Sponsor

طراحی سایت در تهران بهتر است یا استان خودتان؟

دراین مقاله سعی داریم بدانیم: طراحی سایت در تهران بهتر است یا استان خودتان؟ از راه های متعدد و متفاوتی می توان با شرکت های طراحی سایت در تهران آشنا شد، اما همه ی شرکت های طراحی وب سایت در تهران هم پایه و هم سطح نیستند. بنابراین باید زمانی را صرف شناخت و...

Device Slider

دراین مقاله سعی داریم بدانیم: طراحی سایت در تهران بهتر است یا استان خودتان؟ از راه های متعدد و متفاوتی می توان با شرکت های طراحی سایت در تهران آشنا شد، اما همه ی شرکت های طراحی وب سایت در تهران هم پایه و هم سطح نیستند. بنابراین باید زمانی را صرف شناخت و مقایسه آن ها کرد .

در ادامه ملاکهایی که نام برده می شوند به شما برای انتخاب خوب کمک خواهند کرد:

یکی از موارد کمک کننده این است که بررسی کنید سایت خودشان را چطور و چقدر جامع طراحی نمونده اند و پاسخ سوالات مختلف شما را در آن گنجانده اند؟اگر سوال های شما را پشت تلفن به تفصیل جواب میدهند، خیلی مناسب نیست و فقط زمان شما را خواهند گرفت.مگر اینکه شما نیازمند یک مکالمه طولانی باشید.

منظم، دقیق و با سرعت طراحی نمونده اند؟

نحوه پاسخگویی آنها در ساعات ابتدا صبح و انتهای عصر با توجه به ساعات کاری چگونه است ؟

در این جا به این مساله برخورد می کنیم که آیا بهترین شرکت های طراحی وب سایت در تهران واقع شده اند؟ جواب مثبت است، زیرا بهترین مهندسین برنامه نویسی، مغزهای متفکر فنی و توسعه ی نرم افزار و همچنین بهترین گرافیست های طراحی UI‌ و UX در تهران حضور دارند.نه که همه اهل تهران باشند،چرا بخاطر موقعیت شغلی بسیاری از افراد از جای جای ایران در تهران گرد هم آمده اند. همین طور  بسیاری از شرکت های معتبر طراحی وب در نقاط دیگر کشور نیز در تهران دفتری برای خود دارند. در این زمینه بعد از تهران بهترین شرکت های طراحی وب سایت در شهرهای اصفهان، مشهد و شیراز واقع هستند.

چه نکاتی را  باید برای طراحی سایت در تهران در نظر بگیریم ؟

در زمینه طراحی سایت در تهران به دلیل بزرگ بودن بازار مشتریان هدف، تعداد زیادی فروشگاه اینترنتی وجود دارد و همه ی آن ها رقیبی برای کار شما هستند. اما برای اینکه سایت موفقی در تهران داشته باشید، این سوالات را از خود بپرسید:

  • بهترین فروشگاه های اینترنتی در تهران کدام ها هستند؟

فروشگاه های موفق اینترنت در تهران بیشتر روی چه کالاهایی تمرکز کرده اند و چه عرصه ای کمتر به آن پرداخته شده است؟

  • چه کالایی  برای فروش اینترنتی در تهران بهتر است؟

و در آخر چه مکانی برای جذب مشتری بهترین نقطه ی شروع است و ارسال کالا به چه صورت باید باشد؟

  • طراحی و ساخت سایت در تهران شامل چه مواردی می شود؟

در ابتدا باید یک شرکت معتبر در رابطه با طراحی وب سایت پیدا کنید.

در مرحله بعد  برگزاری جلسه و روندی مناسب که برای پروژه ی شما لازم است.حتما قبل از بستن قرارداد این موارد را چک کنید.

  1. گرفتن پیش فاکتور و بستن قرارداد.
  2. تامین محتوای اولیه برای شرکت طراحی وب سایت.
  3. تعامل برای جلوه و قالب بصری سایت و تم گرافیکی آن.
  4. راه اندازی وب سایت و تست و کنترل کیفیت آن.
  5. وارد شدن به فاز بهره برداری و پشتیبانی آن.

بهترین دیتا سنترهای تهران در کجا واقع شده اند و بهترین هاست ها را چه شرکتی دارا است؟

از آنجایی که دیتا سنترها محل تجمع داده های اینترنت و مکان نگه داری سرورهای هاستینگ و میزبانی وب سایت هاست، این دیتا سنترها به صورت عمده در تهران واقع شده اند. همچنین یکی از بزرگترین دیتا سنترهای کشور که به قولی بهترین هم هست در ساختمان برج میلاد تهران واقع شده است.

در تهران می توانید سئوکارانی را پیدا کنید که اکثر آنها در پونیشا که مجتمع فریلنسرهای ایرانی است، فعالیت می کنند.

برای پیدا کردن یک شرکت قابل اعتماد در تهران برای طراحی کردن وب سایت شما، بهتر است چند نکته ی مهم را در نظر بگیرید. در ابتدا باید تحقیق کنید که آیا شرکت طراحی وب سایت، سابقه ای در انجام پروژه های طراحی وب داشته اند؟

  1. تجربه ی زیاد در سالیان می تواند نشان دهنده ی توانایی و کارآمدی آن شرکت باشد.
  2. همینطور می توانید نظر مشتریان قبلی آن ها را بررسی نمایید تا از خدمات شرکت و رضایت مشتریان اطمینان حاصل کنید .

نکته ی قابل ذکر دیگر ، وجود داشتن یک کادر متخصص در این زمینه است که شما اطمینان پیدا کنید که شرکت طراحی وب سایت کارکنان مجرب فنی  و با سابقه ی طولانی دارند، تا بتوانند  پروژه ها را به هترین شکل ممکن انجام دهند. همچنین این نکته فراموش نشود که فرآیندهای فروش در این شرکت باید منطقی و حساب شده باشد.

در ابتدا نمونه کارهای شرکت مورد نظر را به ویژه پروژه هایی که برای هم صنفی های شما انجام داده اند را مورد برسی قرار دهید . این موضوع به شما کمک می کند که بهتر نتیجه گیری کنید.

از دیگر نکات مهم، تحقیق درباره ی فرهنگ سازمانی شرکت است  تا اطمینان حاصل کنید که ارزش ها و مسولیت پذیری این شرکت به اندازه ی کافی باشد.

از آنجایی که کسب و کارهایی که با اینترنت سر و کار دارند در حال افزایش است، از این رو تعداد مراجعه کنندگان به شرکت های طراحی سایت نیز افزایش پیدا کرده است. به همین منوال در سال های اخیر شرکت های بسیاری در زمینه ی طراحی و خدمات وب سایت در سطح کشور تاسیس شده است. به خصوص اینکه در تهران تعداد این شرکت ها رو به گسترش است و در میان آنها شرکت هایی با خدمات نامطلوب نیز وجود دارد و همچنین شرکت هایی هستند که خدمات را با هزینه ی بسیار بالایی به مشتری ارائه می دهند.

با توجه به این روند ثبت و تاسیس یک شرکت معتبر بسیار پیچیده می باشد، از این رو گاهی افرادی که درصدد راه اندازی کسب و کار خود هستند می خواهند که کسب و کار خود را بدون مجوزها و دردسرهای ثبت در سازمان ثبت شرکتها انجام دهند.

در یک الی دو سال اخیر کسب و کارهای زیادی توسط شرکت های طراحی سایت در تهران به وجود آمده اند که خدمات خود را در فضای مجازی ارائه می دهند. به این صورت که مشتری ها بدون مراجعه ی حضوری و سختی هایی که برای طی مسیر متحمل می شوند می توانند سفارش طراحی سایت خود را ثبت کنند  و سایت خود را تحویل بگیرند.

خدمات شرکت های طراحی سایت از تولید محتوا برای سایت ها شروع شده و شامل مواردی همچون بهینه سازی و سئوی سایت های طراحی شده و موارد مربوطه می باشد.

امروزه همه ی کسب و کارها به سایتی احتیاج دارند تا خدمات خود را به صورت آنلاین نیز به مشتری هایی که نزدیک شان نیستند و یا امکان خرید حضوری را ندارند، ارائه دهند و برای این کار مسلما باید با شرکت هایی که مؤدی این کار هستند ارتباط داشته باشند.

شما با رفتن به شرکت های طراحی سایت با توجه به وب سایتی که خودتان می خواهید و مناسب نوع کسب و کارتان هست، می توانید سفارش خود را ثبت نموده و از امکانات این شرکت ها مثل ارائه ی هاست، طراحی سایت، سئوی سایت، تولید محتوا و مواردی از این دست بهره مند شوید.

زمانی که سایت شما آماده ارائه ی خدمات می شود، بعضی آموزش ها همچون مدیریت سایت و به روزرسانی سایت، درج و تغییر محتوای مورد نیازتان به شما داده می شود، تا بتوانید از آن پس خودتان وب سایت تان را مدیریت کنید. همین طور برای افرادی فرصت آموزش ها را ندارند، پشتیبانی تمام وقت در نظر گرفته شده است.

از آنجایی که تهران مهمترین مرکز اجتماع صنایع، دانشگاه های مطرح کشور و شرکت های برند در ایران است، مهمترین و اصلی ترین مرکز پیشبرنده ی صنعت نرم افزار در کشور می باشد که شرکت های درجه یک طراحی وب در آن فعالیت دارند. شرکت ایده پو با دوازده سال سابقه در طراحی وب سایت ها و پشتیبانی آنها، از بهترین طراح ها و متخصص های برنامه نویسی بهره مند است، که با سابقه ی درخشان در طراحی وب سایت با برندها و شرکت های مطرح همکاری نمونده است.

طراحی وب سایتی که بتواند نیازهای امروز و آینده ی مشتریان را تشخیص دهد و بتواند با به روزترین امکانات و زیرساخت های منعطف و قابل توسعه فراهم نماید، نتیجه ی سال ها تجربه و عملکرد موفق در این زمنیه است. وب سایتی که شرکت ما به مشتری های خود تحویل می دهد هم از لحاظ زیبایی گرافیکی منطبق با سلیقه ی آن ها ساخته می شود و همچنین از نظر تکنیکی و فنی، بستری پایدار، قابل اطمینان و ایمن برای آن ها است، تا علاوه بر وجهه و برندسازی برای مشتری، به سئو و بازدید بالا و جذب موثر کمک کند.

امتیاز بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
مـــطالب مـشـــابه بیشتر ...

Similar Post

مطالب بیشتر

تحریریه کارینت
13 دی 1402
تحریریه کارینت
07 مرداد 1403