پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
ویدیو

آنباکس پرچمدار جدید اوپو (OPPO Find X5)????

شرکت Oppo از پرچمداران جدید خود یعنی گوشی های Find X5 و Find X5 Pro رونمایی کرد.

مدل پرو دارای نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED 1440p با رفرش 120 هرتزی و از نوع LTPO2 با پشتیبانی از VRR هست که می تواند رفرش ریت این نمایشگر را بسته به محتوا بین 1 تا 120 هرتز تنظیم کند.

در بخش دوربین، یکی از ویژگی های اصلی گوشی، مدل پرو 3 دوربین دارد: دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور 1/1.56 اینچی سونی که برای اولین بار در بین گوشی ها، دارای تکنولوژی Sensor-Shift و Lens-Shift برای حرکت دادن سنسور و لنز به منظور خنثی کردن لرزش دست در هنگام عکاسی و فیلمبرداری هست، دوربین 50 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و سنسور 1/1.56 اینچی سونی و دوربین 13 مگاپیکسلی با زوم نوری 2 برابری و زوم دیجیتالی 5 برابری.

اوپو بر روی قابلیت امکان عکاسی و فیلمبرداری این گوشی مانور زیادی داده و گفته به کمک چیپ هوش مصنوعی MariSilicon X می تواند با کیفیت و سرعت بالایی الگوریتم های کاهش نویز و بهبود فریم ها را انجام دهد و نه تنها عکس های با کیفیت و نور بالا در شب بگیرد بلکه امکان فیلمبرداری 4K در شب و نور کم را هم مهیا کند.

در بخش سخت افزار، این گوشی مجهز به چیپ Snapdragon 8 Gen 1 همراه با 12 گیگ رم و تا 512 گیگ حافظه داخلی هست. باتری آن 5000mAh ظرفیت دارد و با توان 80 وات به صورت با سیم و 50 وات به صورت بی سیم قابل شارژ هست. این گوشی همچنین ظاهرا دارای مدل خاصی با چیپ Dimensity 9000 مدیاتک هم هست ولی مشخص نیست در کدام کشورها عرضه شود.

پشت این گوشی به جای شیشه از سرامیک ساخته شده بر خلاف اینکه سنگین تر هست ولی دو برابر مقاومت بیشتری نسبت به شیشه دارد و گرمای حاصل از سخت افزار این گوشی را هم میتواند بهتر منتقل کند که باعث خنک تر شدن این دستگاه می شود.

اوپو این گوشی را برای بازارهای جهانی با قیمت پایه 1300 یورو عرضه می کند.

مدل معمولی این گوشی هم دارای نمایشگر 6.55 اینچی AMOLED 1080p با رفرش ریت 120 هرتزی هست. دوربین های این گوشی مشابه مدل پرو هستند ولی در آن ها خبری از تکنولوژی Sensor-Shift و Lens-Shift نیست ولی همچنان به چیپ MariSilicon X مجهز هست.

در بخش سخت افزار این گوشی دارای چیپ اسنپدراگون 888 همراه با 8 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی هست. باتری آن 4800mAh ظرفیت دارد که با توان 80 وات به صورت با سیم و 30 وات به صورت بی سیم قابل شارژ بوده.

اوپو این گوشی را برای بازارهای جهانی با قیمت پایه 1000 یورو عرضه می کند.

5/5 - (3 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا