته که تنها با استفاده از چند کلیک می‌توانید متغیرهای آن را تغییر داده و فایل را ذخیره کنید. پس از آن هم می‌توانید هر زمان که خواستید، به‌سادگی به این اطلاعات دسترسی کامل داشته باشید.

تقویم هوشمند و ثبت جلسات

تقویم هوشمند نرم‌افزارهای مدیریتی، دیگر اجازه نمی‌دهند تا شما قرار ملاقات یا جلسه‌ای را فراموش کنید. تمامی تاریخ‌های مهم را در این تقویم وارد کرده و سپس اعلان یادآوری روز قبل برای شما ارسال خواهد شد. همچنین در این تقویم می‌توانید یادآورهای دیگر مانند مهلت پرداخت یا تمدید قرارداد را هم ثبت کرده و آن‌ها را توسط یک وب‌سرویس پیامکی یا API پیامکی، برای مشتریان خود ارسال کنید. این کار به جذب اعتماد مشتری هم منجر شده و به پیشرفت شما کمک خواهد کرد.

نرم‌افزار حسابداری پیشرفته

در بخش حسابداری، امکان این‌که خطای انسانی رخ داده و شما دچار ضرر مالی شوید بسیار زیاد است. اگر می‌خواهید از این موضوع جلوگیری کنید، باید حتماً از یک ابزار هوشمند و حرفه‌ای برای این کار استفاده کنید. اپلیکیشن‌های املاک می‌توانند به‌راحتی تمامی کارهای مربوط به حسابداری را برای شما انجام بدهند. در ضمن می‌توانید درصد کمیسیون‌های مختلف را برای قراردادهای گوناگون هم وارد کرده و در عرض چند ثانیه، خیلی راحت مبالغ سود و سایر مبالغ مربوطه را محاسبه کنید.

دسترسی به نسخه‌ی تحت وب و موبایل

به یاد داشته باشید که یکی از ضرورت‌های نیاز به اپلیکیشن‌های مدیریت املاک، دسترسی به امکانات از هرجا و در هر زمان است. یعنی شما باید بتوانید با استفاده از گوشی‌های موبایل خود هم به‌راحتی به اطلاعات و پرونده‌های خود دسترسی کامل داشته باشید. پس هنگام انتخاب یک نرم‌افزار، مطمئن شوید که هم از نسخه‌ی تحت وب و هم از نسخه‌ی موبایل پشتیبانی کند.

امکان دریافت گزارش و آمار دقیق

برای این‌که بتوانید استراتژی‌های خود را بهبود بخشیده و روند کاری بهتری هم داشته باشید، باید بتوانید گزارش و آمار دقیقی از پرونده‌های خود دریافت کرده و به‌راحتی آن‌ها را تحلیل و بررسی کنید. در گذشته این کار مسئولیت تیم املاک بود و به دلیل بالا بودن میزان خطای انسانی هنگام گرفتن گزارش، امکان بروز مشکل در آن بسیار زیاد بود. اما نرم‌افزارهای مربوط به املاک این مشکل را حل کرده و دیگر به‌راحتی می‌توانید آمار دقیقی دریافت کرده و آن را به‌سادگی تحلیل کنید.

محیط کاربری ساده

استفاده از نرم‌افزارهای مدیریتی، همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، برای صرفه‌جویی در زمان و سرعت بخشیدن به کارهاست. در صورتی که برای استفاده از این ابزارها به زمان زیادی برای یادگیری نیاز داشته باشید، این مزیت عملاً از بین خواهد رفت. بنابراین بهتر است که به سراغ اپلیکیشن‌هایی بروید که محیط کاربری کاربرپسند داشته و یادگیری کار با آن در عرض چند دقیقه ممکن باشد.

پشتیبانی و امنیت قوی

وقتی اسم دنیای دیجیتال و نرم‌افزارهای مختلف در میان باشد، بدیهی است که با مشکلات فنی و خطاهای مختلف روبه‌رو خواهیم شد. هیچ نرم‌افزاری وجود ندارد که این مشکلات را نداشته باشد. اما نرم‌افزاری به درد شما می‌خورد که در صورت بروز چنین مشکلاتی، به‌راحتی آن را برطرف کند. شما برای حل کردن این مشکلات، به یک تیم فنی قوی و پاسخگو نیاز خواهید داشت. پس هنگام انتخاب نرم‌افزار یا اپلیکیشن مدیریت املاک، مطمئن شوید که زیرساخت‌های امنیتی آن قوی بوده و تیم پشتیبانی حرفه‌ای هم داشته باشد.

مزایای استفاده از نرم‌افزارهای مدیریت املاک

در صورتی که شما هم مانند بسیاری از افراد دیگر به دنیای مدرن مدیریت املاک روی آورده و بتوانید از ابزار و اپلیکیشن‌های مدیریتی استفاده کنید، می‌توانید از مزایای متعددی بهره‌مند شوید. یکی از مهم‌ترین این مزایا، صرفه‌جویی در زمان و انجام سریع‌تر امور مختلف است. با صرفه‌جویی در وقت، شما زمان بیشتری برای ارتقای شخصی داشته و می‌توانید در زمینه‌های مختلف پیشرفت کنید. از جمله‌ی دیگر مزایا می‌توان به دسترسی ساده‌تر به اطلاعات، ارسال یادآوری‌ها، جذب اعتماد مشتری، انجام امور حسابداری و بسیاری مزایای دیگر اشاره کرد.

هیرا، بهترین انتخاب برای حرفه‌ای‌ها

اگر قصد دارید تا در زمینه‌ی املاک پیشرفت داشته باشید، سرعت انجام کارهای خود را بیشتر کرده و از همه مهم‌تر دقت و کیفیت کار خود را بالا ببرید، باید قبول کنید که دوره‌ی مدیریت املاک به روش سنتی به پایان رسیده و شما باید برای انجام امور حرفه‌ای، به اپلیکیشن‌های مدرن روی آورید. تنها نصب یک نرم‌افزار برای مدیریت املاک کافی نبوده و باید بهترین گزینه را انتخاب کنید. با انتخاب بهترین‌ها، از هدر رفتن وقت و سرمایه‌ی خود جلوگیری کرده و پیشرفت را از همان ابتدای کار آغاز خواهید کرد. یکی از بهترین نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های موجود در بازار که تمامی امکانات موردنیاز را در اختیار شما قرار داده و می‌تواند به ارتقای شغلی شما کمک بسیاری کند، نرم‌افزار هیراست. تنها کافی است که هیرا را نصب کرده و وارد دنیای مدرن مدیریت املاک شوید، تا به بهترین‌ها در زمینه‌ی املاک دست پیدا کنید. برای دریافت اپلیکیشن با بهترین تعرفه‌ی موجود، همین امروز با ما در تماس باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

ارسال دیدگاه


مطالب مشابه بیشتر
تحریریه کارینت
28 آذر 1403
تحریریه کارینت
26 اردیبهشت 1403
تحریریه کارینت
09 دی 1403
تحریریه کارینت
08 مهر 1403