پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
ویدیو

ویدیو | اولین گوشی اندرویدی جهان با پورت لایتنینگ

کن پیلونل (مهندس رباتیک) اولین گوشی اندرویدی جهان با پورت لایتنینگ را طراحی کرد.

چند وقت پیش این مهندس رباتیک موفق شده بود روی آیفون X پورت USB-C قرار دهد و آن را به اولین آیفون دنیا با پورت USB-C تبدیل کند. حالا آقای پیلونل کار برعکسی انجام داده؛ قرار دادن پورت لایتنینگ اپل روی یک گوشی اندرویدی!

ایده قرار دادن پورت لایتنینگ روی گوشی اندرویدی اصلا ایده محبوبی نیست و یک پسرفت هست ولی اقای پیلونل گفته که اینکار بامزه را برای متعادل کردن هرج و مرجی که با پروژه قبلیش درست کرده بود، انجام داده است.

در این پروژه اقای پیلونل موفق شده پورت لایتنینگ را روی گوشی A51 سامسونگ قرار دهد که هم با این پورت گوشی را شارژ کند و هم اطلاعات منتقل کند. انجام این کار مثل پروژه های پیشین ایشان با چالش های مختلفی همراه بوده از جمله اینکه پورت لایتیتگ فقط برای دستگاه های اپل طراحی شده و باید آن را دستکاری می کرد و همچنین باید پورت و بوردهای آن را در دستگاه به طور مناسب جاسازی می کرد.

این مهندس رباتیک احتمالا این گوشی را هم مثل آیفون با پورت USB-C در پروژه قبلیش که در یک حراجی به قیمت 86 هزار دلار فروخت، برای حراج قرار دهد و دوباره عایدی آن را صرف پروژه های آینده اش کند.

5/5 - (4 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا