پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
کسب و کارنقد و بررسی

بهترین شرکت خرید هدایای تبلیغاتی

یکی از روش‌های موثر در معرفی کسب و کارها، تبلیغات است ولی اکثر تبلیغات‌ها ماندگاری آنچنانی ندارند و نهایتاً چند ساعت در ذهن مخاطب باقی می‌مانند! به‌همین خاطر، هدایای تبلیغاتی راه تبلیغ مناسب تری است و رونق گرفتند اما باز هم یک سوال مهم باقی می‌ماند؛ بهترین شرکت خرید هدایای تبلیغاتی کدام است و باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

تنوع محصولات؛ شرط اول است

اولین ویژگی یک شرکت خوب برای تبلیغات، تنوع محصولات آن است. به‌عنوان مثال، شرکت پیشکش گیفت، در سه دسته هدایای تبلیغاتی گران‌قیمت مدیریتی، هدایای تبلیغاتی با قیمت مناسب و هدایای ارزان قیمت، محصولات خود را عرضه می‌کند تا خریداران با هر جامعه هدف و هر توان مالی بتوانند محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

ست سئول: یکی از خاص‌ترین و گران قیمت‌ترین ست تبلیغاتی مدیریتی، ست سئول است که چهار تکه کالای دیجیتال را شامل می‌شود. پاور بانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نمایشگر دار به همراه کابل متصل،‌ اسپیکر بلوتوثی، فلش مموری ۱۶ گیگابایت فلزی و یک ساعت هوشمند، یک هدیه لوکس را تشکیل می‌دهند! مزیت مهم خرید از «پیشکش گیفت»، امکان تغییر هدایای پک و ست است بنابراین دست خریدار برای انتخاب لوازم پک باز است.

ست سریلانکا: یکی از ست‌های پرفروش مدیریتی، پک ماگ و فرنچ پرس است و این مدل را در دسته هدایای تبلیغاتی پذیرایی قرار می‌دهد. سرو یک نوشیدنی گرم در طول روز برای همه ما لذت بخش است. بنابراین، این هدیه تبلیغاتی می‌تواند هر روز برند و کسب و کار شما را تبلیغ کند! امکان چاپ و حک لیزری لوگوی خریدار روی فرنچ پرس نیز وجود دارد و مشتریان می‌توانند قبل از نهایی شدن سفارش این پک تبلیغاتی مدیریتی، برند خود را به صورت حک لیزری روی محصول قرار دهند.

برای مشاهده ست های مدیریتی به لینک زیر مراجعه کنید:

https://pishkeshgift.com/productlist.cfm?id=2&level=0

هدایای تبلیغاتی الکترونیکی: پاوربانک، ساعت یا مچ‌بند هوشمند، هندزفری بلوتوث، فلش مموری، شارژ وایرلس، اسپیکر بلوتوثی و … از جمله هدایای تبلیغاتی پرفروشی هستند که به‌دلیل تنوع قیمتی می‌توانند نظر هر سلیقه و فردی را جلب کنند. مزیت سفارش این دسته از هدایا، استفاده مداوم از آنها است زیرا زندگی بدون این لوازم الکترونیکی تقریباً غیر ممکن است! موضوع دیگری که فروش این لوازم را تضمین کرده، قیمت مناسب‌تر آنهاست. بنابراین می‌توانید با یک هزینه معقول، هدایای تبلیغاتی پربازده‌ای را سفارش دهید و خریداری کنید. یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین هدایای الکترونیکی، فلش مموری تبلیغاتی است. از طریق لینک زیر مدل‌های مختلف این فلش‌ها را ملاحظه کنید:

https://pishkeshgift.com/productlist.cfm?id=1&level=1

پوشیدنی‌های تبلیغاتی جذاب: امکان چاپ لوگو و تنوع رنگ و طرح روی هدایای تبلیغاتی پوشیدنی باعث شده این دسته از هدایا در شمار پرفروش‌ترین‌ها قرار گیرند. از کلاه تبلیغاتی و تیشرت گرفته تا لباس کار تبلیغاتی، همه و همه از جمله با ارزش‌ترین هدایایی هستند که هم دوام فوق‌العاده‌ای دارند و هم به سبب قیمت مناسب، مقرون به‌صرفه هستند. یکی از دلایلی که پر بازده بودن این دسته را تضمین کرده، جامعه هدف گسترده این محصولات است زیرا تیشرت و کلاه، پای ثابت پوشیدنی‌های همه ماست و شامل هر سن و هر جنسی می‌شود.

 از سمینار تا هدایای مناسبتی

اگرچه سمینارها و همایشها مکانهای مناسبی برای هدایای تبلیغاتی به حساب میآیند اما نباید از مناسبتهای مختلفی که در سرتاسر سال وجود دارند نیز غافل شد. بهعنوان مثال، عید نوروز و مناسبتهای مذهبی، از جمله موقعیتهایی هستند که بیشترین بازدهی برای تبلیغات را دارند بهخصوص برای کسب و کارهایی که در زمینه فروش کالا و ارائه خدمات هستند. بهعنوان مثال، برندهایی که در حوزه کالای ورزشی فعال هستند میتوانند ست ورزشی تبلیغاتی و البسه ورزشی تبلیغاتی سفارش دهند و هدیه کنند. در سویی دیگر اعیاد مذهبی و جشنهای اسلامی نیز موقعیت فوقالعادهای برای هدایای تبلیغاتی محسوب میشوند زیرا تجربه ثابت کرده هدایای ارزانقیمتی همچون ماسک تبلیغاتی یا ساک دستی تبلیغاتی و… در اینگونه مراسمات بازدهی مناسبی دارد و تبلیغ مناسبی محسوب میشود.

برای سفارش هدایای تبلیغاتی با شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش به شماره 02188308440 تماس بگیرید و یا به وبسایت این مجموعه وارد شوید و همه محصولات را ملاحظه کنید.

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا