پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
کسب و کارنقد و بررسی

بروکر کپیتال اکستند

بروکر کپیتال اکستند تحت مالکیت شرکت CapitalXTend LLC می‌باشد. این شرکت که تحت پرچم سنت وینسنت و گرنادین‌ها فعالیت می‌کند، از سال ۲۰۲۰ خدمات معاملاتی ارائه می‌دهد.

آیا کپیتال اکستند یک بروکر معتبر است؟

بروکر کپیتال اکستند بخشی از کمیسیون مالی FinCom است. FinCom مخفف Financial Commission یک سازمان مستقل، برای جبران خسارت تا سقف ۲۰٬۰۰۰ یورو را فراهم میکند. البته FinCom یک مرجع نظارتی در واقع ریگولاتور نیستند.

من در سایت آن جستجو کردم این کارگزاری مجوز نظارتی ندارد (که البته اگر هم داشت از خدمات دادن به مشتریان ایرانی منع میشد!) داشتن چنین مجوزهایی تفاوت زیادی ایجاد می‌کند. اما بدون آنها، معامله‌گران ممکن است با مشکلات احتمالی مواجه شوند.

اهرم هم که ارائه میدهد بسیار بالاست، بالاتر از مقررات اتحادیه اروپا و قوانین ESMA.

از این نکات منفی اگر بگذریم ، در مجموع بروکر بدی نباید باشد. در حال حاضر نمره این بروکر در سایت ۴.۶٪ از ۵ است.

بیشتر بخوانید: بهترین بروکر‌ فارکس در ایرانیان

مزایا و معایب

  •  اسپردهای پایین با حداقل سرمایه کم
  •  طیف گسترده‌ای از دارایی‌های قابل معامله
  •  کپی تریدینگ و حساب پم
  •  پلتفرم‌های متاتریدر ۴ و ۵
  •  پشتبانی از زبان فارسی
  •  واریز و برداشت ریالی و تتر
  • فاقد نظارت از مقامات معتبری مانند FCA ، ASIC یا CySEC
  • پشتیبانی نکردن از سایر پلتفرم‌ها ترید

بررسی اجمالی کپیتال اکستند

کپیتال اکستند، که در سال ۲۰۲۰ تأسیس شده، یک بروکر آنلاین است که طیف گسترده‌ای از خدمات معاملاتی در بازارهای فارکس، سهام، شاخص‌ها، کالاها و رمزارزها را ارائه می‌دهد. این شرکت تحت نظارت کمیسیون خدمات مالی موریس و عضو کمیسیون مالی است و به معامله‌گران دسترسی به پلتفرم‌های مورد احترام متاتریدر ۴ و متاتریدر ۵ را فراهم می‌کند که به خاطر رابط کاربری دوستانه و سازگاری با دستگاه‌ها و سیستم عامل‌های مختلف شناخته شده‌ هستند.

کپیتال اکستند با چهار نوع حساب معاملاتی استاندارد، ای‌سی‌ان ، پرو-ای‌سی‌ان و پلاتینیوم را ارائه می‌دهد (هر کدام از این حسابها ویژگی‌های متفاوتی دارند: از جمله حداقل سپرده‌، اهرم، اسپردها، کمیسیون‌ متفاوت)

چندین روش واریز و برداشت‌ها از جمله ریالی و ارزهای دیجیتال مثل تتر در این بروکر وجود دارد که محبوب معامله گران ایرانی هست.

امکانات بروکر کپیتال اکستند

متاتریدر ۴ و ۵

کپیتال اکستند به مشتریان خود دسترسی به دو پلتفرم محبوب در معاملات آنلاین: متاتریدر 4 و متاتریدر 5 را فراهم می‌کند. این پلتفرم‌ها به دلیل ویژگی‌های گسترده و کاربری راحت مورد اعتماد معامله‌گران با تمام سطوحی از تجربه هستند. شما به راحتی می‌توانید این پلتفرم‌ها را به صورت رایگان مستقیماً از وب‌سایت کپیتال اکستند دانلود کنید یا از نسخه‌های تحت‌وب آن‌ها که نیاز به نصب ندارند، استفاده کنید.

کپی تریدینگ

راندمان و رشد حساب معامله گران را با هم مقایسه کنید ، استراتژی معاملاتی موفق ترین آنها را برای حساب خود انتخاب کنید.

با این حال، ضروری است که با احتیاط عمل کنید و نباید به طور کورکورانه از این ابزار برای همه سرمایه خود استفاده کنید.

حساب پم

حساب پم به دو دسته تقسیم میشود:

  • مدیران حساب: یعنی حرفه ای هایی که استراتژی و تجربه‌ی کافی برای ترید دارند ولی نیاز به سرمایه دارند.
  • سرمایه‌گذاران: کسانی که علم و تجربه کافی در فارکس ندارند ولی میخواهند در این بازار سرمایه‌گذاری کنند.

در بخش حساب پم سایت بروکر کپیتال اکستند، انبوهی از مدیران حساب را می‌بینید که میتوانید عملکرد آنها را باهم مقایسه و بخشی از سرمایه خود را به آنها بسپارید. البته پول شما در حسابتان نزد بروکر است ، فقط مدیریتش به یک یا چند مدیر حساب پم میسپارید.

آموزش در بروکر کپیتال اکستند

کپیتال اکستند طیف وسیعی از منابع آموزشی را برای کمک به مشتریان در گسترش درک آن‌ها از بازارهای مالی و افزایش توانایی‌های معاملاتی‌شان ارائه می‌دهد. این منابع شامل موارد زیر است:

کتاب‌های الکترونیکی: مشتریان می‌توانند به مجموعه‌ای از پی‌دی‌اف‌های رایگان قابل دانلود دسترسی داشته باشند که به جنبه‌های مختلف معاملات فارکس، مانند تحلیل تکنیکال، تحلیل بنیادی، مدیریت ریسک، روانشناسی معاملات و موضوعات مرتبط دیگر می‌پردازد.

ویدئوهای آموزشی: بخش آموزش ویدئویی کپیتال اکستند، آموزش‌هایی در استفاده از پلتفرم‌های متاتریدر 4 و متاتریدر 5 و همچنین متدهایی در تحلیل بازار، سیگنال‌های معاملاتی و کپی تریدینگ را ارائه می‌دهد.

دارایی‌های قابل معامله

کپیتال اکستند طیف گسترده‌ای از دارایی‌های مالی را در کلاس‌های مختلف برای معامله در پلتفرم‌های خود ارائه می‌دهد. پلتفرم دسترسی به بیش از 300 دارایی را فراهم می‌کند، از جمله:

۱- فارکس: معامله‌گران میتوانند بیش از 60 جفت ارز فارکس با اسپردهای رقابتی در اهرم‌های مختلف معامله کنند. بروکر به مشتریان خود قول کمیسیون‌های پایین و اجرای فوری دستورات را میدهد.

۲- فلزات: کپیتال اکستند امکان معامله فلزاتی مانند طلا و نقره را با اسپردهای پایین فراهم می‌کند.

۳- انرژی‌ها: معامله‌گران می‌توانند به انرژی‌هایی مانند نفت خام و گاز طبیعی دسترسی داشته باشند.

۴- سهام: کپیتال اکستند قراردادهای CFD بر روی بیش از 100 سهم جهانی از شرکت‌ها و صنایع پیشرو را ارائه می‌دهد. امکان را به معامله‌گران می‌دهد تا از بازارهای صعودی و نزولی بهره ببرند.

۵- شاخص‌ها: بروکر معاملات CFD را بر روی بیش از 20 شاخص اصلی جهانی با اسپردهای پایین و اهرم بالا ارائه می‌دهد، که دسترسی به بازارهای سهام جهانی را فراهم می‌کند.

۶- رمزارزها: معامله‌گران می‌توانند در معاملات CFD رمزارزهای محبوبی مانند بیت‌کوین، اتریوم و لایت‌کوین شرکت کنند.

این طیف گسترده‌ای از دارایی‌ها به معامله‌گران امکان می‌دهد تا سبد سرمایه‌گذاری خود را متنوع کنند و استراتژی‌های معاملاتی مختلفی را بکار گیرند.

انواع حساب‌های بروکر کپیتال اکستند

کپیتال اکستند به منظور پاسخگویی به نیازهای مختلف معامله‌گران، ۴ نوع حساب‌های معاملاتی را ارائه می‌دهد. حساب‌های کپیتال اکستند عبارتند از:

  1. حساب استاندارد: حداقل مبلغ سپرده ۱۲ دلار، حداکثر لوریج تا ۵۰۰۰، بدون کمیسیون و بهره شبانه (سواپ) و اسپردها از ۲.۵ پیپ شروع میشود.
  2. حساب ECN: حداقل سپرده ۵۰ دلار، حداکثر اهرم تا ۵۰۰۰، اسپردها از ۱.۶ پیپ و بدون کمیسیون و بهره شبانه است.
  3. حساب Pro ECN: این حساب حداقل سپرده‌ای ۱۰۰ دلار را می‌طلبد. اهرم تا ۵۰۰۰، کمیسیون ثابت و اسپردهای بسیار کم از ۰.۱ پیپ و بدون بهره شبانه است.
  4. حساب پلاتینیوم: طراحی شده برای کسانی که با تجربه هستند، این حساب حداقل سپرده‌ی ۲۵،۰۰۰ دلار را می‌طلبد. حداکثر اهرم تا ۵۰۰ و اسپردها از ۰.۲ پیپ شروع میشود. کمیسیون در این حساب صفر است.

منبع: سایت سود شیرین

5/5 - (1 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا