Sponsor

بهترین و قوی ترین کرم بی حس کننده تاتو 2023

اکثر مردم موافق هستند که تاتو بسیار جالب است. آنها راهی برای بیان خود هستند و می توانند واقعاً بد به نظر برسند. اما چیزی که بیشتر مردم نمی دانند این است که انجام تاتو می تواند تجربه ای فوق العاده دردناک باشد. مگر اینکه از کرم بی حس کننده...

Device Slider

اکثر مردم موافق هستند که تاتو بسیار جالب است. آنها راهی برای بیان خود هستند و می توانند واقعاً بد به نظر برسند. اما چیزی که بیشتر مردم نمی دانند این است که انجام تاتو می تواند تجربه ای فوق العاده دردناک باشد. مگر اینکه از کرم بی حس کننده و لوازم تاتو و سوزن تاتو با کیفیت استفاده کنید.

این روزها انواع کرم های بی حس کننده مختلف در بازار وجود دارد، و تشخیص اینکه کدام یک برای شما مناسب است می تواند دشوار باشد. به همین دلیل است که ما این راهنمای جامع را برای بهترین کرم‌های بی‌حس کننده تاتو که امروزه در دسترس هستند، گردآوری کرده‌ایم.

ما همه چیزهایی را که باید در مورد هر کرم بدانید، از جمله نحوه عملکرد و نوع نتایجی که می توانید انتظار داشته باشید، به شما خواهیم گفت. بنابراین، چه اولین تاتو خود را انجام دهید یا فقط به دنبال تجربه ای راحت تر باشید، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم.

کرم بی حسی چیست؟

کرم بی حس کننده یک بی حس کننده موضعی است که با بی حس کردن موقت پوست عمل می کند. معمولاً قبل از اقدامات پزشکی، مانند تزریق یا لیزر موهای زائد، برای کمک به کاهش درد و ناراحتی استفاده می شود. همچنین می‌توان قبل از انجام تاتو از کرم بی‌حس کننده استفاده کرد تا درد ناشی از این عمل را به حداقل برساند.

کرم بی حس کننده با مسدود کردن گیرنده های درد در پوست عمل می کند. این کار را با مختل کردن موقت ارتباط بین اعصاب و مغز انجام می دهد. این کار از دریافت سیگنال های درد از ناحیه آسیب دیده توسط مغز جلوگیری می کند.

5 بهترین کرم بی حس کننده تاتو

ما لیستی از 5 بهترین کرم بی حس کننده را برای تجربه تاتو بدون درد گردآوری کرده ایم.

1. Hustle Butter

Hustle Butter یک کرم کاملاً طبیعی برای مراقبت از تاتو است که به بهبود تاتو های جدید و جلوگیری از محو شدن در تاتو های قدیمی کمک می کند. تهیه شده از ترکیبی از انواع مختلف کره، روغن، اولئورزین رزماری، کمپلکس ویتامین E، چای سبز و آرونیس نعناع.

کره هاستل حاوی موادی است که به تسکین و محافظت از پوست کمک می کند. همچنین دارای گواهینامه بدون ظلم و وگان است، بنابراین می توانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید و بدانید که در ساخت این محصول به هیچ حیوانی آسیبی نرسیده است.

این کرم مراقبت پس از تاتو کاملاً طبیعی به دلیل توانایی آن در کمک به بهبود بهتر تاتو و محافظت از جوهر جدید و کارایی بهتر دستگاه تتو و رنگ تتو توسط هنرمندان در سراسر جهان استفاده و توصیه می شود. برخلاف سایر محصولاتی که رگ‌های خونی را منقبض می‌کنند، Hustle Butter شابلون‌ها یا گرفتگی لوله‌ها را از بین نمی‌برد و آن را در بین هنرمندان و مشتریان به طور یکسان محبوب می‌کند.

نقاط قوت

  • کاملا طبیعی و گیاهی
  • بسته بندی شده با مواد مغذی
  • به بهبود بهتر تاتو کمک می کند
  • توصیه شده توسط هنرمندان در سراسر جهان

نقاط ضعف

  • برخی ممکن است این عطر را خیلی قوی بیابند

2. کرم بی حس کننده زنسا 5% لیدوکائین

فرمولاسیون سریع جذب باعث تسکین درد طولانی مدت، از 2 تا 4 ساعت می شود و با استفاده مجدد می توان آن را تا 6 تا 8 ساعت افزایش داد. در کمتر از 20 دقیقه شروع به کار می کند و برای تاتو، روش های زیبایی و مصارف پزشکی ایده آل است. فرمول مبتنی بر آب و غیر روغنی نیز به راحتی حذف می شود و پس از جذب اثری از خود باقی نمی گذارد.

این کرم ضد حساسیت و ساخت ایالات متحده است و برای استفاده در پوست های باز و نواحی حساس مانند پلک ها و لب ها بی خطر است. همچنین برای انواع پوست و کودکان بی خطر است. با بیش از 50000 کاربر راضی، کرم بی‌حس کننده زنسا 5% لیدوکائین یک انتخاب برتر برای کسانی است که به دنبال یک کرم بی‌حس کننده قابل اعتماد هستند.

نقاط قوت

  • سریع جذب می شود
  • تسکین درد طولانی مدت
  • در کمتر از 20 دقیقه شروع به کار می کند
  • بر پایه آب
  • غیر روغنی
  • ضد حساسیت

نقاط ضعف

  • برای کار باید مقدار بسیار غلیظی اعمال شود
کرم بی حسی تاتو
کرم بی حسی تاتو

3. کرم بی حس کننده تاتو Samnyte

این چیزها شگفت انگیز است! این اثر بی حس کنندگی طولانی مدت 6 تا 8 ساعت دارد، بنابراین از طولانی ترین جلسات تاتو نیز مراقبت می کند. و 5% لیدوکائین دارد، بنابراین می دانید که قوی ترین اثر بی حسی ممکن را دریافت می کنید. به همراه یک قاشق کاربردی دستی ارائه می‌شود، بنابراین می‌توانید بدون اینکه دستانتان آشفته شود، آن را روی آن قرار دهید.

این کرم سبک و یکدست و دارای فرمول غیر چرب است که به راحتی جذب می شود. همچنین حاوی آلوئه ورا، ویتامین E، منتول و مواد طبیعی برای تسکین و محافظت از پوست در برابر تحریک است.

این کرم را می توان برای اهداف متعدد از جمله تاتو، حذف تاتو، حذف موهای زائد، پیرسینگ، اپیلاسیون برزیلی و میکرونیدلینگ استفاده کرد.

نقاط قوت

  • ماندگاری 6 – 8 ساعت طولانی
  • لیدوکائین 5 درصد
  • قاشق کاربردی دستی
  • سبک و روان
  • غیر چرب

نقاط ضعف

  • برای برخی از کاربران شروع به کار 30 دقیقه طول کشید

4. کرم بی حس کننده موضعی بی حس کننده لیدوکائین 5% دکتر نامب

کرم بی حس کننده موضعی دکتر Numb 5% Lidocaine یک کرم بی حس کننده سریع الاثر و ماندگار است که برای تاتو، پیرسینگ و سایر روش هایی که نیاز به تسکین بی حسی دارید، عالی است. لیدوکائین موجود در کرم، ناحیه را به سرعت بی حس می کند، بنابراین می توانید بدون درد و یا بدون درد، عمل خود را ادامه دهید.

این کرم همچنین ضد حساسیت و غیر تحریک کننده است، بنابراین می توانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید و بدانید که هیچ گونه تحریک یا واکنش پوستی ایجاد نمی کند. از آنجایی که بر پایه کرم است، به سرعت جذب می شود و هیچ گونه چربی از خود باقی نمی گذارد. کرم بی حس کننده سریع الاثر و ماندگاری بالایی دارد، بنابراین می توانید مطمئن باشید که برای کل عمل راحت خواهید بود. این کرم همچنین ضد حساسیت بوده و 100% برای پوست شما بی خطر است.

نقاط قوت

  • سریع الاثر
  • ماندگاری طولانی
  • ضد حساسیت
  • بر پایه کرم
  • صد در 100% ایمن

نقاط ضعف

  • سی تا 60 دقیقه عالی کار کرد

5. کرم بی حس کننده موضعی لیدوکائین Ebanel

این کرم با حداکثر قدرت تنها در 3-5 دقیقه شروع به بی حس شدن می کند و بعد از 20-25 دقیقه به اوج خود می رسد. از زمان اوج خود تا یک ساعت دوام دارد و برای تسکین درد کوتاه مدت ایده آل است. علاوه بر این، این کرم با آلوئه ورا و ویتامین E برای قدرت تسکین دهنده و آبرسانی بیشتر دم کرده است.

این کرم بی حس کننده قوی تاتو مبتنی بر آب به راحتی اعمال و پاک می شود و همچنین ضد حساسیت و عاری از مواد شیمیایی خشن است. علاوه بر این، مانند Deeveeant Numbing Cream، دارای گواهی cGMP است و در ایالات متحده ساخته شده است. تست عملکرد قبل از درمان برای ارزیابی بهترین زمان عملکرد شما به شدت توصیه می شود.

نقاط قوت

  • حداکثر قدرت بی حسی
  • سریع الاثر
  • ماندگاری طولانی
  • حاوی آلوئه ورا و ویتامین E
  • بر پایه آب
  • ضد حساسیت

نقاط ضعف

  • هرچی بیشتر بهتر
بهترین کرم بی حسی تتو
بهترین کرم بی حسی تتو

هنگام انتخاب بهترین کرم بی حس کننده تاتو چه نکاتی را باید در نظر گرفت

هنگام انتخاب بهترین کرم بی حس کننده برای تاتو، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

1. آیا برای تاتو ساخته شده است؟

اکثر کرم های بی حس کننده تاتو در بازار وجود دارند که به طور خاص برای تاتو ساخته شده اند. اینها معمولاً مؤثرتر هستند زیرا برای کار با سوزن ها و جوهرهای مورد استفاده در تاتو طراحی شده اند. اگر می توانید، کرم بی حس کننده ای را انتخاب کنید که به طور خاص برای تاتو ساخته شده است.

2. ماده موثره چیست؟

ماده فعال در یک کرم بی حس کننده تعیین می کند که چقدر موثر خواهد بود. رایج ترین ماده فعال در کرم های بی حس کننده لیدوکائین است که یک بی حس کننده قوی است که می تواند به سرعت پوست را بی حس کند. اگر به دنبال موثرترین کرم بی حس کننده ممکن هستید، کرمی را انتخاب کنید که حاوی لیدوکائین باشد.

3. چقدر دوام دارد؟

وقتی در حال انجام تاتو هستید، یک کرم بی حس کننده می خواهید که در تمام طول فرآیند تاتو دوام داشته باشد. به دنبال کرم بی‌حس‌کننده‌ای باشید که اثر طولانی‌مدت داشته باشد تا در جلسه تاتو خود نگران استفاده مجدد از آن نباشید.

4. آیا برای پوست شما بی خطر است؟

اکثر کرم‌های بی‌حس کننده حاوی موادی هستند که می‌توانند باعث تحریک یا واکنش‌های پوستی شوند. اگر پوست حساسی دارید، حتما کرم بی حس کننده ای را انتخاب کنید که ضد حساسیت و فاقد مواد شیمیایی خشن باشد.

5. اثر ماندگار

شما نمی خواهید اثر بی حسی در اواسط جلسه تاتو شما از بین برود. کرم بی‌حس‌کننده‌ای انتخاب کنید که اثر طولانی‌مدت داشته باشد تا مطمئن باشید که در تمام مدت تاتو شما ماندگار خواهد بود.

6. اعمال و حذف آسان

استفاده و برداشتن کرم‌های بی‌حس‌کننده ممکن است مشکل باشد، بنابراین یکی را انتخاب کنید که استفاده از آن آسان باشد. کرم های مبتنی بر آب به طور کلی ساده ترین برای اعمال و حذف هستند، بنابراین اگر به دنبال یک کرم بی حس کننده بدون دردسر هستید، آنها گزینه خوبی هستند.

7. درصد لیدوکائین

هر چه درصد لیدوکائین بیشتر باشد، اثر بی حسی قوی تر خواهد بود. اگر به دنبال یک کرم بی حس کننده بسیار قوی هستید، کرمی را انتخاب کنید که حاوی درصد بالایی لیدوکائین باشد.

8. سرشار از ویتامین

برخی از کرم های بی حس کننده حاوی ویتامین هایی هستند که می توانند به تسکین و محافظت از پوست کمک کنند. اگر به دنبال کرم بی حس کننده ای هستید که پوست شما را نیز تغذیه کند، کرمی را انتخاب کنید که حاوی ویتامین باشد.

امتیاز بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
مـــطالب مـشـــابه بیشتر ...

Similar Post

مطالب بیشتر

تحریریه کارینت
02 آذر 1402
تحریریه کارینت
18 آذر 1402
تحریریه کارینت
27 اسفند 1402