پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
کسب و کار

انتخاب سخت بین برند دوو، پاکشوما یا اسنوا در خرید لوازم خانگی

دوو، پاکشوما یا اسنوا؟ کدام یک بهترین برند لوازم خانگی است؟ نام های تجاری که در ابتدا بیان کردیم، جزو برترین برندهای لوازم خانگی داخل کشور هستند که انواع مختلفی از محصولات را ارائه می کنند. به همین خاطر بسیاری از افراد در خرید آنها دچار شک و تردید هستند. در ادامه با ما باشید تا به صورت اجمالی به معرفی و بررسی آنها بپردازیم.

معرفی دوو، پاکشوما یا اسنوا

دوو، پاکشوما یا اسنوا نام 3 برندی است که معمولا در بازار لوازم خانگی ایران به صورت مداوم محصولات آنها را مشاهده می کنید. قبل از اینکه بخواهیم به مقایسه این برندها بپردازیم، بهتر است با هر کدام از این نام های تجاری آشنا شوید که عبارتند از:

  • معرفی برند دوو: دوو که با نام Daewoo نیز شناخته می شود، یکی از شرکت های کره ای می باشد که توسط فردی به نام کیم وو چونگ ساخته شده است. این کمپانی بیش از 20 زیر مجموعه دارد. دوو اکنون به عنوان یک شرکت ایرانی بر پایه تکنولوژی کره محصولات مختلفی را ارائه می کند و رسالت خود را ایجاد تجربه زندگی شاد برای ایرانیان اعلام کرده است. از جمله کالاها و محصولات دوو می بایست به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از: تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی و لباسشویی، جاروبرقی، تهویه مطبوع، اجاق گاز و سایر لوازم جانبی.
  • معرفی برند پاکشوما: از برندهای دیگری که می بایست در این بخش به معرفی آن پرداخت، پاکشوما نام دارد. این کمپانی در سال 1354 و با نام لیدی واش با هدف تولید ماشین های لباسشویی فعالیت خود را آغاز کرد. پاکشوما اکنون بزرگترین تولید کننده انواع لباسشویی و نیز کولر گازی در ایران به شمار می آید که محصولات خوبی را در این عرصه ارائه نموده است. در دسته بندی کلی این مجموعه، بیش از 100 مدل مختلف از لوازم خانگی وجود دارند.
  • معرفی برند اسنوا: از جدیدترین شرکت های طراح و تولید کننده لوازم خانگی در بین دوو، پاکشوما یا اسنوا، این برند جایگاه اول را به خود اختصاص می دهد. اسنوا در سال 1384 تاسیس شده و همواره محصولات و خدمات خود را در اماکن مختلف برای ساکنین ایران به فروش می رساند. این کمپانی بخش مهمی از بازار را در دست دارد. از محصولات اسنوا می توان به تلویزیون ها، یخچال ها، لباسشویی، ظرفشویی، کولر، جاروبرقی و غیره اشاره کرد.
آشنایی با دوو، پاکشوما یا اسنوا
آشنایی با دوو، پاکشوما یا اسنوا

مقایسه دوو، پاکشوما یا اسنوا

برای مقایسه محصولات دوو، پاکشوما یا اسنوا می توان این بررسی را از جنبه های مختلف انجام داد که عبارتند از:

  • پرفروش ترین برند: یکی از فاکتورهای بسیار مهم در مقایسه محصولات این کمپانی ها، فروش آنها است. در این خصوص باید بگوییم دوو یکی از پرفروش ترین کمپانی هایی است که می توانید محصولات مختلفی را از آن تهیه کنید. این برند در فروش انواع یخچال ها، جاروبرقی ها و ماشین لباسشویی تا حدی توانسته است بهتر از دیگران عمل کند. در لباسشویی ها، قیمت محصولات پاکشوما در کنار کیفیت نیز عملکرد خوبی داشته اند.
  • سهم مارکت برند: سهم مارکت یکی دیگر از فاکتورهای مهم در این بخش است. با توجه به نظرسنجی که در سال گذشته انجام شد باید گفت دوو 25 درصد، اسنوا 15 درصد و نیز پاکشوما 20 درصد از سهم بازار را در اختیار خود دارند که از این نظر، دوو در جایگاه خوبی قرار دارد.
  • محبوبیت: شاید بتوان گفت در فاکتور محبوبیت، رقابت بسیار نزدیکی بین این سه برند وجود دارد. دوو، پاکشوما یا اسنوا هر 3 جزو کمپانی هایی هستند که می توانید نام آنها را در بین شرکت هایی با بهترین لوازم خانگی مشاهد کنید. در این بخش به ترتیب می توان از برندهای اسنوا، دوو و پاکشوما نام برد.
  • پشتیبانی: اگر در انتخاب بین دوو، پاکشوما یا اسنوا مردد هستید، می توان فاکتور پشتیبانی و خدمات پس از فروش را یکی از مواردی دانست که می تواند تعیین کننده باشد. در میان این سه برند، اسنوا با داشتن 1000 نمایندگی مجاز و 5 مرکز سرویس در تهران و ده ها مرکز در شهرهای مختلف + 36 انبار منطقه ای با پوشش 20 هزار قطعه، رتبه اول را دارد. سپس می توان به پاکشوما و دوو اشاره کرد.

با توجه به مواردی که بیان کردیم، در مقایسه دوو، پاکشوما یا اسنوا باید خرید محصولات دوو را در رتبه اول و پاکشوما و اسنوا را به صورت مشترک در رتبه دوم دسته بندی نمود. البته از نظر پشتیبانی، اسنوا جایگاه بالاتری از دیگر برندها خواهد داشت.

مقایسه و بررسی برندهای دوو، اسنوا و پاکشوما

نکات مهم در خرید

دوو، پاکشوما یا اسنوا از بهترین برندهای ایرانی هستند که خرید آنها بدون شک انتخاب خوبی در تهیه لوازم خانگی از شرکت های داخلی است. برخی از نکاتی که می توان در روند خرید لوازم خانگی از این 3 برند بیان کرد عبارتند از:

  • حتما در زمان خرید به نظراتی که کاربران در مورد محصولات آنها بیان کرده اند توجه کنید.
  • حتما از پشتیبانی و خدمات پس از فروش، گارانتی و ضمانت اصالت محصول اطمینان داشته باشید.
  • حتما در بازدید حضوری، سلامت کالا یا پلمپ بودن آن را چک کنید.
  • حتما از فروشگاه معتبر برای تهیه این نوع کالاها اقدام کنید.

شما کاربران می توانید همین حالا برای تهیه محصولات لوازم خانگی این برندها، از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر اقدام کنید.

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا