پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
شبکه های اجتماعی

الگوریتم جستجوی تلگرام تغییر می کند!

پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، در پست جدیدش از الگوریتم جدید جستجو (Global Search) خبر داده که باعث افت رتبه کانالهای دارای ممبر فیک و غیر واقعی می شود!

در گذشته وقتی در تلگرام عبارتی را سرچ می کردید، معمولا کانال هایی که بیشترین ممبر را داشتند در بالا قرار می گرفتند که باعث می شد کانال ها با خرید تعداد زیادی ممبر فیک بتوانند در نتایج اول سرچ تلگرام قرار بگیرند و ممبرهای جدید را به صورت غیرمنصفانه جذب کنند.

ولی حالا برای حل این مشکل تلگرام الگوریتم جدیدی پیاده کرده و کانال هایی که ممبر واقعی بیشتری دارند در بالای نتایج جستجو قرار گرفته و به آن ها بهای بیشتری داده می شود. همچنین کشوری که در آن قرار دارید در نتایجی که می بینید هم تاثیر دارد.

این قضیه به خصوص برای کانال هایی که ممبرهایشان اشتراک پریمیوم تلگرام دارند، تاثیرگذارتر هم می شود و هر چه کانال شما ممبر پریمیوم دار بیشتری داشته باشد (چون برای پریمیوم، ممبرها پول داده اند طبیعتا فیک نیستند)، جایگاه کانال شما در سرچ تلگرام بالاتر هم می رود و افراد بیشتری را به خودش جذب می کند.

بنابراین هم با جذب کاربران فعال و واقعی، هم با عدم استفاده از ممبرهای فیک برای افزایش تعداد ممبرها و هم با تشویق دنبال کننده ها به خرید اشتراک پریمیوم تلگرام می توانید رتبه کانالتان را در سرچ تلگرام ارتقا دهید.

منبع: برگرفته از پست تلگرامی دورف

5/5 - (1 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا