پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
شبکه های اجتماعیویدیو

قابلیت قرعه کشی اشتراک پریمیوم بین اعضای کانال به تلگرام افزوده شد

قابلیت قرعه کشی اشتراک پریمیوم بین اعضای کانال به تلگرام افزوده شد

در این قابلیت که از طریق بخش آمار کانال، انتهای تب Boost و با زدن گزینه Get boosts via gifts در دسترس هست، می توانید تعداد افرادی که قصد جایزه دادن به آن ها را دارید، انتخاب کرده. علاوه بر قرعه کشی، امکان هدیه دادن مستقیم به افراد مدنظر بدون قرعه کشی هم از این طریق وجود دارد.

در قدم دوم می توانید انتخاب کنید که کسانی که مایل به شرکت در قرعه کشی هستند باید چه کانال هایی را عضو شوند که می تواند فقط کانال شما باشد یا کانال های دیگر را هم اضافه کنید.

در قدم بعد می توانید انتخاب کنید که قرعه کشی بین همه اعضای کانالتان باشد یا فقط شامل اعضای جدید شود. همچنین می توانید انتخاب کنید که اعضای کدام کشور فقط می توانند در قرعه کشی شرکت کنند که ایران هم جزوشان هست . ( این ویژگی برای جلوگیری از دادن جایزه به اکانت های فیکی که جدیدا عضو می شوند به شدت کاربردی هست.)

بعد از آن تاریخ اتمام قرعه کشی را انتخاب می کنید و در نهایت اشتراکی که قصد جایزه دادن آن را دارید (3، 6 یا 12 ماهه) باید انتخاب کنید.

بعد از اینکار به مرحله پرداخت می رسید، که از طریق بات پریمیوم، گوگل پلی، اپ استور و فرگمنت قابل پرداخت هست که باید کل مبلغ را پرداخت کنید و تلگرام تخفیفی هم برای آن لحاظ نمی کند.

بعد از پرداخت و شروع قرعه کشی، پستی در کانال درج می شود که اعضای کانال با کلیک روی آن می توانند در قرعه کشی شرکت کنند. بعد از اتمام زمان قرعه کشی هم تلگرام به صورت تصادفی یکی از شرکت کنندگان را انتخاب و جایزه را برای او می فرستد.

افرادی که از طریق قرعه کشی پریمیوم دریافت می کنند، کنترلی روی بوست هایشان ندارند و تمام بوست های آن ها تا اتمام مهلت پریمیوم شان به آن کانالی که قرعه کشی گذاشته تعلق می گیرد تا بدین صورت کانال ها انگیزه برگزاری قرعه کشی داشته باشند و مثلا بتوانند استوری را برای کانالشان فعال کنند.

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا