پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
شبکه های اجتماعی

عرضه دوباره اشتراک توییتر بلو بعد از حدود یک ماه وقفه!

توییتر بعد از حدود یک ماه وقفه، اشتراک توییتر بلو را دوباره برای خرید عرضه کرد که بزرگترین مزیت آن گرفتن تیک آبی هست.

با خرید این اشتراک علاوه بر دریافت تیک آبی، کاربران می توانند توییت های خود را تا 30 دقیقه بعد از ارسال، ویرایش کنند، ویدیوهایی با کیفیت بالاتر (1080p) و با مدت زمان بیشتر (10 دقیقه) منتشر کنند و همچنین رشته توییت ها را به صورت منظم تر بخوانند. برخی از قابلیت ها نظیر مشاهده تبلیغات کمتر و قرار گرفتن کامنت کاربر بالاتر از بقیه افراد، در آینده عرضه خواهند شد.

قیمت این اشتراک برای کاربرانی که از طریق مرورگر و کردیت کارت آن را خریداری کنند 8 دلار در ماه هست، ولی برای کاربران iOS به دلیل کارمزد 30 درصدی اپل، قیمت اشتراک توییتر بلو11 دلار در ماه خواهد بود. کاربران اندروید هم در آینده می توانند این اشتراک را خریداری کنند.

‏ بعد از عرضه ماه پیش اشتراک توییتر بلو ، در مدت کمی افراد مختلف با خرید این اشتراک از تیک آبی آن سواستفاده کردند و با نشان دادن خود مثلا به عنوان اکانت رسمی یک شرکت، توییت های مشکل زایی منتشر کردند که حتی باعث افت قیمت سهام شرکت ها شد. توییتر بعد از این اتفاق خرید اشتراک توییتر بلو را به طور موقت متوقف کرد.

حالا توییتر با فعال کردن امکان خرید دوباره، تغییراتی داده تا امکان سواستفاده از آن را کم کند. بدین صورت که حالا با خرید این اشتراک به طور انی تیک ابی نمی گیرید، بلکه توییتر بعد از چک کردن اکانت شما و رفتارهای اخیر اکانتتون (مثلا تغییر اسم، تغییر پروفایل و غیره) در صورت تایید، تیک آبی به اکانت شما می دهد.

علاوه بر این در صورت تغییر اسم، آیدی و پروفایل، تیک آبی از اکانت شما برداشته می شود و بعد از تایید مجدد، تیک آبی دریافت خواهید کرد.

همچنین توییتر برای جلوگیری از سواستفاده کاربران از تیک آبی، رنگ تیک را برای بیزنس ها تغییر داده و آن را به رنگ زرد درآورده است. بنابراین اکانت هایی که تیک زرد دارند، اکانت رسمی شرکت ها و سازمان ها هستند. برای اکانت های دولتی هم در آینده رنگ تیک آن ها به رنگ خاکستری درخواهد آمد.

با کلیک روی تیک هر اکانت هم میشه فهمید تیکش را خریداری کرده یا از قبل داشته. توییتر هم توضیح این قسمت رو برای کاربرانی که از قبل تیک آبی داشتن تغییر داده و برای اونها نوشته که “این اکانت ممکنه برجسته باشه، ممکنه نباشه”.

ایلان ماسک گفته که روند تیک ابی دادن در گذشته (قبل از خریده شدن توسط ماسک) شفاف و منصافانه نبود، به همین خاطر این توضیح رو اضافه کرده و این تیک ابی داران قدیمی، تیکشون در اینده به تدریج حذف خواهد شد و تنها تیک ابی در اینده خریداران اشتراک توییتر بلو خواهند بود.

5/5 - (1 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا