پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
کسب و کار

لیست بهترین نرم افزار بایگانی اسناد اندروید + معرفی + مقایسه

نرم افزار بایگانی اسناد اداری یکی از مهمترین های قسمت های هر کسب و کار و سازمان است و مدیران امروزه آگاهی دارند که بایگانی کردن اسناد به روش دستی و سنتی با صرف وقت و هزینه زیادی همراه است. به همین دلیل در سازمان ها از نرم‌افزارهای بایگانی اسناد و مدیریت پروژه اندروید و ویندوزی برای آرشیو کردن دیجیتالی همه‌ی اسناد و مستنداتی که هر روز در سازمان تولید شده است، استفاده می‌کنند. از برتری‌های نرم افزارهای بایگانی و نرم افزار مدیریت اسناد نسخه‌های موبایل، عدم محدودیت به دستگاه های ویندوزی و امکان استفاده در انواع دستگاه های اندرویدی است.

هدف از نرم افزار بایگانی اسناد اندروید، تبدیل اسناد و مدارک سازمان به قالب دیجیتالی، دستیابی سریع و ایمن، ذخیره و دسته‌بندی اسناد است. این نرم‌افزارهای اندروید، هزینه بایگانی اسناد سازمانی را کاسته و امنیت آن را می‌افزاید. همچنین با کمک آنها دیگر نیازی به اتاق ‌های بزرگ و قفسه‌های گوناگون برای بایگانی اسناد نخواهید داشت.

شاید خواندن این مقاله برای شما مفید باشد :   بایگانی الکترونیکی چیست و روش های نوین بایگانی الکترونیکی

نرم افزار ثبت اطلاعات افراد اندروید 

نرم افزار ثبت اطلاعات افراد اندروید، تمامی ابزارهایی که شما برای مدیریت، سفارشی سازی و به اشتراک گذاری داده ها و پایگاه اطلاعات خود احتیاج دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. شما می‌توانید پایگاه داده خود را با همه‌ی خصوصیات حرفه ای مورد نیازتان، در یک محیط حرفه‌ای و هوشمند ایجاد نموده و از آنها با ضریب امنیتی بالایی نگهداری کنید.

از معروف ترین نرم افزارهای ثبت اطلاعات افراد ، نرم افزار FileMaker-Pro است.

از بارزترین ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به ساخت بانک اطلاعاتی و نگهداری از داده‌های مهم، امکان تهیه گزارش، تبدیل داده‌های ذخیره شده در Excel به پایگاه اطلاعات پیشرفته، ایجاد پایگاه اطلاعات برای وب، ضریب امنیتی بالا و توانایی برقراری ارتباط منظم با دیگر برنامه های کاربردی و… اشاره نمود.

لینک دانلود FileMaker-Pro-Advanced

لیست نرم افزار بایگانی اطلاعات رایگان

یکی از انواع نرم افزار بایگانی، نرم افزار مدیریت پروژه  است که  برای انجام کارهای آنلاین کسب و کارها برای مدیریت پروژه ها و هماهنگی بهتر و عملکرد بین اعضا علی الخصوص در شرایطی که کسب وکارها مجبور به انتخاب گزینه دورکاری هستند، بسیار مناسب و قابل تایید هستند.

در ادامه نمونه هایی از پراستفاده ترین نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین رایگان خارجی را در سال 2023 معرفی می نماییم:

این نرم افزارها انلاین بوده و به علت پشتیبانی کامل زبان فارسی، محیط ساده و قابل درک، یک نرم افزار مدیریت پروژه رایگان محبوب و پر استفاده در بین ایرانیان هستند که از آن در سطح وسیعی، برای اجرایی نمودن پروژه‌های مختلف استفاده می‌شود.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این قسمت علاوه بر امنیت بالا در حفظ و نگهداری داده ها، می‌توان به دسترسی مدیر پروژه به همه مراحل اجرایی توسط اعضای تیم، پشتیبانی و در اولویت قراردادن مشتریان از روش دریافت ایمیل، محدود کردن دسترسی اعضا و اضافه نمودن اعضا از طریق Google Apps اشاره نمود.

نرم افزار ثبت اطلاعات افراد اندروید 

نرم افزار بایگانی پرونده پرسنلی و مدیریت پرسنلی رایگان

نرم افزار مدیریت اسناد (ویندوز) ELOoffice Windows

ELOoffice نرم افزاری قدرتمند است که با بهره گیری از رابط کاربری کاربر پسند به شما در سرعت بخشیدن به پردازش ها، آسان کردن کارهای روزانه و اضافه نمودن بهره وری و به طور کلی مدیریت فایل ها و اسناد کمک به سزایی می‌نماید.

 به کمک این نرم افزار بایگانی ویندوز، اسناد خود را در حداقل زمان ممکن بیابید، نمای کلی از اسناد و فایل هایتان را نگه داری کنید، دسکتاپ خود را از انبار اسناد خالی کنید، ایمیل ها را به آسانی مدیریت کنید، اسناد مهم را در مکانی امن ذخیره نمایید و در زمان کار ، فایل ها و اسناد را ذخیره نمایید. کارکرد این برنامه بر اساس سیستم بایگانی و فایل بندی آنالوگ است که حاوی فایل‌ها، پوشه‌ها و منابع می‌شود و با استفاده از آن کاربر به آسانی در میان فایل‌ها، پوشه‌ها و زیر پوشه‌ها گردش و جستجو می‌تواند نماید.

 این نرم افزار بایگانی اسناد، امکان مدیریت بر گردش مکاتبات را در یک سازمان محیا می‌نماید. این مکتوبات اضافه بر نامه و مستندات مرسوم سازمانی موارد جدیدی از جمله لیست‌های پویا، مستندات سایر نرم‌افزارها، فکس و نامه‌های پست الکترونیکی را نیز شامل می‌شود.
طراحی یکپارچه و پشتیبانی از عملیات و مستندات مختلف سازمانی از جمله نامه‌های اداری، فرم‌های پویا، فکس‌ها، نامه‌های پست الکترونیک، پیش‌نویس‌ها، مستندات اداری و مالی و تعاملات شخصی در کنار هم و همچنین در برگیری امکانات گردش کار از ویژگی‌های این نرم افزار می‌باشد.

بهترین نرم افزار های مدیریت اسناد

لیست بهترین نرم افزار های مدیریت اسناد پرطرفدار به شرح زیر می باشد:

نرم افزار مدیریت اسناد  Templafy

قابلیت های تمپلافی :

  • رابط کاربری آسان
  • ویژگی های گسترده
  • دارای برنامه موبایل

نرم افزار ارشیو M-File

امکانات ام فایل :

  • Handy integrations
  • Mobile apps
  • Document alerts
بهترین نرم افزار های مدیریت اسناد

نرم افزار مدیریت اسناد DocuWare

امکانات نرم افزار داک ور:

  • ذخیره سازی مبتنی بر فضای ابری
  • پشتیبانی ازموبایل

نرم افزار ارشیو MasterCpntrol

  • Mobile optimized
  • Supported by regulators
  • Global standards

XaitPorter

  • نرم افزار ابری بهینه شده است
  • دارا بودن ویژگی همکاری هوشمند
  • قابل ادغام با قسمت فروش
  • Smart collaboration features

کدام نرم افزار مدیریت اسناد برای شما مناسب ترین است؟

هنگامی که تصمیم می‌گیرید کدام نرم‌افزار مدیریت اسناد را دانلود و استفاده کنید، ابتدا نیازهای واقعی خود را در نظر بگیرید، بدلیل اینکه گزینه‌های نرم‌افزار مقرون به صرفه گاهی اوقات محدودیت هایی نیز دارند، باوجود اینکه نرم‌افزارهای سطح بالا واقعاً می‌توانند هر نیازی را تامین کنند. این نرم افزارهای بایگانی اسناد به صورت نرم افزار موبایل و تبلت برای همه‌ی دستگاه های اندروید طراحی شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع نرم افزارهای مدیریت اطلاعات می توانید از سایت گروه تخصصی تولید نرم افزار مدیریتی فریار به آدرس https://faryarsystem.ir/ دیدن نمایید.

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا