Article

آپدیت 9.1.0 تلگرام با قابلیت ایجاد تاپیک در گروه ها منتشر شد

آپدیت جدید (نسخه 9.1.0) تلگرام با قابلیت ایجاد تاپیک در گروه ها عرضه شد. ‏ مهمترین قابلیت این آپدیت، اضافه شدن قابلیت Topic یا موضوع برای گروه ها هست و ادمین ها با استفاده از آن می توانند برای گروهشان دسته بندی های مختلف تعیین کنند تا اعضای گروه پیام...

Device Slider

آپدیت جدید (نسخه 9.1.0) تلگرام با قابلیت ایجاد تاپیک در گروه ها عرضه شد.

‏ مهمترین قابلیت این آپدیت، اضافه شدن قابلیت Topic یا موضوع برای گروه ها هست و ادمین ها با استفاده از آن می توانند برای گروهشان دسته بندی های مختلف تعیین کنند تا اعضای گروه پیام شان را در موضوع مرتبط قرار دهند، چیزی مشابه قابلیت چنل در مسنجر دیسکورد.

بدین صورت بحث های مختلف گروه با هم قاطی نمی شوند و علاقه مندان به بحث خاصی می توانند فقط پیام های مرتبط با آن را مشاهده کنند.

این قابلیت تنها برای گروه های بالای 200 نفر قابل فعال شدن هست و هنوز نمی توان آن را برای گروه هایی که به کانال ها متصل شدن فعال کرد. برای تست این قابلیت پس از بروزرسانی تلگرام به آخرین نسخه به گروه @karynet_sup مراجعه کنید. با وارد شدن به این گروه، دکمه سه نقطه را زده و در نهایت View Topics را لمس کنید تا بتوانید موضوعات این گروه را مشاهده کنید.

‏ تلگرام همچنین امکان استفاده از چند آیدی به صورت همزمان را فعال کرده و کسانی که در حراجی اخیر این شرکت نام کاربری را خریداری کرده اند، می توانند آن را به اکانت، کانال و یا گروهشان متصل کنند و همزمان چند آیدی داشته باشند. کاربر می تواند هر ایدی را هر وقت که بخواهد فعال یا غیرفعال کند تا با غیرفعال شدنش بقیه کاربران نتوانند با آن ایدی به او پیام بدهند.

این قابلیت فعلا مختص ایدی های خریده شده در حراجی هست ولی تلگرام گفته در آینده، امکان خرید و فروش ایدی های عادی را هم فراهم خواهد کرد که بعد از خرید یا فروش آن ها، کاربران بتوانند از چند ایدی به صورت همزمان استفاده کنند.

‏ در این اپدیت، تلگرام برای کاربران پریمیوم، قابلیت تبدیل صوت ویدیو مسیج های دایره ای، به متن را اضافه کرده که از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند.

‏در اندروید هم حالا با بزرگ و کوچک کردن اندازه فونت در تنظیمات، برخلاف سابق که فقط اندازه متن تغییر میکرد، حالا کل المان چت تغییر اندازه پیدا کرده و بزرگ و کوچک می شود.

واکنش‌ها و ایموجی‌های تعاملی بیشتر. از این پس زمانی که در گفتگوی‌های یک نفره روی ایموجی‌های ????????‍???????????? بزنید، انیمیشن‌های تمام‌صفحه نمایش داده می‌شوند. چنانچه تلگرام طرف مقابل باز باشد، انیمیشن بطور همزمان برای او هم نمایش داده‌ خواهد‌ شد.

همچنین اکنون اموجی های????????‍???????????? و ???????????? هم به عنوان واکنش برای همه کاربران دردسترس خواهند بود.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مـــطالب بیشتر ...

More Post

مطالب بیشتر

تحریریه کارینت
28 مرداد 1403