Sponsor

خرید کولر گازی جنرال شکار اینورتر از بهار کولر

با توجه به کلاس های آب و هوایی موجود در ایران، انواع کولر های گاری همواره جزو پر فروش ترین لوزام خانگی بوده اند. یکی از محبوب ترین پر فروش ترین برند ها در این زمینه، کمپانی جنرال است. این شرکت در برندینگ های متفاوتی از جمله: کولر گازی های...

Device Slider
  • خانه
  • 👈
  • کسب و کار
  • 👈
  • خرید کولر گازی جنرال شکار اینورتر از بهار کولر

با توجه به کلاس های آب و هوایی موجود در ایران، انواع کولر های گاری همواره جزو پر فروش ترین لوزام خانگی بوده اند. یکی از محبوب ترین پر فروش ترین برند ها در این زمینه، کمپانی جنرال است. این شرکت در برندینگ های متفاوتی از جمله:

  • جنرال شکار
  • جنرال گلد
  • جنرال برلین

کولر گازی های خود را به بازار عرضه می دارد و هر یک از این مارک ها یک سری خصوصیت مخصوص به خود را دارند.

کولر گازی جنرال شکار

با توجه به تجربه 6 سال فعالیت در بازار لوازم خانگی و حضور در مراکز مختلفی همانند بانه، تهران و گناوه، کولر گازی جنرال شکار پر فروش ترین کولر گازی این کمپانی است. بیشتر مشتریان این برند را با مدل های “لبخندی استیل” می شناسند یک مدل پایه و بدون اینورتر این کمپانی است.

مشاهده این کولر در سایت بهار کولر: کولر گازی جنرال شکار لبخندی

کولر گازی جنرال شکار لبخند به دلیل سبک طراحی خاص خود قابلیت فیک شدن ندارد و می توانید با خیال راحت از هر جایی خرید کنید. اما یک مدل دیگر نیز وجود دارد که متاسفانه کمتر به آن توجه شده است.

کولر گازی جنرال شکار اینورتر

جنرال شکار اینورتر قوی تر و مدرن تر از لبخندی استیل است و با برد اینورتر نصب شده روی موتور کولر، مصرف انرژی نیز به طرز قابل توجهی کاهش یافته است. بسته بندی و طراحی کولر گازی بسیار شبیه به مدل پایه می باشد.

توجه داشته باشید که تمامی مدل های جنرال شکار دارای کلاس آب و هوایی T3 هستند که مخصوص مناطق گرم و حاره ای طراحی شده اند و توانایی تحمل دما را تا 65 درجه سانتی گراد دارند.

مشاهده این محصول در سایت بهار کولر: کولر گازی جنرال شکار اینورتر

امتیاز بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
مـــطالب مـشـــابه بیشتر ...

Similar Post

مطالب بیشتر

تحریریه کارینت
13 بهمن 1402
تحریریه کارینت
11 آذر 1402