پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
کسب و کار

پیام (USDT) در واتساپ را جدی بگیرید | کلاهبرداری تتر

با توجه به این کاربران خود مسئول دارایی‌هایشان در بازار ارزهای دیجیتال هستند، کلاهبرداران با استفاده از روش‌های سعی در دزدیدن سرمایه آن‌ها دارند. کلاهبرداری تتر به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که یکی از آن‌ها ارسال پیام به افراد در واتساپ است.

در این مطلب قصد داریم تا در خصوص روش‌های مختلفی که کلاهبرداران برای دزدیدن سرمایه شما استفاده می‌کنند، نکاتی را بیان کنیم. تا انتها با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید و بتوانید امنیت حساب خود را افزایش دهید.

کلاهبرداری تتر در واتساپ

قبل از این که روش کلاهبرداری تتر در واتساپ را با هم بررسی کنیم، بد نیست به این نکته اشاره کنیم که یکی از روش‌های افزایش امنیت دارایی‌های خود و عدم مواجهه با کلاهبرداران، استفاده از خدمات صرافی‌های معتبر داخلی است. در ابتدا اشاره میکنیم به اینکه شما می‌توانید با مطالعه لینک https://www.excoino.com/coins/usdt/ با روش خرید و فروش امن تتر در ایران بیشتر آشنا شوید.

پیام (USDT) در واتساپ را جدی بگیرید
پیام (USDT) در واتساپ را جدی بگیرید

کلاهبرداری تتر در واتساپ معمولاً با ارسال یک پیام برای شما انجام می‌شود. شما یک پیام ناشناس در واتساپ از فردی که نمی‌شناسید و معمولاً شماره او متعلق به آمریکا (با کد +1) است دریافت می‌کنید. در پیام کلاهبرداری واتس آپ، سودجویان اطلاعات یک حساب کاربری را در اختیار شما قرار می‌دهند.

اما باید بدانید که این حساب کاربری جعلی است. زمانی که شما وارد این حساب می‌شوید، مشاهده خواهید کرد که موجودی تتر این حساب بسیار بالا و معمولاً بیشتر از یک میلیون دلار است. افراد معمولاً با دیدن این عدد وسوسه می‌شوند تا آن را برداشت کنند. اما در زمانی که برای برداشت اقدام می‌کنند، پیامی مبنی بر نامناسب بودن سطح کاربری برای برداشت وجه را مشاهده خواهند کرد.

در این پیام کلاهبرداری تتر آمده است که برای ارتقا حساب افراد باید میزان مشخصی تتر به عنوان مثال 50 تتر به این حساب واریز کنند. در این زمان افرادی که طمع کرده اند و می‌خواهند آن میزان تتر را برداشت کنند، این میزان تتر را برای کلاهبرداران واریز می‌کنند. در این زمان کلاهبرداری تتر با موفقیت به پایان رسیده و وجه ارسالی شما در حساب کلاهبرداران است.

روش دیگری برای کلاهبرداری تتر در واتساپ

روش دیگری که برای کلاهبرداری تتر در واتساپ وجود دارد، درخواست رمز کیف پول است. در این زمان شما پیام‌های متفاوت و وسوسه کننده ای دریافت می‌کنید که رمز کیف پول خود را برای واریز وجه و بسیاری موارد مشابه دیگر در اختیار کلاهبردار قرار دهید. در صورتی که وسوسه شوید و این کار را انجام دهید، مشاهده خواهید کرد که در مدت چند ثانیه تمام موجودی حساب شما خالی خواهد شد و تمام سرمایه شما به سرقت می‌رود.

کلاهبرداری تتر در واتساپ
کلاهبرداری تتر در واتساپ

همچنین در صورتی که پیام ناشناسی حاوی لینک دریافت کردید، تحت هیچ شرایطی روی این لینک کلیک نکنید. زیرا با این کار دسترسی هکرها به گوشی خود را راحت تر کرده اید. باید بدانید که هیچ کدام از پروژه‌ها و صرافی‌های معتبر اقدام به ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند واتساپ نمی‌کنند.

همچنین باید بدانید که صرافی‌ها و پروژه‌های معتبر تحت هیچ عنوان رمز کیف پولتان را از شما درخواست نمی‌کنند. پس در صورت مواجه شدن با چنین مواردی باید بدانید که با کلاهبرداری تتر و ارزهای دیجیتال طرف هستید و باید بیشتر احتیاط کنید.

سومین روش کلاهبرداری تتر در واتساپ

یکی از خطرناک ترین روش‌هایی که کلاهبرداران تتر برای دزدی موجودی حساب شما از آن استفاده می‌کنند، حملات فشینگ (Phishing) است. پیام کلاهبرداری تتر در واتساپ به روش فیشینگ معمولاً حاوی وب‌ سایت، اپلیکیشن یا موارد مشابه است. افراد با وارد شدن به سایت یا باز کردن بدافزار ارسال شده در حقیقت به هکرها اجازه می‌دهند که به گوشی آن‌ها دسترسی داشته باشند.

روش دیگری برای کلاهبرداری تتر در واتساپ
روش دیگری برای کلاهبرداری تتر در واتساپ

دسترسی به گوشی باعث خواهد شد که اطلاعات شخصی بسیاری مانند رمز‌ها، کلمات‌ عبور و حتی کلمات کیف پول ارز دیجیتال شما به سرقت رود. پس از آن دارایی‌های شما دیگر در امنیت نیستند و به سرعت سارقان و کلاهبرداران آن‌ها را جابه‌جا می‌کنند.

روش‌هایی برای افزایش امنیت تتر و ارزهای دیجیتال

کلاهبرداری تتر در واتساپ و سایر شبکه‌های اجتماعی این روزها بسیار رایج شده است. به همین دلیل لازم است که تمام افراد فعال در این حوزه با روش‌های افزایش امنیت دارایی‌های خود آشنا باشند. توجه به نکاتی که در ادامه بیان می‌کنیم باعث خواهد شد تا احتمال مواجه شدن با کلاهبرداری تتر کاهش پیدا کند.

روش کلاهبرداری تتر در واتساپ
روش کلاهبرداری تتر در واتساپ
  • تحت هیچ شرایطی اطلاعات حساب‌های متفاوت ارزهای دیجیتال خود مانند رمز عبور و نام کاربری صرافی‌ها و همچنین کلمات کیف پول خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهید.
  • در صورتی که برای فراموش نکردن کلمات کیف پول آن‌ها را یادداشت می‌کنید، این برگه را در جایی مطمئن نگهداری کنید.
  • در صورت امکان احراز هویت دو مرحله ای را فعال کنید. این کار امنیت حساب‌های شما را به میزان زیادی افزایش می‌دهد.
  • برای دانلود اپلیکیشن‌های مربوط به بازار ارزهای دیجیتال حتماً از منابع معتبر استفاده کنید.
  • در هنگام ورود به سایت‌های مختلف دنیای کریپتو کارنسی، آدرس را با دقت بالایی بررسی کنید تا از صحت و درستی آن اطمینان حاصل کنید.
  • اگر از کیف پول‌هایی که در گوشی نصب می‌شوند برای نگهداری ارزهای دیجیتال خود استفاده می‌کنید، روی نصب برنامه‌ها و افزونه‌ها حساسیت بیشتری به خرج دهید و هرگز این موارد را از منابع نامعتبر دانلود و نصب نکنید.
  • به هیچ عنوان به پیام‌ها و ایمیل‌های ناشناس مشکوک پاسخ ندهید و همچنین روی لینک‌های ناشناس کلیک نکنید.
  • حتماً برای خرید تتر از صرافی‌های معتبراستفاده کنید.
  • در صورتی که میزان دارایی‌های دیجیتال شما زیاد است، پیشنهاد می‌کنیم که از ولت‌های سخت افزاری استفاده کنید. امنیت این ولت‌ها در مقایسه با ولت‌های نرم افزاری بسیار بالاتر است.
  • افزایش آگاهی در خصوص بازار ارزهای دیجیتال یکی دیگر از روش‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید جلوی کلاهبرداری تتر و ارزهای دیجیتال دیگر را بگیرید. زمانی که شما با روش‌هایی که کلاهبرداران از آن استفاده می‌کنند به خوبی آشنا باشید، می‌توانید اقدامات لازم جهت عدم مواجهه با مشکل را انجام دهید.
5/5 - (3 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا