پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
آیفونکسب و کار

تعمیر گوشی آیفون با ضمانت قطعات اورجینال در کسری پارس

خراب شدن گوشی به راحتی می‌تواند شما را به درد سر بیندازد. اگر خیلی با گوشی کار می‌کنید و در فعالیت‌های مختلف کاری و روزانه خودتان به گوشی نیاز دارید، پس در صورتی که گوشی خراب شود، باید خیلی زود آن را تعمیر کنید.

مشکلات گوشی آیفون هم می‌تواند از باتری و یا شارژر باشد. می‌تواند مشکل LCD باشد و حتی می‌تواند مشکلات سخت‌افزاری دیگر باشد. شاید رم گوشی یا حافظه داخلی و حتی دوربین‌ها با مشکل مواجه شده‌ باشند. شاید هم اتصال داخلی قطعات به مشکل خورده و این موضوع باعث شده که گوشی به درستی کار نکند. در این صورت نیاز دارید که مرکزی گوشی شما را به خوبی تعمیر کند. کسری پارس از جمله مراکزی است که به تعمیر فوری آیفون پرداخته است.

البته تعمیر فوری آیفون به این معنی نیست که از قطعات بی کیفیت برای تعمیر استفاده می‌شود یا به مشکلات گوشی دقت کافی نمی‌شود. کسری پارس با استفاده از قطعات اصلی به تعمیر آیفون می‌پردازد. همچنین کارشناسان این مجموعه به واسطه دانش و مهارت بالایی که دارند می‌توانند گوشی شما را در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیر کنند.

مزیت تعمیر گوشی های ایفون اپل در کسری پارس

از آنجایی که گوشی‌های آیفون محصولات نسبتا رده بالایی به حساب می‌آیند، تعمیر آن‌ها نیاز به دانش بالایی دارد و برای تعمیر گوشی باید از قطعات اصلی استفاده کرد. کسری پارس از معدود مجموعه‌هایی است که تمام قطعات اصلی آیفون را در اختیار دارد و می‌تواند در سریع‌ترین زمان مشکل گوشی را شناسایی کند و در صورت نیاز با قطعات اصلی گوشی را تعمیر کند.

استفاده از قطعات اورجینال در تعمیر آیفون باعث شده که خیال مشتری از کیفیت خدمات راحت باشد. همچنین کسری پارس گوشی هایی که تعمیر می‌کند را با ضمانت در اختیار مشتری قرار می‌دهد. در واقع نه تنها از قطعات اصلی برای تعمیر آیفون و گوشی‌های دیگر استفاده می‌شود، بلکه جهت اینکه کاربران با اطمینان از خدمات این مجموعه استفاده کند، این خدمات را با ضمانت ارائه می‌کند.

تعمیرات اپل
تعمیرات اپل

کسری پارس این اطمینان را به مشتری می‌دهد که در زمان تعمیر آیفون تمام اطلاعات او امن باقی می‌ماند. تمام مراحل تعمیر بررسی و ضبط می‌شوند و تا از این موضوع که اطلاعات کاربران امن باقی می‌مانند و هیچ‌کس به آن‌ها دسترسی پیدا نمی‌کند، اطمینان حاصل شود.

مهم نیست چه مدل آیفونی دارید، در صورتی که آیفون شما با مشکل مواجه شد می‌توانید آن را برای کسری پارس ارسال کنید. چه مشکلات نرم افزاری و چه مشکلات سخت افزاری در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف می‌شوند. همان طور که گفتیم این مجموعه با استفاده از قطعات اورجینال گوشی های آیفون را تعمیر می‌کند و تمام خدمات تعمیرات خود را با ضمانت در به مشتری ارائه می‌کند.

کسری پارس این امکان را هم فراهم کرده که مشتری بدون حضور در مجموعه بتواند گوشی خودش را ارسال کند. کارشناسان پس از شناسایی مشکل و اعلام قیمت نسبت به تعمیر گوشی اقدام می‌کنند.

در صورتی که نیاز به تعمیر فوری آیفون دارید، شک نکنید که آن را باید برای کسری پارس ارسال کنید. تنها جایی که گوشی شما را با قطعات اصلی تعمیر می‌کند و روی خدمات خودش ضمانت ارائه می‌کند.

تعمیر آیفون
تعمیر آیفون
5/5 - (2 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا