پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
کسب و کار

آیا خرید فالوور واقعی امکان پذیر است ؟

چکیده : افرادی به دنبال وبسایت های معتبر برای خرید فالوور واقعی هستند اما سوال رایجی که وجود دارد این است که آیا خرید فالوور واقعی اینستاگرام امکان پذیر است یا خیر

خرید فالوور اینستاگرام یکی از نیازهای امروزه افراد می باشد و اکثرا افراد به دنبال خرید فالوور واقعی اینستاگرام هستند و به دنبال وبسایت های معتبر برای خرید فالوور واقعی هستند اما سوال رایجی که وجود دارد این است که آیا خرید فالوور واقعی اینستاگرام امکان پذیر است یا خیر ؟ 

بایستی بدانید که بسیاری از سایت ها فالوور فیک را به کاربران خود عرضه میکند ، در نتیجه ابتدا قبل از خرید فالوور واقعی باید وبسایت مطمئن و معتبر را شناسایی کنید ، چرا که کیفیت فالوور ها بسیار مهم است و اگر کیفیت پایینی داشته باشند ریزش پیدا میکند اما در صورت بالا بودن کیفیت فالوور ها ریزش بسیار کم میشود .

در نتیجه نمی توان به هر سایتی اعتماد کرد و شما بایستی اقدام به خرید فالوور واقعی کنید چرا که فالوور فیک معایب زیادی برای پیج دارد و می تواند مشکلاتی را برای پیج ایجاد کند حتی می تواند در موارد بسیار کم و معدود سبب بسته شدن پیج شما شود ، شما می توانید مزایا و معایب خرید فالوور اینستاگرام را خوانده و بعد از آن بسته به نیاز خود اقدام به خرید فالوور اینستاگرام بکنید.

فالوور چیست ؟

فالوور ها یا همان دنبال کننده ها به کاربران اینستاگرام گفته میشود که بر اساس میل خود و کاملا ارادی اقدام به دنبال کردن یک پیج اینستاگرامی می‌کنند و از آنها حمایت کرده و محتواهای تولیدی آنان را می بینند ؛ و ضمن دیدن می توانند آن لایک کرده و کامنت متناسب با پست مورد نظر را نوشته و ارسال کنند ، حتی می توانند این محتواهای تولیدی را به دوستان و آشنایان خود بفرستند و سبب بالا رفتن تعامل پیج شوند.

فالوور ها در قسمت بالای پروفایل پیج ها دیده می‌شوند و برای اکانت ها بسیار ارزش دارند و مهم هستند ، چرا که این فالوور ها نشان دهنده معروفیت و معتبر بودن پیج ها می باشد .

تعداد بالای فالوور شاخص مهمی برای مقایسه و اختلاف زیاد از پیج های دیگر می باشد و به شما در رقابت میان پیج های همکار خود کمک شایانی میکند ، و همچنین می تواند افرادی زیادی را که فقط ببیننده هستند را به مشتریان ثابت خود تبدیل کنید .

فالوور واقعی چیست ؟

همان طور که می دانید فالوور ها نیز دسته بندی مخصوص به خود را دارند و در دسته های فالوور واقعی ، فعال ، فیک ، ایرانی ، خارجی و… دسته بندی می شوند و هر کدام بسته به نوع خود اهمیت داشته و دارند ، فالوور واقعی که در وبسایت های خرید فالوور اینستاگرام فروخته می‌شوند به فالوور هایی گفته میشوند که اطلاعات کافی در پیج آنان وجود داشته همانند بیو کامل ، پروفایل ، نام کاربری خوانا و… این فالوور ها حقیقی بوده و در افزایش تعامل پیج ها نقش دارند و آمار پیج ها را بالا می برند .

خرید فالوور واقعی ارزش و اهمیت بالایی برای پیج ها دارد و همان طور که دانستید اغلب افراد به دنبال خرید فالوور واقعی هستند ، امروز وبسایت هایی توانایی ارائه فالوور واقعی را دارند که می توانید مراجعه کرده و استفاده کنید .

فالوور فعال چیست ؟

دسته دیگری از فالوورها ، فالوور فعال نامیده میشوند ، این فالوور ها همانند فالوور واقعی حقیقی هستند و برخلاف فالوور های فیک که هیچ فردی پشت این اکانت ها نیس ، فالوور های فعال افراد زنده پشت این اکانت ها هستند و روزانه حداقل یکبار وارد پیج میشوند و فعالیت میکنند ، این فالوور ها نیز می توانند اطلاعات آماری شما را افزایش دهند و خرید آنان کمک زیادی به رشد پیج ها می کند.

فالوور واقعی و فالوور فعال شباهت زیادی به یکدیگر دارند اما تفاوت هایی نیز بین آن ها وجود دارد به طور دقیق اگر بخواهیم توضیح دهیم باید بدانید که فالوور فعال ، به کاربرانی گفته میشود که پیج ها می توانند بعد از مدتی آن هارا به مشتریان ثابت خود تبدیل کنند ، اما فالور واقعی همان طور که دانستید دارای اطلاعات کامل و پروفایل تکمیل شده هستند ؛ و هر کدام برای پیج های اینستاگرامی اهمیت زیادی دارند .

چگونه می توان فالوور واقعی خرید کرد ؟

از جمله دغدغه های کاربران اینستاگرام و افرادی که صاحب پیج های بیرنسی و کسب و کاری هستند  افزایش فالوور اینستاگرام است ، این افراد از روش های مختلفی استفاده میکنند تا تعداد فالوور خود را بالا ببرند اما می دانید که روش های طبیعی و..‌‌ زمان بر است و سختی ها و چالش های مخصوص به خود را دارند ، برای همین است که این افراد به دنبال خرید فالوور واقعی اینستاگرام هستند .

سایت های فروش فالوور واقعی اینستاگرام در گوگل وجود دارند که بخشی از آنان توانایی فروش فالوور واقعی را ندارند و به جای فالوور واقعی ، فالوور فیک را به مشتریان خود عرضه می‌کنند ، اما وبسایت های بزرگ و معتبر نیز وجود دارند که با قیمت های معقول و رقابتی و با کیفیت های بالا فالوور واقعی را می فروشند . شما می توانید با مراجعه به این سایت ها و ثبت سفارش صاحب فالوور های واقعی شده و شاهد پیشرفت سریع و انفجاری پیج خود شوید . 

خرید فالوور واقعی برای پیج های کاری و بیرنسی اهمیت بسیار زیادی دارد و مزیت های مخصوص به خود را دارد ، شما با خرید فالوور اینستاگرام می توانید افراد و مخاطبان ارگانیک بیشتری را جذب پیج خود کنید و معروفیت بیشتری را بدست آورید ، چرا که بسیاری از کاربران اینستاگرام زمانی که تعداد بالای فالوور شما را می بینند جذب می‌شوند ، از مزیت های دیگر خرید فالوور واقعی بدست آوردن و جلب اعتماد اکثرا افراد می باشد ، بدست آوردن اعتماد کاربران اینستاگرام کاری سخت می باشد اما اگر تعداد فالوور های شما بالا باشد افراد به راحتی به پیج شما اعتماد می کنند و در این صورت اکانت شما پیشرفت بیشتری می کند .

نحوه خرید فالوور واقعی
نحوه خرید فالوور واقعی

آیا فالوور های واقعی ریزش دارند ؟

ریزش فالوور ها امری طبیعی می باشد که حتی پیج های بزرگ ، سلبریتی ها و اشخاص شناخته شده نیز با آن روبه رو هستند در نتیجه نباید خود را درگیر این مسائل کنید اما به طور کلی بعد از خرید فالوور واقعی پیج شما و فالوور ها دچار ریزش خواهند شد دو دلیل عمده برای این موضوع وجود دارد و دلیل اول این است که این فالوور بعد از دنبال کردن شما و دیدن محتواهای تولیدی شما ممکن است به پست و پیج شما علاقمند نباشند و موضوع باب میل آنان نباشند برای همین شما را آنفالو کنند چرا که این اکانت ها کاملا واقعی هستند و افراد زنده آنان را کنترل و اداره می کنند ، دلیل دوم این است که برخی از آنان به اجبار به پیج شما ادد شده اند برای همین بعد از مدتی شروع به آنفالو کردن شما می کنند .

آیا فالوور های واقعی لایک هم می کنند ؟

فالوور های واقعی به این علت که توسط افراد واقعی اداره می‌شوند و وارد پیج شما می شوند و محتواهای تولیدی شما را مشاهده میکنند با دیدن آنها و علاقمندی شروع به حمایت کردن می کنند و پست های شما را لایک می کنند و اگر تمایل داشته باشند کامنت می گذارند اما ممکن است تنها مشاهده کنند و هیچ لایک و کامنتی هم نگذارند این به علاقمندی آنان مربوط می باشد ، همچنین با خرید فالوور واقعی تعداد ویو شما نیز افزایش پیدا میکند چرا که این فالوور ها پست شما را می بینند و حتی اگر لایک نکنند و کامنت نیز نگذارند به ازای هر فردی که پست شما را می بیند ویو شما یک واحد بالاتر می رود و این موضوع ارزش زیادی برای الگوریتم اینستاگرام دارد ، و سبب پیشرفت شما می شود.

نتیجه گیری :

همان طور که در مقاله فوق دیدید ما به فالوور واقعی و فالوور فعال و مقایسه این دو پرداختیم و مزیت های خرید آن را به طور خلاصه برای شما بازگو کردیم.
و دانستید برای رشد و پیشرفت در اینستاگرام نیاز به فالوور بالا دارید و بدست آوردن فالوور کاری سخت و دشوار است و ساده ترین راه برای شما خرید فالوور اینستاگرام می باشد اما قبل از خرید بایستی به معتبر بودن سایت و همچنین خدمات آن دقت کنید و سپس خریداری کنید تا پیج خود را گسترش دهید .

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا