پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
کسب و کار

تفریحات آبی در ساحل های کیش

جزیره زیبای کیش

در اوایل سلطنت محمدرضا پهلوی، کیش به عنوان مرکز صید و تجارت مروارید در خلیج فارس شناخته می شد. پس از واردات مروارید ژاپنی به ایران، تجارت مروارید کیش کاهش یافت و کیش به تدریج اهمیت خود را از دست داد. در دوره محمدرضا شاه ظرفیت های گردشگری کیش شناخته شد. زمانی که مشاوران ایرانی و آمریکایی جزیره کیش را به دلیل زیبایی‌های طبیعی، سواحل و آب‌های شفاف آن به عنوان مرکز گردشگری بین‌المللی انتخاب کردند، دولت شروع به سرمایه‌گذاری در جزیره کیش کرد. به این ترتیب زیرساخت های مدرن شامل هتل، فرودگاه، نمایشگاه های بین المللی و ورزش ها و  تفریحات آبی در کیش ساخته شد.

جزیره شگفت انگیز کیش

سفر به کیش این روزها بسیار رایج شده است. کیش هم شیک و مدرن است و هم یک شهر ساحلی فوق العاده می باشد. به همین دلیل بسیاری از گردشگران این منطقه را برای انجام ورزش های آبی انتخاب می کنند. فصل زمستان بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش است زیرا که می توانید در آب و هوای معتدل بهاری از شنا و ورزش های آبی لذت ببرید. از ابتدای آذر تا اواسط اردیبهشت بهترین زمان سفر به کیش از نظر شرایط آب و هوایی می باشد.

اگر نمی خواهید با تور کیش به این جزیره سفر کنید، فقط بلیط کیش را بخرید، هتل کیش رزرو کنید، چمدان هایتان را ببندید و راهی سفر شوید. در کیش می توانید با کمک سایت مسترکیش به گشت و گذار در جزیره کیش بپردازید. در واقع، سایت مسترکیش معرفی جزیره زیبای کیش را انجام می دهد. مرجع مقایسه خدمات مختلف در زمینه گردشگری در این جزیره مرجانی، برگزار کننده تورهای هیجان انگیز و معرف کلیه تفریحات آبی، پارک های بازی و … در کیش می باشد.

در حقیقت، مسترکیش با رویکرد گسترش و ارتقای صنعت گردشگری در جزیره کیش فعالیت خود را آغاز کرد. تیم مسترکیش با نیروی جوان و متخصص آماده ارائه خدمات شایسته به هموطنان عزیز می باشد. با حذف واسطه ها توانسته ایم تخفیفات عالی را برای ارائه به گردشگران جزیره کیش، اعمال کنیم. سایت مسترکیش فروش آنلاین انواع خدمات گردشگری و ایجاد بستری سالم برای رشد و شکوفایی کسب و کارهای کوچک و فعال در حوزه گردشگری را انجام می دهد.

فعالیت های تفریحی در کیش چیست؟

علاوه بر استراحت و گشت و گذار در مراکز تجاری کیش، فهرستی از مسیرهای متنوع و جذاب در اختیار گردشگران قرار می گیرد که مناظر خوب و خاطره انگیزی را به مسافران ارائه می دهد. فعالیت های آبی و دریایی در این جزیره که زیر نظر کلوپ ها و گروه های مختلف انجام می شود که در ماه های سرد سال طرفداران زیادی پیدا می کند. از جمله این تفریحات آبی با تخفیف در کیش می توان به پاراسل، شاتل، غواصی، تور دریایی VIP کیش، اسکوتر زیر آب، فلای بورد، بنانا، پارک آبی اوشن کیش و جت اسکی اشاره کرد.

در ادامه مطلب به معرفی پرطرفدار ترین تفریحات آبی کیش، شاتل سواری و پاراسل سواری در کیش خواهیم پرداخت و بهترین ساحل را برای خرید بلیط پاراسل و شاتل در کیش معرفی خواهیم کرد.

شاتل کیش چیست؟

شاتل کیش یکی از بهترین تفریحات آبی کیش است. بلیط شاتل کیش با تخفیف یکی از تفریحات مقرون به صرفه ایی است که لحظات شاد، هیجان انگیز و خاطره انگیزی را برای شما و همراهانتان رقم خواهد زد. قیمت بلیط شاتل کیش به نرخ عالی را از دست ندهید و از این فرصت به دست آمده استفاده کنید.

عکس شاتل

با تهیه بلیط شاتل کیش، یک ورزش مفرح در انتظار شما است؛ چرا که با یدک شدن توسط قایق و حرکات غیرقابل پیش بینی در سطح آب، باید بتوانید با نیروی گریز از مرکز مقابله کنید. در این تفریح آبی شما واقعا باید ماهیچه های بسیار قوی داشته باشید تا روی تیوپ تعادل برقرار کنید. در غیر این صورت ممکن است به داخل آب پرتاب شوید. به افراد ضعیف از نظر بدنی توصیه می کنیم، خرید بلیط شاتل کیش را انجام ندهند و این فعالیت هیجان انگیز را انجام ندهند؛ زیرا برای آنها خطرناک است.

نمونه دیگری از شاتل سواری، به اسم بنانا شناخته می شود. در این مدل از یک لوله بادی غول پیکر به شکل موز استفاده شده است که افراد سوار شده و پاهای خود را در دو طرف آن قرار می دهند. در سایت مسترکیش می توانید قیمت بلیط شاتل کیش، قیمت بلیط بنانا و سایر تفریحات آبی جزیره کیش را بررسی کنید و با توجه به بودجه و علاقه خود تفریح مورد نظر خود را به صورت اینترنتی رزرو کنید.

پاراسل چیست؟

با خرید بلیط پاراسل در کیش یک فعالیت پروازی و آبی در انتظار شما می باشد. در پاراسل کیش فرد با پوشیدن جلیقه نجات و مهارهای ایمنی مختلف به یک چتر نجات بزرگ متصل می شود. این چتر با طناب 150 متری به یک قایق تندرو متصل است که با حرکت قایق بادی داخل چتر می شود و باعث پرواز آن می شود. پس از طی مسافت کوتاه و بالا بردن کامل چتر نجات، با در نظر گرفتن عواملی مانند باد، سرعت قایق، تعداد و وزن افراد، چتر به بالا می رود. زمانی که چتر به ارتفاع معینی می رسد، منظره بی نظیری از جزیره را می توان بر فراز آب های نیلگون خلیج فارس مشاهده کرد و از آن لذت برد.

خرید بلیط پاراسل را به افراد شجاع پیشنهاد می کنیم. اگر مردم بر ترس خود غلبه کنند، بدون شک یکی از جذاب ترین تجربیاتی خواهد بود که خواهند داشت. زمانی از پاراسل سواری در کیش لذت می برید که از ارتفاع نترسید و از منظره و نسیم دریا لذت ببرید. در سایت مسترکیش امکان خرید بلیط پاراسل در کیش با تخفیف وجود دارد. ویدیوهایی از پاراسل کیش در مسترکیش قرار داده شده است که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید آن ها را مشاهده کنید.

عکس پاراسل

راهنمای انتخاب ساحل جزیره کیش

سوال بسیاری از دوستان این است که در خرید بلیط پاراسل و شاتل در کیش کدام سواحل را باید انتخاب کرد. شما می توانید بر اساس موقعیت مکانی، هتل و علایق خود انتخاب کنید که در کدام ساحل می خواهید ورزش های آبی انجام دهید. بسته به انتخاب شما محل این تفریح ​​ساحل مرجان، ساحل سیمرغ، ساحل مارینا یا ساحل دامون خواهد بود.

1. ساحل مرجان

این ساحل در شرق جزیره کیش و نزدیک به بازار مرجان واقع شده است. مسیر دوچرخه سواری کیش از آن عبور می کند. سواحل مرجان همانگونه که از اسمش مشخص است، پر از صخره های مرجانی مملو از ماهی ها و حیوانات آبزی، صدف ها و شقایق های دریایی است. این پارک پر از چایخانه، رستوران و بوفه است. هتل های کیش مانند هتل داریوش، هتل پارمیس و هتل ارم نیز در نزدیکی این پارک ساحلی قرار دارند. تفریحات آبی کیش در این ساحل به دلیل طبیعت زیبایش لطف دوچندان دارد. بنابراین اگر محل اقامت شما در نزدیکی این ساحل است، هنگام خرید بلیط پاراسل و شاتل در کیش این ساحل را انتخاب کنید.

2. ساحل سیمرغ

ساحل سیمرغ کیش یکی دیگر از پارک های ساحلی جزیره کیش و قطعا یکی از جاذبه های گردشگری این جزیره است. این پارک کوچک در جنوب شرقی جزیره کیش، در کنار ساحل، در کنار هتل مارینا و پارک دلفین کیش واقع شده است. این ساحل دارای زمین بدمینتون، اتاق تنیس روی میزی، پیست اسکیت روی یخ و مسیرهای پیاده روی است. پارک ساحلی سیمرغ کیش بین جاده جهان و یک مسیر دوچرخه سواری زیبا در مجاورت سواحل شنی ظریف و مناظر زیبا ساخته شده است. مناظر ساحلی سیمرغ یکی از مکان های دیدنی کیش است. تفریح شاتل سواری و پاراسل در این ساحل نیز انجام می شود.

3. ساحل دریایی مارینا

ساحل مارینا یکی از شلوغ ترین سواحل کیش است. این ساحل در شمال شرقی جزیره واقع شده است. ساحل مارینا نزدیک به مراکز خرید، هتل هایی مانند شایان، داریوش، ویدا و … است. همچنین در نزدیکی بولینگ مریم، کشتی بخار ایران و بسیاری از قطب های مهم دیگر مانند تله کابین کیش، جنگ ستارگان رنگارنگ کیش، کشتی آکواریوم کیش و بسیاری دیگر قرار دارند. در ساحل شنی و تمیز مارینا می توانید انواع تفریحات آبی و دریایی را انجام دهید و خاطرات فراموش نشدنی را ثبت کنید.

4. ساحل دامون

ساحل زیبای دامون در شمال جزیره کیش قرار دارد. این ساحل در مسیر دوچرخه‌ سواری جزیره کیش قرارگرفته و به ‌راحتی می‌توانید با رکاب زدن خودتان را به ساحل زیبا و پر از آرامش دامون برسانید. تفریحات آبی، بخش جدانشدنی ساحل‌ دامون کیش است. از جمله تفریحات آبی این ساحل شاتل و پاراسل است. شما می توانید به راحتی خرید بلیط پاراسل و شاتل در کیش را در سایت مسترکیش انجام دهید و در کرانه ساحل دامون از تفریحات هیجان انگیز آبی لذت ببرید.

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا