پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
تکنولوژی

ناسا برای 5 ماموریت فضایی شگفت انگیز در سال 2024 آماده می شود

بین کاوش در ماه و جستجوی حیات در خارج از زمین!! ناسا برای 5 ماموریت فضایی شگفت انگیز در سال 2024 آماده می شود.

2024 یک سال هیجان انگیز برای ناسا با 5 ماموریت فضایی شگفت انگیز است .

ناسا در حال آماده شدن برای کاوش در ماه و فرود انسان بر روی سطح آن است و همچنین در حال آماده شدن برای کاوش در قمر مشتری است .

در زمین یک خورشید گرفتگی و یک ماموریت کوئست برای متحول کردن سفرهای هوایی وجود دارد .

ناسا در حال آماده شدن برای مجموعه ای از ماموریت های فضایی در سال 2024 است، از جمله فرود روی ماه، سفر به ماه مشتری، و خورشید گرفتگی قابل مشاهده از آمریکای شمالی، و این ماموریت ها نوید عمیق تر کردن درک ما از جهان را می دهند.

سال 2024 نشان‌دهنده نقطه عطفی برای ناسا با پروژه‌های بسیاری است و اولین مأموریت پرواز در برنامه خدمات باربری ماه تجاری در 8 ژانویه است که هدف آن ایجاد یک مدل پایدار برای کاوش در ماه است و سپس به مرحله بسیار مهم می‌رسد. ماموریت پیش بینی شده آرتمیس 2، که احتمالا در ماه نوامبر پرتاب خواهد شد. فضانوردان برای اولین بار از زمان ماموریت آپولو به دور ماه خواهند چرخید.

در مورد ماموریت های دور از ماه، ماموریت Europa Clipper وجود دارد که در 10 اکتبر به فضا پرتاب می شود.هدف آن کاوش در قمر یخی مشتری برای جستجوی نشانه های حیات در اطراف آن است.این ماموریت به دلیل احتمال حضور میکرو حیات در آب های شور ماه انجام می گیرد، اما در زمین این اتفاق خواهد افتاد. خورشید گرفتگی کامل مسحورکننده در 8 آوریل از آمریکای شمالی قابل مشاهده است. این رویداد یادآور کسوف سال 2017 خواهد بود و فرصتی بی نظیر برای مشاهده علمی را فراهم می کند.

علاوه بر این، ماموریت پنجم، ماموریت کوئست، با هدف ایجاد انقلابی در سفر هوایی با فصل جدید در اکتشاف فضایی است.

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا