پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
شبکه های اجتماعی

پرداخت درآمد به تولیدکنندگان محتوا در توییتر آغاز شد!

ایلان ماسک به وعده ای که چند ماه پیش داده بود عمل کرده و توییتر در برنامه تقسیم درآمد تبلیغاتش با کاربران حالا در حال واریز اولین سهم به کاربرانش است.

در این برنامه کاربران (سرویس بلو) می توانند از تبلیغاتی که توییتر در بخش کامنت های توییت های آن ها نشان می دهد سهمی را کسب و درآمدزایی کنند. این برنامه در ماه فوریه معرفی شده بود و مبنای محاسبه درامد هر کاربر از آن تاریخ است.

کاربران معروفی درآمدهایشان را منتشر کردند که بزرگترین آن ها حساب کاربری InternetH0F هست که بیش از 100 هزار دلار درامد کسب کرده. اکانت بعدی BillyM2k با 37 هزار دلار درامد هست. بقیه اکانت های پردرامد هم به ترتیب در زیر لیست شده اند. این اعداد از ماه فوریه محاسبه شده اند بنابراین درامد آن ها برای حدود 4 ماه هست و برای درامد ماهانه آن باید تقسیم بر این عدد کنید.

$107,247 InternetH0F
$37,050 BillyM2k
$25,810 MrBeast
$24,305 krassenstein
$20,379 Cobratate
$16,259 stillgray
$12,237 ZubyMusic
$9,546 bennyjohnson

نحوه اختصاص درامد به هر کاربر هم براساس بازدیدی هست که کاربرانی که تیک ابی دارن از تبلیغات موجود در بخش کامنت های توییتها، دریافت می کنند. بنابراین هر چقدر شخصی فالوورهایی با تیک ابی بیشتری داشته باشد و برای آن ها توییت های جذابتری بزند، درامد بالاتری خواهد داشت. ولی به طور میانگین می توان گفت که هر 100 هزار بازدید از توییت های یک کاربر حدود 1 دلار برای آن درامد دارد.

کاربرانی هم که قصد درامدزایی در توییتر را دارند اول باید اشتراک Twitter Blue بخرند. و اینکه در مدت زمان سه ماه قبل، توییت هایشان باید ماهانه 5 میلیون بازدید گرفته باشد. همچنین خلاف مقررات توییتر کاری انجام ندهند و محتوای جنسی، بیزنسهای هرمی و غیره امکان درامدزایی از این طریق رو نخواهد داشت. علاوه بر این نیاز به حساب بانکی خارجی هم برای دریافت درامد هست.

با این برنامه جذاب، توییتر به معدود پلتفرمهایی در کنار یوتوب تبدیل می شود که به کاربرانش به طور مستقیم سهمی از درامد تبلیغاتش را می دهد و می توان امیدوار بود که این برنامه مثل یوتیوب، هم برای توییتر و هم برای کاربرانش بسیار خوب عمل کند و افراد پرمخاطب تا جای ممکن محتوایشان را در این پلتفرم منتشر کنند و فالوورهایشان را هم ترغیب کنند که اشتراک بلو بخرند.

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا