پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
اخبار بازیکسب و کار

بررسی تاکتیک های نبرد در مکان های مختلف در کالاف دیوتی

بازی محبوب و جذاب کالاف دیوتی موبایل، نوعی بازی شوتر اول‌ شخص به حساب می آید که با استفاده از گرافیک بالا و همچنین برخورداری از اکشن بسیار عالی، به گیمر ها، این امکان را می دهد که در مکان های مختلف نقشه، به مبارزه بپردازند. گیمر ها در این بازی، سربازان ماهری هستند که در میدان های مختلف نبرد در مپ، به وسیله تجهیزات، تفنگ ها و … با دشمنان خود رقابت می کنند. بازیکنان می توانند برای برخورداری از کاراکتر ها و تجهیزات پیشرفته بازی، اقدام به خرید سی پی نمایند و این گونه به از بین بردن دشمنان و حفظ بقای خود کمک کنند.

مکان های مختلف کالاف دیوتی و مبارزه در آن ها

از نکات بسیار مهم بازی کالاف این است که گیمر ها باید مکانی را برای فرود خود و شروع بازی انتخاب نمایند که برای نبرد مطلوب بوده و از لوت مناسبی نیز برخوردار باشد. اگر بازیکنان بتوانند در مکان درستی مبارزه را آغاز نمایند، این شانس را خواهند داشت که به موفقیت برسند. لازم به ذکر است که لوت مناسب بیشتر در مناطقی وجود دارد که شلوغ بوده و دشمنان زیادی آنجا هستند. پس لازم است که بازیکنان با انواع مناطق این بازی آشنایی پیدا کرده و از راه های نبرد و جمع آوری تجهیزات در آنجا آگاهی یابد تا خطر کمتری آن ها را تهدید کند. در ادامه به برخی از مکان های مختلف بازی کالاف و همچنین چگونگی نبرد و عملکرد در آنجا می پردازیم.

Aerial Platform

یکی از ایده آل ترین مناطق جهت مبارزه در بازی بتل رویال Mobile COD، این مکان است که در واقع سکوی هوایی در بازی می باشد. بازیکنان می توانند در این مکان به جستجوی سلاح های متنوع، زره ها، کیت های پزشکی و بسیاری آیتم های دیگر پرداخته و با غارت آن ها، نیروی خود را افزایش دهند.

Countdown

بسیاری از گیمر ها برای شروع بازی خود منطقه Countdown را انتخاب می کنند. این مکان که از محبوب ‌ترین مناطق جهت فرود در بازی کالاف است، لوت مناسبی دارد. در این ناحیه، بازیکنان می توانند با جستجوهای خود، به تجهیزات و سلاح ها و …  که مورد نیاز آن ها است، دست یابند. بازیکنان می توانند با خرید سی پی که پول رسمی بازی کالاف دیوتی است از امکانات ویژه بازی برخوردار شوند. از این امکانات می توان به بتل پس، اسکین و انواع اسلحه و تجهیزات اشاره کرد.

Black Market

یکی از مکان های بازی کالاف که در غرب مپ می باشد، منطقه بلک مارکت است. از مزایای بسیار مهم این مکان می توان به وجود تعدادی زیادی جلیقه، تفنگ های متنوع و کاربردی و نیز قابلیت ویژه ساخت اسلحه اشاره کرد. با توجه به این موارد نتیجه می گیریم که این منطقه از بهترین مکان های فرود در ابتدای بازی است، علاوه بر آن در این ناحیه، جهت فرار های ضروری و سریع، ایرلاین زیرزمینی ارائه شده است و در این مکان، سیستم ساخت موتور و هلیکوپتر نیز تعبیه شده است.

Sanitarium

تعداد زیادی اتاق در منطقه Sanitarium، قرار دارد که همه این اتاق ها، از سلاح های متنوع و بسیاری برخوردار است. این مکان دارای یک اتاق مخفی می باشد که بازیکنان قادر هستند که میزان قابل توجهی آدرنالین را در آن بیابند. علاوه بر این، تفنگ های افسانه ای و مجهز، وست لول ۳ و … از دیگر آیتم های موجود در این منطقه می باشند. بنابراین می توان حدس زد که این ناحیه، از مکان های مهم و کاربردی جهت فرود بازیکنان و لوت در بازی کالاف می باشد. از مزایای دیگر این مکان می توان به دارا بودن تعدادی هلیکوپتر های جهت جابجایی فوری و انتقال به بخشی دیگر اشاره کرد.

Practice Range

منطقه Practice Range یکی از بخش های شلوغ در بازی کالاف دیوتی موبایل است از ساختمان های زیادی تشکیل شده است. این مکان به علت دارا بودن ساختمان های متعدد، از اماکن ایده آل جهت فرود در ابتدای بازی کالاف دیوتی موبایل می باشد. زیرا با وجود ساختمان های بسیار، مکانی مناسب برای لوت کردن به شمار می رود. در این مکان تمامی تجهیزاتی را که جهت بقا و زنده ماندن در مبارزه و بازی نیاز خواهید داشت، پیدا می کنید و با قدرت بیشتری به مبارزه می پردازید.

Frm

منطقه Frm، در واقع بخشی استراتژیک برای بتل رویال، در مرکز نقشه می باشد. بازیکنان به دلیل وجود گان های مناسب، در این مکان بیشترین بهره را می برند. در حقیقت این ناحیه شامل سه قسمت می شود:

  • قسمت اول در واقع تونلی است که در بخش بالای منطقه قرار گرفته است و بامس ‌های خوبی دارد.
  • قسمت دوم این مکان یک مزرعه است که زامبی بسیار عظیم الجثه ای در آن وجود دارد و زمانی که شما به این قسمت نزدیک می شوید، زامبی آشکار می شود و شما می توانید آن را ببینید. بنابراین شما باید زامبی ها را مغلوب کرده و انواع تجهیزات خوب و مناسب نظیر آدرنالین، گان لجندری و … را به دست بیاورید.
  • قسمت نهایی این مکان، که برای تک تیراندازان مناسب است، آسیاب بادی می باشد. شما با بالا رفتن از این آسیاب، میدان دید مطلوبی را خواهید داشت. بنابراین می توانید انمی ها را با شناسایی کردن از بالای آسیاب، نابود کنید.

Sakura

در حقیقت باید گفت که منطقه ساکورا، بهترین مکان لوت در بازی کالاف است. این منطقه که لبریز از انواع تجهیزات و اسلحه است، بسیار ساکت، زیبا و کم جمعیت می باشد. در واقع بازیکنان با فرود به منطقه ساکورا، به آسانی می توانند از ناحیه ای مرتفع، به دشمنان خود یک به یک شلیک کرده و آن ها را از بین ببرند. از مزایای نبرد در منطقه ساکورا می توان عنوان کرد که این منطقه بسیار وسیع است و تعداد زیادی آپارتمان بزرگ دارد. علاوه بر این به دلیل عدم وجود صخره، شما به وسیله تک تیر انداز مورد هدف قرار نخواهید گرفت.

LAND

منطقه LAND، از مکان های خطرناک و ریسک پذیر در بازی کالاف دیوتی موبایل است که به علت لوت مناسب، انتخاب بسیاری از بازیکنان می باشد و گیمر های زیادی در این مکان نقشه فرود می آیند. بازیکنان در این منطقه از تجهیزاتی مانند گان های لجندری و وست لول ۳ بهره مند خواهند شد. به صورت کلی می توان گفت که از نظر اکثر کاربران این مکان، از ایده آل ترین مناطق مبارزه در بازی کالاف دیوتی است. گیمر های بازی کالاف می توانند با خرید سی پی ، و بهره مندی از آیتم ها و تجهیزات مختلف، سطح بازی خود را نسبت به رقیبان ارتقا بخشیده و بالاتر ببرند.

Buss station

به علت ویژگی های خاصی که منطقه Buss station دارد، برای کاربران تبدیل به یکی از مناسب ترین مکان های بازی شده است. از این ویژگی ها می توان به بهره مندی از سلاح های متنوع، تجهیزات گوناگون و منطقه ‌ای مناسب برای لوت اشاره کرد. مزیت دیگر این منطقه برای کاربران، وجود آدرنالین زیاد و وست های مناسب می باشد. بعضی از اتاق های این مکان دو ورودی دارند، اما برخی دیگر از اتاق ها هیچ گونه ورودی وجود ندارد. راه حل اول رسیدن به اتاق، پنجره اتاق و راه حل دوم عبور از درز های دیوار است. البته باز شدن این مسیر بسته با لانچر و بمب نیز امکان پذیر است.

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا