پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
تکنولوژیکسب و کار

راهنمای خرید میز ناهارخوری در انواع مختلف با بهترین قیمت

میز ناهارخوری یکی از پرکاربردترین و مهم‌ترین وسایل خانه است که در فضای آشپزخانه یا سالن غذاخوری قرار می‌ گیرد. این میز به عنوان محلی مناسب برای خوردن غذا و صرف وعده‌ های غذایی به کار می رود. علاوه بر این، میز ناهارخوری مکانی است که خانواده، دوستان و آشنایان می ‌توانند با استفاده از آن، دور هم جمع شوند و لحظات شادی را سپری کنند. به همین دلیل، خرید میز ناهارخوری مناسب و باکیفیت، اهمیت زیادی دارد.

انتخاب درست میز ناهارخوری می ‌تواند تاثیر زیادی در دکوراسیون خانه و آشپزخانه شما داشته باشد. اگر در هنگام خرید این مورد، توجه ویژه داشته و میز مناسبی را انتخاب کنید، می ‌توانید از آن برای مدت طولانی بهره مند شوید. در واقع، میز ناهارخوری می ‌تواند به عنوان یک سرمایه ‌گذاری در نظر گرفته شود؛ زیرا اگر کیفیت ساخت و جنس آن خوب باشند، می‌ تواند سال‌ ها به شما خدمت کند. به دلیل اهمیت استفاده از این نوع میزها، در این مقاله به بررسی برخی از رایج ترین انواع میزهای ناهارخوری و راهنمای خرید آن ها می پردازیم.

نکات مهم قبل از خرید میز ناهارخوری 

قبل از خرید میز ناهارخوری  و یا هر محصول چوبی دیگر مانند رگال لباس ،شلف ، سرویس خواب و … بررسی کنید که چه مقدار فضا برای قرار دادن میز در اختیار دارید و سبک دکور خانه را نیز در نظر بگیرید. همچنین، تعداد نفراتی که بر روی میز جا می ‌گیرند را مشخص کنید. این مورد، برای انتخاب اندازه میز از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا در صورت کوچک یا بزرگ بودن میز، استفاده از آن می تواند باعث به هم خوردن نظم دکوراسیون داخلی شود.

علاوه بر موارد فوق، جنس میز مورد نظرتان را از نظر استحکام و ظاهر، مورد بررسی قرار دهید. عملکرد و کاربرد میز، بودجه مورد نیاز و نقد و بررسی ‌های مشتریان را پیش از خرید در نظر داشته باشید. با رعایت این نکات، میز ناهارخوری مناسبی برای خانه خود انتخاب خواهید کرد. در پایان، برای خرید انواع میزهای ناهارخوری باکیفیت و ارزان، می توانید با woodday تماس بگیرید.

بررسی انواع میز ناهارخوری
بررسی انواع میز ناهارخوری

میز ناهارخوری شیشه ‌ای

میزهای ناهارخوری با رویه شیشه ‌ای، برای فضاهای داخلی مدرن و امروزی مناسب هستند. این میزها ظرافت و نمای زیبایی را به نمایش می ‌گذارند و با سبک دکوراسیون مدرن هماهنگی بسیار خوبی دارند. یکی از مزیت‌ های مهم میزهای ناهارخوری شیشه ‌ای، تمیز کردن آسان آن ها است. این میزها برای فضاهای کوچک،‌ انتخاب عالی و مناسبی هستند؛ زیرا به دلیل شفافیت، اشغال بیش از حد فضای داخلی را کمتر نشان می دهند.

باید توجه داشته باشید که استحکام شیشه نسبت به سایر مواد کمتر است. بنابراین، پیش از خرید میز ناهارخوری شیشه ای، از مقاومت مطلوب آن مطمئن شوید. برخی از میزهای شیشه ‌ای با استفاده از مواد شیمیایی و حرارت مناسب تقویت می ‌شوند که آن ها را در برابر خراش‌ و ضربه مقاوم ‌تر می ‌کنند. با این حال، این نوع میزها نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری دارند.

خرید میز ناهارخوری زیبا
خرید میز ناهارخوری زیبا

میز ناهارخوری فلزی

میزهای فلزی به عنوان یکی از گزینه های مورد استفاده برای رستوران ‌ها و آشپزخانه ‌ها به حساب می آیند؛ اما این روزها بسیاری از افراد در منازل خود نیز از این نوع میزها در دکوراسیون فضای داخلی منزل خود استفاده می ‌کنند. طرح صنعتی و شیک این میزها می‌تواند در ایجاد دکوراسیونی مدرن و زیبا موثر باشد. اگرچه این سبک ممکن است با سلیقه همه مطابقت نداشته باشد؛ اما با خرید میز ناهارخوری فلزی، تجربه ای متفاوت را به دست خواهید آورد.

فلز برای استفاده در میزهای ناهارخوری، مزایای بسیاری دارد. این میزها بسیار مقاوم و با دوام هستند و به راحتی می توان آن ها را تمیز کرد؛ اما یکی از معایب اصلی میزهای فلزی، جذب و حفظ گرما است. اگر یک ظرف داغ را روی میز بگذارید، فلز گرم می شود و این احتمال سوختگی یا آسیب به رویه میز وجود دارد. بنابراین، استفاده از تخته زیر لیوانی در این میزها حائز اهمیت خواهد بود تا گرما به سطح میز منتقل نشود.

میز ناهارخوری چوبی
میز ناهارخوری چوبی

میز ناهارخوری چوبی

امروزه میزهای چوبی محبوبیت بسیار بالایی دارند. چوب به دلیل استحکام بالایی که دارد، در صورت آسیب دیدن، معمولا قابل تعمیر است و همین امر به عنوان یک ویژگی و اولویت برای خرید میز ناهارخوری چوبی در نظر گرفته می شود. همچنین، طبیعت چوب، الگوها و ترکیبات آن، زیبایی خاصی را به دکوراسیون داخلی می ‌بخشند.

قیمت انواع میز ناهارخوری
قیمت انواع میز ناهارخوری
5/5 - (1 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :)  ✍️ اینجا هر کسی میتونه بنویسه!  | ???? ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا