پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
تکنولوژی

گران‌ترین نسخه آیفون 15 با قیمت 564 هزار دلار فروخته می شود!

اپل در حال آماده شدن برای رونمایی از نسل جدید آیفون 15 در کنفرانس خود در سپتامبر 2023 است که شامل چهار گوشی جدید به نام های آیفون 15، 15 پلاس، 15 پرو و ​​15 پرو مکس خواهد بود برخی از طراحان نسخه ای از این گوشی را ساخته اند تا با قیمت 564 هزار دلار به فروش برسد.

فروش گرانترین نسخه آیفون 15

با توجه به آنچه در وب سایت Dailymail ذکر شده است، یک شرکت قصد دارد یک نسخه خاص و لوکس از آیفون 15 را با استفاده از 570 الماس، مجددا طراحی کند تا با قیمت حدود 564 هزار دلار به فروش برسد و نام آن را Diamond Snowflake گذاشته شود. جدیدترین طرح کاویار که آخرین تولید آن به عنوان «گران‌ترین آیفون جهان» معرفی شده است.

کاویار در طراحی قاب گوشی بر استفاده از طلای 18 عیار برای تزیین قاب گوشی تکیه کرده است، در حالی که از 570 الماس مجلل برای تزئین بدنه گوشی هوشمند استفاده شده است که از 562700 تا 564700 دلار متغیر است.

تاریخ عرضه آیفون 15

پیش از این، مارک گورمن، از بلومبرگ، فاش کرد که اپل قصد دارد سری آیفون 15، اپل واچ جدید و ایرپادها را در 12 سپتامبر 2023 در طی یک توییت رسمی از طریق حساب شخصی خود در پلتفرم شبکه اجتماعی X، “قبلا توییتر” عرضه کند.

قرار است کنفرانس اپل تحت عنوان Wanderlust در مقر آن در کوپرتینو، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا راه اندازی شود و طراحی آیفون 15 به گونه ای باشد که برخلاف انتظارات باشد، زیرا یک سری مزیت ها را به همراه خواهد داشت. رونمایی از طراحی زیبا که به بزرگ‌کردن سطح صفحه نمایش و کاهش اندازه لبه ها بستگی دارد، بدنه گوشی نیز از تیتانیوم ساخته شده که محکم‌تر است و در برابر ضربه‌ها مقاومت بیشتری دارد.

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا