پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
آیفون

صفحه نمایش سیاه مرگ آیفون: مشکل، علل و راه حل های ممکن!

اگر کاربر آیفون هستید، احتمالاً از یک چیز مطمئن خواهید بود و آن اینکه آیفون قطعاً یک گوشی با کیفیت ساخت عالی است! بنابراین من معتقدم که اگر یک آیفون را برای یک بار بخرید، مخصوصاً اگر جدید باشد، قطعاً سال‌ها با شما دوام می‌آورد، بنابراین ما در اینجا فقط در مورد یک تلفن هوشمند صحبت نمی‌کنیم، بلکه یک سرمایه‌گذاری بلندمدت در یک بسیار زیاد است. راه خاص. اما با وجود این، و اگرچه وقتی در مورد خود دستگاه صحبت می کنیم، آیفون از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است، در پایان در مورد تلفن هوشمندی با سیستم عامل صحبت می کنیم که همیشه با مشکلاتی مواجه است که خارج از کنترل اکثر کاربران است. زمان.

یکی از این مسائل صفحه سیاه یا صفحه مرگ است. این مشکل به چند شکل برای کاربران ظاهر می شود، صفحه نمایش در اینجا با اینکه خود آیفون کار می کند کاملا سیاه است یا صفحه نمایش سیاه شده است و گوشی اصلا به هیچ چیز پاسخ نمی دهد! در واقع، اگر تعجب می کنید، این مشکل غیر معمول نیست و به دلایل مختلفی رخ می دهد، از جمله:

  • برخی مشکلات با قطعات داخلی
  • خطاها در سیستم عامل
  • مشکل با برنامه خاصی که اخیراً نصب کرده اید
  • ظرفیت باتری کم است

بنابراین، آیا در حال حاضر با این مشکل مواجه هستید؟ خوب، زیرا در آموزش امروز ما قصد داریم این مشکل را با استفاده از یک ابزار بسیار ویژه که Tenorshare ReiBoot، که قادر است خطای صفحه سیاه را در آیفون برطرف کرده و همچنین هر مشکلی را که در سیستم عامل iOS گوشی خود با آن مواجه هستید برطرف کند.

برطرف کردن مشکل صفحه سیاه در آیفون

ابزار ReiBoot که امروز در مورد آن صحبت می کنیم یکی از ابزارهای تخصصی برای بازیابی و تعمیر سیستم عامل iOS به دو صورت است. روش اول در اینجا از طریق تعمیر استاندارد است – روش دوم با انتخاب تعمیر عمیق است. این حالت‌های داخل ابزار به شما کمک می‌کند تا آیفون خود را قبل از بروز مشکل (البته در صورتی که در حال حاضر مشکل در سیستم عامل باشد و به دلیل آسیب به یکی از قسمت‌های داخلی نباشد) در عرض چند دقیقه به حالت اولیه خود بازگردانید. با دانستن اینکه این ابزار در حال حاضر از همه تلفن های این شرکت آمریکایی، حتی همه iPhone 14 پشتیبانی می کند.

سریال

ابتدا باید این ابزار را دانلود کنید، چه کاربر Windows یا Mac باشید، و می توانید آن را از پیوندهای زیر دریافت کنید و سپس دستورالعمل ها را دنبال کنید.

برنامهReiBoot
آخرین به روز رسانی8.2.8.3 (21 نوامبر 2022)
اندازه121 مگابایت (پس از نصب)
برنامه‌نویسTenorshare

بنابراین، مراحل اجرای ابزار و رفع خطای صفحه سیاه در آیفون شما چیست؟ دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.

حالت تعمیر استاندارد

  1. ابتدا، آیفون خود را با استفاده از کابل USB به رایانه خود وصل کنید.
  2. اکنون Tenorshare ReiBoot را راه اندازی کنید.
  3. در صفحه اصلی، روی دکمه «شروع» کلیک کنید.
    Fix iPhone Black Screen Issue 01
    احتیاط مهم: برای تعمیر موفقیت آمیز سیستم به درستی، اکیداً توصیه می کنیم از کابل اصلی لایتنینگ موجود در جعبه تلفن.
  4. اکنون دو حالت در مقابل شما ظاهر می شود، حالت تعمیر استاندارد را انتخاب کنید و فراموش نکنید که یادداشت های زیر را تا زمانی که در فرآیند بازیابی گوشی موفق شوید بخوانید.
    Fix iPhone Black Screen Issue 02
  5. در صورتی که ابزار آیفون شما را شناسایی نکرد، در اینجا روی گزینه “Try entering mode DFU mode” را کلیک کنید که در زیر مشاهده می کنید.
    Fix iPhone Black Screen Issue 03
  6. آیا این ابزار گوشی شما را تشخیص داد؟ اکنون باید با کلیک بر روی دکمه دانلود که در زیر ظاهر می شود، سیستم عامل مناسب آن را دانلود کنید.
    Fix iPhone Black Screen Issue 04
  7. اکنون پس از پایان بارگیری سیستم عامل رسمی گوشی، روی دکمه تعمیر استاندارد کلیک کنید.
    Fix iPhone Black Screen Issue 05
  8. کل این فرآیند چند دقیقه طول می‌کشد، بنابراین لطفاً صبور باشید و منتظر بمانید تا تمام شود.
    Fix iPhone Black Screen Issue 06
  9. پس از اتمام، iPhone به‌طور خودکار بدون از دست دادن داده‌های تلفن راه‌اندازی مجدد می‌شود.
    Fix iPhone Black Screen Issue 07

حالت تعمیر عمیق

حالت Deep Repair با حالت عادی تفاوت دارد زیرا می‌تواند مشکلات سخت‌تر را با نرخ موفقیت و راه‌حل‌های بالاتر برطرف کند، اما متأسفانه منجر به از دست رفتن تمام داده‌های ذخیره‌شده فعلی می‌شود روی تلفن بنابراین، من اکیداً به شما توصیه می کنم ابتدا حالت عادی را امتحان کنید، و اگر کار نکرد، می توانید حالت عمیق را امتحان کنید.

فقط این دستورالعمل ها را دنبال کنید:

  1. در پنجره شروع، “Deep Repair” را انتخاب کنید.
    Fix iPhone Black Screen Issue 08
  2. با همان مراحل پاراگراف قبلی، سیستم تلفن رسمی را دانلود کنید.
  3. پس از بارگیری سیستم و همانطور که در مراحل قبلی انجام دادیم، روی دکمه «Deep Repair Now» کلیک کنید.
    Fix iPhone Black Screen Issue 09
    یک بار دیگر، باید توجه داشته باشید که ابزار حافظه تلفن را فرمت می‌کند. اگر تلفن شما در حال حاضر کار می‌کند، اکیداً توصیه می‌کنیم از محتوای آن نسخه پشتیبان تهیه کنید، و اگر نه، فقط روی دکمه تعمیر کلیک کنید.
  4. پس از مدتی، ابزار باگ‌هایی را که iOS در حال حاضر با آن مواجه است برطرف می‌کند.
    Fix iPhone Black Screen Issue 10
  5. اکنون بالاخره می‌توانید تلفن خود را دوباره کار کنید.

و اینجا پایان مراحل بود! آیا مراحل امروز روان و آسان برای اجرا بود یا عوارضی داشت؟ آیا راه آسان تری برای بازگرداندن آیفون به حالت معمول پس از ظاهر شدن مشکل صفحه نمایش سیاه دارید؟ نظر خود را در نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

منبع: mohamedovic

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا