پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
آیفون

در حال حاضر روش های ضبط تماس موجود برای آیفون چیست؟ پولی اما تجربی!

اگر می خواهید تماس های خود را ضبط کنید اما کاربر آیفون هستید چه کار می کنید! مشخص است که اپل ویژگی های زیادی را ارائه می دهد که به تنهایی منحصر به فرد است، اما محدودیت های زیادی را نیز برای کاربران خود ایجاد می کند، از جمله اینکه اگر کاربر آیفون هستید نمی توانید تماس را ضبط کنید، بر خلاف انواع دیگر گوشی ها، که در آن اندروید است. سیستم به این ویژگی اجازه می‌دهد تا تماس‌ها را به راحتی و بدون نیاز به نرم‌افزار دیگری روی تلفن ضبط کند.

اگر شما یکی از کسانی هستید که اخیراً از کاربران اندروید به کاربران آیفون تغییر کرده اید، مطمئناً در نحوه برخورد با iOS از آنجایی که با سیستم اندروید بسیار متفاوت است، شما همچنین باید تنظیمات آیفون خود را سفارشی کنید و در مورد ویژگی‌های iOS و سایر موارد بیشتر بیاموزید در نسخه‌های آن، گزینه ضبط تماس‌ها از یک گزینه موجود به یک گزینه محدود شده است که در دستگاه‌های iPhone در دسترس نیست.

ضبط تماس‌ها چیزی است که برای اکثر افراد ضروری نیست و همچنین در برخی ایالت‌ها و کشورهای مختلف غیرقانونی تلقی می‌شود، زیرا ضبط تماس‌ها برای اینکه مشمول پاسخگویی قانونی نباشد، نیاز به رضایت طرفین دارد. اگر می‌خواهید برای ضبط تماس ها، باید از راه حل های خارجی دیگر کمک بگیرید، و خوشبختانه چند راه حل برای این مشکل وجود دارد، به عنوان راه حلی جایگزین برای ویژگی هایی که سیستم عامل اپل فاقد آن است، در اینجا این روش های ساده و موثر وجود دارد.

ضبط تماس برای iPhone

شما ممکن است بتوانید از ویژگی ادغام تماس استفاده کنید: ضبط تماس یکی از موارد ممنوعه برای اپل است، زیرا اپل به حریم خصوصی کاربران خود اهمیت می دهد و از انتخاب تماس های ضبط شده جلوگیری می کند. به همین دلیل، گزینه ای برای ضبط تماس در تلفن های آیفون وجود ندارد، بنابراین اگر می خواهید تماس را ضبط کنید، باید از برنامه های ضبط تماس استفاده کنید.

در فروشگاه اپل اپلیکیشن های مهم و پرطرفدار زیادی وجود دارند که به راحتی می توانند تماس ها را ضبط کنند و مراحل استفاده از آن ها ساده است و نیاز چندانی ندارد، اما گاهی اوقات ممکن است لازم باشد با پرداخت مبلغی به راحتی از آنها استفاده کنید. مقدار مشخصی پول و از جمله این برنامه ها:

برنامه تماس خودکار ضبط کننده

این برنامه یکی از برنامه های محبوب موجود در اپل استور است و همچنین از نظر روش استفاده ساده ترین برنامه است، زیرا برای استفاده فقط به مراحل ساده نیاز دارد، بنابراین فقط باید ابتدا به Apple Store بروید. ، سپس اپلیکیشن را روی گوشی خود دانلود کنید، سپس اپلیکیشن را باز کنید و دکمه شروع تماس را مانند تصویر فشار دهید و تماس خود را برقرار کنید و تماس به صورت ساده ضبط شده و در گوشی شما نگهداری می شود، اما قادر به استفاده از آن، باید با پرداخت هزینه در خدمات این برنامه مشترک شوید.
تطبيق Automatic call recorder

برنامه تماس Acr ضبط کننده

این یک برنامه کاربردی در نظر گرفته می‌شود که در بسیاری از کشورها توسط تعداد زیادی از مردم استفاده می‌شود و روش استفاده از آن یکی از ساده‌ترین راه‌ها است، زیرا فقط باید برنامه را باز کنید، سپس نماد تماس را فشار دهید، سپس شماره تلفنی را که می خواهید با آن تماس برقرار کنید را انتخاب کنید، سپس با انتخاب ضبط تماس، تماس روی گوشی شما ضبط می شود. با پرداخت هزینه مشترک شوید تا بتوانید از این برنامه استفاده کنید.
تطبيق Acr call recorder for iphone

برنامه ضبط کننده iCall

iCall Recorder
ضبط iCall

این اپلیکیشن نیز یک اپلیکیشن محبوب به حساب می آید، اما موضوع در این اپلیکیشن تا حدودی متفاوت است، زیرا یک اپلیکیشن غیر رایگان است، بنابراین اگر می خواهید این اپلیکیشن را دانلود کنید، باید با مبلغ متوسطی در آن مشترک شوید. پولی که بتوانید از این برنامه استفاده کنید. مشکلی برای شما نیست، زیرا این یکی از بهترین برنامه ها برای ضبط تماس ها محسوب می شود.

استفاده از Google Voice

حساب Google Voice کاملاً رایگان است زیرا دارای پست صوتی رایگان، شماره تلفن رایگان و سرویس تماس تلفنی است که به شما امکان می دهد تماس ها را در iPhone خود ضبط کنید. روش استفاده از آن در مراحل ساده خلاصه می شود. به تماس‌هایی که می‌خواهید ضبط کنید پاسخ دهید، روی شماره ۴ خود کلیک کنید، Google به شما و طرف مقابل در این تماس می‌گوید که ضبط تماس شروع شده است. این قابلیتی است که به منظور قانونی و قانونی کردن آن توسط گوگل منتشر شده است. به طرف مقابل در تماس بگویید که تماس او در حال ضبط است. تماس ضبط شده شما از طریق ایمیل ذخیره می شود و در لیست ضبط شده پست صوتی در Google Voice ظاهر می شود.

ضبط تماس های آیفون در مک

این روش موثر دیگری برای ضبط تماس ها نیز هست. می توانید از مک برای ضبط تماس ها استفاده کنید. کافی است Quick Time Player را برای ضبط تماس های تلفنی در iPhone انتخاب کنید. برای ضبط تماس ها از طریق Mac، هنگام برقراری تماس تماس بگیرید، باید بلندگوی تلفن را باز کنید و در حین ضبط نمی توانید به هدفون بروید، اگر به جای آن به تماس آیفون در مک خود پاسخ دهید، Quick Time Player تماس شما را ضبط نمی کند.

ابتدا تنها چیزی که نیاز دارید این است که مطمئن شوید آیفون شما همانطور که ذکر کردیم در حالت اسپیکر قرار دارد، سپس Quick Time Player را باز کنید و یک فایل ضبط صدا جدید را از نوار منو انتخاب کنید و سپس روی منوی کنار دکمه ضبط کلیک کنید. وضعیت میکروفون را روی میکروفون داخلی تنظیم کنید.

اگر برای شما امکان پذیر است، می توانید از Skype برای ضبط تماس هایی که می خواهید نگه دارید نیز استفاده کنید، می توانید از برنامه های Mac مانند ضبط تماس Skype برای ضبط تماس استفاده کنید، به این ترتیب شما قادر خواهید بود تماس را بهتر و سریعتر ضبط کنید.

خرید “Digital”-Call Recorder

بعد از امتحان تمام موارد قبلی و روش های موثری که قبلا ذکر شد و این ترفندهای بالا جواب نداد، شاید وقت آن رسیده باشد که روش سنتی قدیمی را امتحان کنید و تماس های آیفون را به سبک قدیمی ضبط کنید، یعنی خرید. با توجه به پیشرفتی که در حال حاضر در دنیا شاهد آن هستیم، ضبط کننده صوتی خارجی برای ضبط مکالمات، زیرا بسیاری از دستگاه های ضبط دیجیتال با سایز کوچک در بسیاری از نقاط موجود هستند و شما می توانید آنها را به راحتی تهیه کنید و از لحاظ اندازه آنها یا نحوه استفاده از آنها. اکنون برخی از انواع این ضبط کننده های صدا را به شما نشان خواهیم داد.

ساده ترین روش همانطور که در بالا ذکر شد استفاده از روش ادغام تماس ها و استفاده از برنامه هایی است که ذکر شد که بسیار تسهیل می کند.اگر به دنبال راه حل سریع هستید این همان چیزی است که دنبال می گردید. اما اگر این روش‌ها در ضبط تماس‌ها برای شما کارساز نبود، می‌توانید این ضبط‌کننده صدای با ویژگی‌های بالا را بخرید، در صورتی که مشکلی برای برقراری تماس با بلندگو ندارید.

نتیجه گیری

اینها بهترین راه‌ها برای ضبط تماس‌ها در دستگاه‌های آیفون هستند. اگر به تازگی یک آیفون از کاربران جدید آن دریافت کرده‌اید و از توانایی ضبط تماس کمی ناامید شده‌اید، نگران نباشید. این مشکل اکنون توسط روش های ذکر شده در بالا و همچنین مزایای بسیاری از آیفون برای شما وجود دارد.هنوز باید آن را کشف کنید، اگر یکی از این روش ها برای شما مفید بود در نظرات با ما در میان بگذارید و البته اگر سوالی در رابطه با آن دارید. در صورت تمایل از آنها در نظرات بپرسید و در اسرع وقت پاسخ داده می شود!

منبع: mohamedovic

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا