پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
کسب و کار

درآمد دلاری از بازار بزرگ فارکس

احتمالا شما نیز روز های سیاه بورس ایران را در سال 1399 به یاد دارید! در ابتدای سال شاخص بورس با روندی صعودی رشد پیدا کرد و در انتهای سال به پایین ترین ارزش خود در تاریخ ایران رسید. از آن زمان به بعد سرمایه گذاری در بازار های مالی وجهه خوبی در نظر مردم ندارد. اما این در صورتی است که مشاغل مربوط به تریدر و فعالیت در بازار های مالی میتواند سود خوبی را برای شما به ارمغان آورد.

یکی از بازار های بزرگ مالی در سطح جهان، بازار فارکس میباشد که شما ضمن فعالیت در این بازار قادر به کسب درآمد دلاری خواهید بود. در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با روش های کسب درآمد دلاری از فارکس آشنا کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

با فارکس(Forex) بیشتر آشنا شویم!

در ابتدا بهتر است تا کمی بیشتر با بازار فارکس و معاملات انجام شده در آن آشنا شویم. در صورتی که بخواهیم فارکس را به ساده ترین حالت ممکن تعریف کنیم، میتوان فارکس را مانند یک صرافی بزرگ معرفی کرد. عمده فعالیت سرمایه گذاران در این بازار به صورت تبادل جفت ارز های مختلف میباشد. دقیقا مانند وقتی که شما قصد مسافرت به کشوری خارجی را دارید و به صرافی برای تبدیل پول های خود مراجعه میکنید.

شما با فعالیت در فارکس قادر خواهید بود تا به مبادله و معامله ارز های گوناگونی بپردازید. علاوه بر ارز کشور های مختلف دنیا دارایی های دیگری مانند سهام شرکت ها، اوراق قرضه، گندم، طلا، نفت، ارز های دیجیتال و… نیز قابل معامله هستند.

نکات مهمی که قبل از ورود به بازار فارکس باید بدانید!

در ابتدا و قبل از کسب درآمد دلاری از فارکس شما عزیزان باید دوره های آموزشی را سپری کنید. فعالیت در این بازار نیازمند دانش تخصصی بوده و بدون داشتن اطلاعات کافی شما قادر به فعالیت در فارکس نخواهید بود. البته که آموزش های رایگان زیادی در سطح اینترنت وجود دارد که شما میتوانید از آنها برای افزایش سطح اطلاعات خود استفاده کنید که یکی از مدرسین برتر این حوزه آکادمی مالی نصر با مدیریت سرکار خانم پریسا نصر می باشد که ایشان با بیش از یک دهه تجربه در بازارهای مالی توانسته به بیش از 20 هزار دانشجو در این زمینه تجربیات خود را منتقل کند. شما می توانید با سرچ عبارت ” آموزش فارکس پریسا نصر ” در گوگل و کلیک روی لینک اول از آموزشهای رایگان خانم نصر استفاده نمائید.

پریسا نصر
پریسا نصر

در گام بعدی باید بدانید که فعالیت در این بازار ریسک دارد. به همین دلیل نیز بهتر است تا قبل از ورود میزان سود و ضرر خود را برای یک روز مشخص کنید. چرا که وضعیت ارز های فارکس نوسان داشته و در برخی مواقع ممکن است که قیمت دارایی ها به صورت لحظه ای تغییر کند.

استراتژی از دیگر نیاز های اساسی شما به منظور فعالیت در بازار فارکس میباشد. بر اساس نظر کارشناسان وبسایت ما بهتر است تا قبل از شروع فعالیت خود با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید. شما با استفاده از یک استراتژی خوب و اصولی قادر خواهید بود تا درصد موفقیت معاملات انجام شده خود را افزایش دهید.

از دیگر نیاز های شما به منظور ورود و کسب درآمد دلاری از فارکس، انتخاب بروکر مناسب است. بروکر در واقع شرکتی است که به عنوان طرف سوم وارد معامله میشود و رابط انجام تبادل میان کاربر و فارکس میباشد.

هر یک از بروکر های فعال در بازار فارکس نیز شرایط خاصی را برای کاربران تازه وارد خود دارند. در ادامه قصد داریم تا ضمن بیان ویژگی های یک بروکر خوب، بهترین بروکر برای ایرانیان را نیز معرفی کنیم.

راهنمای انتخاب بروکر فارکس

امروزه همانطور که میدانید تحریم های زیادی علیه کشور ما وجود دارد. به همین دلیل نیز به سبب وجود همین تحریم های بین المللی برخی از بروکر ها به کاربران ایرانی اجازه ثبت نام و ورود به سایت خود را نمیدهند. نخستین عاملی که شما قبل از انتخاب بروکر باید در نظر داشته باشید نیز همین مورد است. باید دقت کنید که بروکر انتخابی شما به کاربران ایرانی خدمات میدهد یا خیر.

نرخ اسپرد منصفانه از دیگر ویژگی های یک بروکر خوب است. اسپرد در واقع اختلاف قیمت میان قیمت درخواستی فروش و قیمت پیشنهادی یک دارایی میباشد. در تمامی بروکر هایی که در فارکس فعالیت میکنند همیشه نرخ خرید بالاتر از نرخ فروش بوده است. میزان نرخ اسپرد هر بروکر نیز با بروکر های دیگر متفاوت میباشد. به طور کلی درآمد اصلی بروکر ها از اسپرد معاملات بوده و دلیل وجود این نرخ جبران ریسک بروکر در زمان هماهنگی انجام معاملات است.

یکی دیگر از ویژگی های بروکر های معتبر پشتیبانی قوی آنها است. این مورد شاید در نگاه اول خیلی مهم جلوه نکند، ولی برای افرادی که به تازگی قصد فعالیت در بازار فارکس را دارند بسیار حیاتی است. چرا که ممکن است مشکلاتی حین تکمیل مراحل ثبت نام و یا انجام معامله برای شما به وجود آید. در صورتی که بروکر دارای تیم پشتیبانی خوبی باشد، مشکل شما در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف خواهد شد.

ویندزور؛ بهترین بروکر فارکس!

بروکر ویندزور به عنوان یکی از قدیمی ترین و در عین حال خوشنام ترین بروکر هایی است که به کاربران ایرانی خدمات ارائه میدهد. این بروکر فعالیت خود را در سال 1988 شروع کرده است. دفتر مرکزی این بروکر واقع در قبرس بوده و حداقل مبلغ واریزی برای شروع کار طبق قوانین ویندزور 50 دلار میباشد. شما با ساخت حساب کاربری در وبسایت این بروکر قادر خواهید بود تا به معامله حدود 150 نماد ارزی مختلف دسترسی داشته باشید.

یکی از دلایل اصلی که ویندزور را به عنوان بهترین بروکر برای ترید طلا میشناسند میزان نرخ اسپرد و کمیسیون پایین آن میباشد. در حساب های پرایم این بروکر اسپرد از 1 پیپ شروع شده ولی در حساب های زیرو آن از صفر شروع میشود.

آشنایی با روش های کسب درآمد دلاری از فارکس با آکادمی مالی نصر!

در صورتی که با مطالعه مطالب بالا نسبت به فعالیت و کسب درآمد دلاری از فارکس علاقه مند شدید، بهتر است تا قبل از ورود با افراد متخصص مشورت کنید. آکادمی مالی نصر با داشتن بیش از 20000 دانشجو در زمینه معامله گری در بازار های مالی میتواند انتخابی ایده آل برای شما عزیزان باشد. همچنین شما میتوانید در کانال سیگنال فارکس پریسا نصر نیز عضو شوید. در این کانال پس از تحلیل فراوان وضعیت بازار فارکس، پیشبینی متخصصان ما از آینده بازار قرار داده میشود. افرادی که به تازگی قصد فعالیت در فارکس را دارند میتوانند با استفاده از این سیگنال ها درصد سود خود را از انجام معاملات افزایش دهند.

سیگنال فارکس پریسا نصر
سیگنال فارکس پریسا نصر

در این مقاله سعی کردیم تا شما دوستان گرامی را بیشتر با روش های کسب درآمد دلاری از بازار فارکس آشنا کنیم. امیدواریم که این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا