پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
اخبار و اطلاعیه ها

کارینت یکساله شد

یکسال پیش کارینت در چنین روزهایی فعالیت خود را آغاز کرد و حالا بعد از گذشت 365 روز با همراهی شما عزیزان توانستیم امسال تولد 1 سالگی خود را جشن بگیریم.

همواره در این یکسال هر روز با چالش ها و موانع مختلفی روبه رو شدیم اما این ها باعث نشدند که ما از هدفمان دست بکشیم. چرا که هدفمان خیلی بزرگتر از موانعمان بودند.

ما نه اولین و نه بزرگترین پلتفرم فریلنسینگ هستیم ما تنها یک خانواده نسبتا کوچک اما صمیمی هستیم که قصد داریم در کنار یکدیگر شرایطی عادلانه برای گرفتن پروژه و کسب درآمد از طریق دورکاری را فراهم کنیم. در سال گذشته نظرات شما باعث بهبود و پیشرفت پلتفرم شد. امیدوارم نظرات ارزشمند خود را از ما دریغ نکنید چرا که نظرات و پیشنهادات شما برایمان ارزشمند است.

از تک تک دوستان و عزیزانی که ما رو به دیگران معرفی کردند و از طرق مختلفی ازمون حمایت کردن متشکریم. همواره قدردان مهر و محبت شما هستیم و خواهیم بود.

5/5 - (3 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

2 دیدگاه

  1. سلام ایام و اوقات همه عزیزان خوش
    امیدوارم از این سایت لذت ببرید و به سایتهای ما هم سر بزنید و نظرتون را اونجا هم بزارید
    یک سالگی کارینت مبارک
    مورد دوم لطفا # دریافت_جایزه
    http://li98.gq/ و https://cafefiledl.ir/

    1. با سلام

      جهت تبلیغات با تخفیف ویژه 50 درصدی در کارینت و یا انتشار رایگان رپرتاژ و ارتقا حساب کاربری لطفا اطلاعات حساب خود را به پشتیبانی ما در تلگرام به آیدی @Dev_ps6 بفرستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا