پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
تکنولوژی

یوتیوب از تبلیغات ۳۰ ثانیه ای غیر قابل رد شدن رونمایی کرد

یوتیوب امروز از ادغام دو تبلیغ ۱۵ ثانیه‌ای و تبدیل آن‌ها به یک تبلیغ ۳۰ ثانیه‌ای غیر قابل رد شدن برای تلویزیون اینترنتی خود خبر داد. این خبر در حالی منتشر شده که بر اساس گزارش‌های اخیر، تعداد کاربران یوتیوب اخیراً افزایش قابل توجهی داشته و حالا این پلتفرم با بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر به پربیننده‌ترین تلویزیون اینترنتی در آمریکا تبدیل شده است.

منبع: تکفارس

‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :)  ✍️ اینجا هر کسی میتونه بنویسه!  | ???? ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا