پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
تکنولوژی

گوگل سرویس پادکست (Google Podcasts) را در سال 2024 تعطیل می کند!

گوگل اعلام کرده که اپ Google Podcasts را در سال 2024 تعطیل و کاربران آن را به اپ YouTube Music هدایت خواهد کرد.

این اتفاق در حالی می افتد که عرضه قابلیت های مختلف شنیدن پادکست ها برای یوتوب موزیک تا اخر سال میلادی جاری تکمیل می شود و کاربران می توانند پادکست های مختلفی که ویدیو ندارند و روی بقیه پلتفرم ها هاست شده اند، را هم در این اپ بشنوند.

بدین صورت اپ ساده گوگل پادکست که در ایران طرفداران زیادی دارد، تعطیل خواهد شد و جای خودش را به یوتوب موزیک خواهد داد. البته در امریکا قضیه متفاوت است و طبق نظرسنجی ها 24 درصد شنوندگان پادکست پادکست هایشان را در یوتوب دنبال می کنند و فقط 4 درصد از گوگل پادکست استفاده می کنند.

اما اگر چند سال دیگه باز هم گوگل از کارهای خود پشیمان نشود و باز چیزی را تعطیل نکند، بهتره دوباره به جای استفاده از اپ دیگری از گوگل، از اپ های پادکست مختلفی که بعضا بهتر هم هستند از جمله Pocket Casts استفاده کنید.

همچنین گوگل قرار هست قابلیت خروجی گرفتن از پادکست ها با فرمت OPML را قبل از تعطیل شدن به گوگل پادکست اضافه کند تا به راحتی بتوانید پادکست هایتان را به اپ های دیگر منتقل کنید.

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا