پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
شبکه های اجتماعی

چگونه اکانت Threads را غیرفعال یا حذف کنیم؟

راهنمای گام به گام غیرفعال کردن Threads ID در دستگاه شما

Threads یک پلت فرم جدید رسانه اجتماعی مشابه توییتر است.

اگرچه این پلتفرم عالی است، اما کاستی های زیادی دارد، به همین دلیل است که کاربران می خواهند حساب Threads خود را غیرفعال یا حتی حذف کنند.

در این مقاله از کارینت با نحوه حذف یا غیرفعال کردن اکانت Threads آشنا می شوید.

مارک زاکربرگ چند ماه پیش Threads را به عنوان رقیب مستقیم توییتر ایلان ماسک (اکنون X) راه اندازی کرد. این خبر آنقدر داغ شده بود که Threads با 100 میلیون کاربر سریع‌ترین جذب کاربر را به خود اختصاص داد.

اما اکنون که تب و تاب کاربران فروکش کرده است، برخی هستند که واقعاً آنچه را که Threads در تلاش برای رسیدن به آن است نمی‌دانند یا فقط می‌خواهند حساب Threads خود را به هر دلیلی حذف کنند.

اگر به هر دلیلی از این پلتفرم راضی نیستید، می‌توانید ID Threads خود را در هر زمانی غیرفعال کنید، مانند توصیه‌های محتوای ضعیف، ماهیت محدودکننده یا دلایل دیگر. اما چگونه آیدی Threads را غیرفعال یا حذف کنیم؟ این مطلب به شما در این امر کمک خواهد کرد.

چگونه آیدی Threads را غیرفعال یا حذف کنیم؟

اگرچه Threads با بیش از 150 میلیون بارگیری تنها در چند هفته به یکی از سریع‌ترین پلتفرم‌های رسانه اجتماعی در حال رشد تبدیل شده است، اما این به مذاق همه نیست. به همین دلیل است که بسیاری از افراد خیلی زود این پلتفرم را ترک می کنند. اگر می خواهید همین کار را انجام دهید و نمی دانید که چگونه آیدی Threads را غیرفعال کنید یا برای همیشه حذف کنید، به خواندن این راهنما ادامه دهید. با دنبال کردن مراحل توضیح داده شده در این مقاله، می توانید آیدی تردز خود را غیرفعال یا حذف کنید.

مراحل غیرفعال کردن آیدی Threads

  1. برنامه Threads را باز کنید .
  2. به پروفایل خود بروید .
  3. روی نماد با دو خط افقی در بالا سمت راست کلیک کنید.
  4. اکنون روی Account ضربه بزنید .
  5. سپس بر روی Deactivate Profile ضربه بزنید .
  6. روی Deactivate Thread Profile ضربه بزنید .
  7. اکنون یک صفحه تایید باز می شود. Deactivate را بزنید .
نحوه غیرفعال کردن اکانت Threads

خودشه؛ اکنون Threads ID شما غیرفعال خواهد شد.توجه داشته باشید:برنامه Threads فقط به شما امکان می دهد هفته ای یک بار حساب خود را غیرفعال کنید!

مراحل حذف آیدی Threads

متأسفانه، هیچ راه آسانی برای خلاص شدن از شر حساب Threads وجود ندارد. تنها راه برای حذف اکانت Threads حذف اکانت لینک شده اینستاگرام خود است که بسیار دشوار است. تنها در صورتی که آماده انجام چنین مرحله ای هستید، می توانید ID Threads خود را حذف کنید:

  1. برنامه اینستاگرام را باز کنید .
  2. به پرروفایلتان بروید .
  3. روی نماد سه خط در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.
  4.  Settings and Privacy باز را انتخاب کنید .
  5. روی Account Center ضربه بزنید .
  6. حالا به قسمت Personal Details بروید و سپس روی Account Ownership and Control ضربه بزنید .
  7. سپس گزینه Deactivation یا Delete را انتخاب کنید .
  8. روی account ضربه بزنید .
  9. اکنون Delete Account را انتخاب کرده و Continue را بزنید .
  10. سپس، هر دلیلی را برای حذف حساب خود انتخاب کنید یا به سادگی چیز دیگری را انتخاب کنید و روی Continue ضربه بزنید .
  11. در نهایت، تصمیم خود را با وارد کردن رمز عبور تأیید کنید .
نحوه حذف اکانت رشته ها

خودشه. اگر این مراحل را دنبال کنید، می توانید شناسه تردز خود را حذف کنید. با این حال، اکانت لینک شده اینستاگرام شما نیز حذف خواهد شد.

اینکه آیا باید شناسه Threads خود را غیرفعال یا حذف کنید به ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. اگر به سادگی از این پلتفرم خسته شده اید و می خواهید استراحت کنید، غیرفعال کردن موقت گزینه بهتری است. اگر می خواهید اطلاعات خود را به طور کامل از Threads حذف کنید، ممکن است منطقی تر باشد که حساب را حذف کنید.

البته توجه داشته باشید که در حال حاضر هیچ راه روشنی برای حذف اکانت Threads به صورت جداگانه وجود ندارد. برای دور زدن این موضوع، اگر کاربران می خواهند برای همیشه از شر حساب Threads خود خلاص شوند، باید اکانت لینک شده اینستاگرام را حذف کنند.

سؤالات متداول: اکانت Threads خود را غیرفعال یا حذف کنید

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :)  ✍️ اینجا هر کسی میتونه بنویسه!  | ???? ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا