پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
پایگاه دانش

مایکروسافت پاورپوینت در آیفون و آیپد عمودی می شود

Microsoft PowerPoint logo

پاورپوینت سال‌هاست که در تلفن‌ها و تبلت‌ها در دسترس بوده است، اما هنوز همه ویژگی‌های برنامه‌های Windows و Mac را ندارد. ویژگی دیگری اکنون در راه است: اسلایدهای پرتره.

مایکروسافت در یک پست وبلاگ اعلام کرد، “با تغییر به سمت تولید محتوای اول تلفن همراه، از بسیاری از شما شنیده ایم که ترجیح می دهید این کار را در حالت پرتره انجام دهید. بر اساس بازخورد شما، ما این قابلیت را اضافه کرده‌ایم که هنگام ایجاد و ویرایش اسلایدها، تغییر و ورود و خروج از حالت پرتره را اضافه کنیم!»

شروع با نسخه 2.68 (Build 22112003) برنامه آفیس، که در حال حاضر در حال آزمایش با Office Insider است ، پاورپوینت اکنون دارای یک کلید “جهت” است که می تواند بین افقی و عمودی جابجا شود. می‌توانید اسلایدها را به‌طور معمول در هر جهت ویرایش کنید، اگرچه ممکن است لازم باشد پس از تغییر تنظیمات، عناصر را جابه‌جا کنید، به‌خصوص اگر الگو را تغییر دهید.

Changing the orientation in PowerPoint
مایکروسافت

احتمالاً بعید نیست که نیازی به ارائه در قالب عمودی داشته باشید، مگر اینکه دفتر یا مدرسه شما یک تلویزیون گردان فانتزی. با این حال، این گزینه می‌تواند برای ایجاد تصاویر بنر یا صادر کردن ارائه به ویدیویی مفید باشد که خواندن آن در دستگاه‌های تلفن همراه آسان‌تر است.

این ویژگی هنوز نمی‌تواند کاملاً با PowerPoint روی دسک‌تاپ مطابقت داشته باشد، که به شما امکان می‌دهد ابعاد ارائه را تقریباً به هر اندازه ای تغییر دهید، اما با این وجود مفید است. مایکروسافت نگفته است که چه زمانی برای همه در تلفن همراه عرضه خواهد شد.

منبع: Office Insider وبلاگ

منبع

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا