پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
بازاریابی و دیجیتال مارکتینگکسب و کار

اس ام اس تبلیغاتی ابزاری مهم در مارکتینگ در سال 1403

بازار در سطح جهانی و البته ایران، فراز و نشیب های زیادی را به خود دیده است که در آن همه فعالیت های کلان و خرد متاثر از آن دستخوش تغییراتی شده اند.

ولی در همه این زمان ها چه زمانی که در اوج فروش ها و گردش مالی هستیم و چه زمانی که با شرایط حاکم ، شرایط فروش تغییر کرده و به حداقل های سوددهی بسنده کرده ایم بر خود لازم می دانیم تا کسب و کار خود را معرفی و تبلیغ نماییم.

تبلیغات اس ام اسی و ارسال پیامک صوتی راهی سریع برای جذب مشتری و جلب نظر مخاطبانی است که با کسب و کار شما اشنایی دارند شما می توانید با ایجاد کمپین تبلیغاتی به این افراد دسترسی پیدا کنید احتمال اینکه این افراد پیامک شما را بخوانند و با شما ارتباط برقرار کنند بسیار زیاد است.

همیشه هم تلاش داریم تا بهترین راه برای تبلیغات پیامکی و معرفی کسب و کار خود به دیگران را انتخاب کنیم، طبیعتاً هر کدام از صاحبان مشاغل تعریف مشخصی را از بهترین نوع تبلیغات برای خود دارد.

برخی از افراد بیشترین بازدید و مراجعه را صرف نظر از هزینه انجام شده مبنای بهترین انتخاب می دانند و برخی دیگر پایین بودن هزینه پنل اس ام اس را به عنوان شیوه تبلیغاتی خود بر می گزینند ، ولی در قوانین تبلیغاتی عملاً بشترین بازدهی را مبنای بهترین تبلیغات می‌دانند و بازدهی را تعریفی از تعادل بین هزینه و بازخورد در تعریف می کنند.

اگر صرفاً به بازخورد حتی با هزینه بالاتر توجه کنیم، ممکن است بعد از مدتی هزینه تبلیغات توجیه‌پذیر نباشد و اگر صرفاً به هزینه کمتر توجه کنیم، ممکن است به دلیل عدم بازخورد بعد از مدتی این شیوه از تبلیغات هم متوقف شود.

به همین خاطر بازدهی در ترکیب انواع روش های تبلیغاتی تعریف می شود.
در دنیای امروز کمپین های تبلیغاتی چندین و چند روش تبلیغات برای خود در نظر می گیرند، در هر کمپین تبلیغاتی دو محور اصلی برای موفقیت مهم است محور اول ایده و محتوای تولید شده برای تبلیغات است و در محور دوم ابزار انتقال ایده به مخاطبین مورد توجه قرار می گیرد.

در کنار روش های تبلیغاتی و ارسال دکل ایرانسل موجود یکی از بهترین ابزارهای تبلیغات که به چند دلیل مشخص می تواند یکی از پایه‌های ثابت ابزار تبلیغاتی باشد اس ام اس تبلیغاتی است.

اس ام اس تبلیغاتی به چند دلیل نقش تأثیرگذار را ایفا می کند:

  • در دسترس بودن پنل اس ام اس تبلیغاتی برای همه افراد بدون نیاز به علم و تجربه زیاد.
  • امکان ارسال به همه مخاطبین، تقریبا امروز همه افراد جامعه دسترسی به تلفن همراه دارند که اتفاقاً تمامی تلفن همراه امکان دریافت اس ام اس را فراهم آورده اند به همین دلیل اس ام اس تبلیغاتی می تواند به راحتی به همه افراد جامعه ارسال گردد.
  • هزینه پایین پیامک و اس ام اس تبلیغاتی در مقایسه با سایر ابزارهای تبلیغات.
  • امکان ترکیب اس ام اس تبلیغاتی و ارسال پیام و پیامک صوتی برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موفق.

سامانه ارسال پیامک سیب اس ام اس این امکان را فراهم نمود تا ارسال اس ام اس تبلیغاتی بسیار آسان و با پنل مدیریتی کاملا فارسی بدون نیاز به هیچ تجربه ای برای همه قابل انجام باشد.

سیب اس ام اس در پنل خود امکاناتی را فراهم نموده که با استفاده از آن می توانید ارسال پیامک منطقه ای و به تفکیک اپراتور ایرانسل و همراه اول و همچنین دفترچه تلفن پیشرفته خود ارسال داشته باشید.

البته سیب اس ام اس در مسیر قوانین جاری کشور امکان ارائه خط خدماتی جهت ارسال پیامک به خطوط گیرنده مسدود را نیز فراهم آورده است برای ثبت نام سریع می توانید عدد ۲۲۲ را به 500040075 ارسال نمایید.

همکاران ما این آمادگی را دارند تا به صورت رایگان و 7 روز هفته؛ خدمات پشتیبانی و مشاوره را به صورت حرفه ای از صفر تا صد بازاریابی پیامکی را در اختیار شما قرار دهند.

5/5 - (1 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا