پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
شبکه های اجتماعی

قابلیت تماس صوتی و تصویری به پلتفرم X افزوده شد

X، پلتفرمی که قبلا با نام توییتر شناخته می‌شد، به نظر می‌رسد که ویژگی جدیدی را از چهارشنبه راه‌اندازی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد با یکدیگر تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنند.

روز چهارشنبه، برخی از کاربران شروع به مشاهده ویژگی کردند که به آنها امکان برقراری تماس صوتی و تصویری در X را می دهد.

برخی از کاربران در روز چهارشنبه متوجه این ویژگی در قسمت پیام مستقیم برنامه شدند، اگرچه هیچ اعلام رسمی از ویژگی جدید وجود نداشت.

این اپلیکیشن می‌گوید کاربران می‌توانند با برقراری تماس صوتی یا تصویری «پیام‌رسانی را به سطح بالاتری برسانند» و به کاربران اجازه می‌دهد انتخاب کنند که آیا می‌خواهند به تماس‌های صوتی و تصویری از افراد موجود در دفترچه آدرس‌شان، افرادی که آنها را دنبال می‌کنند یا کاربران تأییدشده، اجازه دهند یا خیر.

لیندا یاکارینو، مدیر عامل X در ماه آگوست تایید کرد که این ویژگی جدید به زودی ارائه خواهد شد، اما زمان آن را مشخص نکرد و اضافه کرد که این بخشی از فرآیند انتقال پلتفرم به “اپلیکیشن همه چیز” خواهد بود.

مشخص نیست که آیا این ویژگی جدید برای همه کاربران در دسترس خواهد بود یا فقط برای کسانی که اشتراک پولی X را دارند قابلیت استفاده را دارد.

وقتی X اعلام کرد که ویژگی تماس صوتی و تصویری به زودی ارائه می‌شود، ماسک به X مراجعه کرد و توضیح داد که این ویژگی روی iOS، Android، Mac و PC کار می‌کند و برای استفاده از آن نیازی به شماره تلفن نیست. ماسک این ویژگی را به عنوان تبدیل پلت فرم به “کتاب آدرس جهانی موثر” توصیف کرد . از زمانی که ماسک تقریباً یک سال پیش این پلتفرم رسانه اجتماعی را خریداری کرد، تغییرات زیادی در ویژگی‌ها ایجاد کرد. در تابستان، ماسک اعلام کرد که این پلتفرم دیگر به کاربران اجازه مسدود کردن حساب‌ها را نخواهد داد. ماسک همچنین مدل اشتراک پولی بلو را ایجاد کرد که ویژگی به نام Tweetdeck را به مشترکین آبی محدود می کند.

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا