پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
شبکه های اجتماعی

اوایل جولای قابلیت استوری به تلگرام اضافه می‌شود ????

تلگرام بعد از یک غیبت دو ماهه با دست پر برگشته و بالاخره قابلیت انتشار استوری را معرفی کرد.

پاول دوروف، مدیر تلگرام، از اضافه شدن قابلیت جدیدی به این اپلیکیشن پیام رسان خبر داد تا با دیگر پلتفرم های پیام رسان آنلاین مانند واتس اپ رقابت کند. دوروف گفت: استوری پس از درخواست های متعدد کاربران به تلگرام اضافه می شود.

قابلیت استوری‌ تلگرام در اوایل جولای راه‌اندازی می‌شود.

‏ استوری ها در تلگرام در نوار بالای این اپ قرار میگیرند و در حالت عادی مخفی هستند که در این حالت صرفا اواتار کاربرانی که استوری گذاشتند به صورت ریز نمایش داده می شود تا فضای اضافی نگیرد. ولی وقتی کاربر این نوار را به پایین بکشد می تواند لیست کاربرانی که استوری منتشر کرده اند را ببیند و با کلیک روی هر کدام استوری آن ها را مشاهده کند.

نوشته های مشابه

‏تلگرام مثل همیشه روی حریم شخصی تاکید ویژه ای دارد و امکان نمایش استوری ها در تلگرام گسترده تر از هر پلتفرم دیگری هست و کاربر می تواند در هنگام انتشار استوری انتخاب کند که استوری مدنظرش برای همه کاربران، یا برای همه مخاطبینش (همراه با امکان اضافه کردن استثنا)، یا تنها برای کلوز فرندهایش، یا تنها برای اشخاصی که مدنظرش هست، قابل دیدن باشند.

‏استوری های تلگرام برخلاف بقیه پلتفرم ها لزوما موقت نیستند و کاربر می تواند انتخاب کند که هر استوری تنها 6، 12، 24 یا 48 ساعت نمایش داده شود یا اینکه کاربر می تواند استوری هایش را دائمی کند تا همیشه توسط کاربران مختلف قابل مشاهده باشند. استوری ها در پروفایل هر کاربر به شکل گالری مانندی نمایش داده می شوند.

‏ علاوه بر این برای استوری ها می توان کپشن نوشت، لینک قرار داد، افراد مختلف را تگ کرد، از ادیتور عکس و ویدیوی قدرتمند تلگرام استفاده کرد و دیگر قابلیت هایی که قرار هست در اینده رونمایی شوند بهره برد.

‏ در اینده هم امکان قرار دادن پست های کانال ها در استوری اضافه خواهد شد که باعث دیده شدن بیشتر پستهای کانال ها و وایرال شدن آن ها خواهد شد.

دورف گفته که این قابلیت در اوایل ماه جولای یعنی حدود چند هفته دیگه عرضه خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا