پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
شبکه های اجتماعی

نسخه ۸.۴.۱ تلگرام با قابلیت های مورد انتظار منتشر شد????


تلگرام یکی از بهترین پیامرسان هایی است که همواره با ارائه قابلیت های جدید کاربران خود را شگفت زده می کند. تلگرام این بار در جدیدترین بروزرسانی خود (9 دی 1400)، ویژگی های جذابی از جمله: واکنش به پیام‌ها با ایموجی، پنهان کردن محتوای پیام پشت اسپویلر، ترجمه پیام ها و کدهای QR را اضافه کرده است. اگر تمایل دارید درباره این بروزرسانی جدید بیشتر بدانید با ما همراه باشید.

ویژگی های ورژن 8.4.1 تلگرام:

واکنش به پیام ها با ایموجی:

تلگرام جزو اولین اپلیکیشن های پیامرسانی بود که ایموجی‌های متحرک و تعاملی را به برنامه خود اضافه کرد و امکان بیان احساسات کاربران در چت مهیا کرد. کاربران از این پس می توانند به پیام دیگران با استفاده از ایموجی ها واکنش نشان دهند و احساسات خود را خیلی سریع بیان کنند.

برای ارسال بازخورد یا واکنش????، روی یک پیام دو ضربه سریع بزنید. برای واکنش‌های (ری اکشن) بیشتر مانند????،????،????،????،????یک بار روی پیام ضربه بزنید (یا فشار دهید و نگه دارید، اگر در iOS هستید). هر واکنش با انیمیشن منحصر به فرد خود ظاهر می شود .

همچنین می‌توانید از طریق تنظیمات، واکنش پیش‌فرض خود را به شکلک دیگری تغییر دهید. 

اندروید: Chat Settings > Quick Reaction 

آی او اس: Stickers and Emoji > Quick Reaction

واکنش‌ها همیشه در چت‌های خصوصی دونفره فعال هستند. اما در گروه‌ها و کانال‌ها، ادمین‌ها تصمیم می‌گیرند که واکنش ها را فعال کنند یا خیر و یا کدام شکلک واکنش در چت موجود باشد.

مدیران می‌توانند واکنش‌ها را از طریق مسیر Info Page > Edit > Reactions در کانال یا گروه خود مدیریت کنند.

پنهان کردن متن توسط اسپویلر:

گاهی مواقع پیش میاد دارید در مورد فیلم و یا یک سریالی باهم و با دوستان خود در یک گروه عمومی بحث می کنید سپس فردی داستان فیلم یا سریال را لو می دهد و این موضوع برایتان آزار دهنده می شود در اینصورت بهترین راهکار استفاده از قابلیت‘Spoiler’ تلگرام برای پنهان کردن پیام است. با فعال کردن ویژگی اسپویلر، قسمت انتخاب شده از پیام در چت ها و حتی پیش نمایش پنهان می شود و برای مشاهده آن باید بر روی آن ضربه زد یا کلیک کرد.

برای فعال کردن این قابلیت فقط کافیه عبارت موردنظرتون را انتخاب کنید و گزینه Spoiler رو فشار دهید تا عبارت مدنظر پنهان شود.

ترجمه پیام ها:

تلگرام همچنین قابلیت جدیدی اضافه کرده که امکان ترجمه متن پیام های شخصی، پست های کانال ها و پیام های گروه ها را فراهم می کند.

‏ برای فعال کردن این قابلیت به تنظیمات تلگرام و بخش Language بروید و گزینه Translate را فعال کنید. همچنین می توانید اتخاب کنید گزینه ترجمه برای چه زبان هایی در دسترس و فعال باشد.

‏ضمنا لیست زبان های پشتیبانی شده بستگی به سیستم عامل شما دارد و این قابلیت در iOS 15 وبالاتر و در همه دستگاه های اندرویدی دسترس است.

بارکدهای کیو آر (QR) :

روی نماد کد QR جدید در کنار نام کاربری یک شخص (یا از صفحه اطلاعات چت) ضربه بزنید ، رنگ‌ها و الگوهایی را که مناسب‌تر هستند انتخاب کنید، سپس کد QR خود را چاپ کنید، پست کنید یا در برنامه‌های دیگر به اشتراک بگذارید.

آخرین ویژگی جدید تلگرام نیز، ایجاد ونمایش بارکدهای QR برای اشخاص، کانالها، گروه ها و ربات ها است .این کدهای بارکدهای QR کاملا قابلیت سفارشی سازی متناسب با سلیقه شما را دارند.

شما می توانید آن ها را پرینت بگیرید و یا با دوستان خودتان به اشتراک بگذارید.

از طریق تنظیمات می توانید برای نام های کاربری خود کد QR بسازید.

دانلود نسخه 8.4.1 تلگرام:

نسخه جدید تلگرام را می توانید از طریق لینک های زیر دریافت کنید:

Telegram
Telegram
Developer: Telegram FZ-LLC
Price: Free
‎Telegram Messenger
‎Telegram Messenger
Developer: Telegram FZ-LLC
Price: Free+

سخن پایانی :

نظرتون درباره آپدیت جدید تلگرام چیه؟

4.6/5 - (11 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا