• خانه
  • ⬅️
  • تکنولوژی
  • ⬅️
  • گوگل به دنبال استفاده از فناوری هوش مصنوعی در تبلیغات است و هدف آن بهبود عملکرد بازاریابی است

گوگل به دنبال استفاده از فناوری هوش مصنوعی در تبلیغات است و هدف آن بهبود عملکرد بازاریابی است

– _Bsz0HkedXRjaOxyGnFlklx7gtra7XqLgSioWwJDSKBGXVIW6sC9EkzfYG3mzW8bhTD08qj8E2kJC7Faw7xAymLNtwm3MNjyuHrzuUTyKSF%49%D2G185%A/%D2G65KSF%D2 8%AA%D9%82%D8%A7%D8%B7.PNG”> CNBC اخبار آمریکایی که گوگل در تلاش است به سرعت معرفی کند. فناوری هوش مصنوعی جدید به محصولات تبلیغاتی اصلی آن وارد می شود. بر اساس اسناد داخلی به دست آمده توسط CNBC، Google به استفاده از یادگیری عمیق مولد، که بر مدل‌های زبانی بزرگ متکی است،...

Article

فناوری هوش مصنوعی جدیدی را در محصولات تبلیغاتی اصلی خود معرفی می کند...." name="twitter:description">
– _Bsz0HkedXRjaOxyGnFlklx7gtra7XqLgSioWwJDSKBGXVIW6sC9EkzfYG3mzW8bhTD08qj8E2kJC7Faw7xAymLNtwm3MNjyuHrzuUTyKSF%49%D2G185%A/%D2G65KSF%D2 8%AA%D9%82%D8%A7%D8%B7.PNG”>

CNBC اخبار آمریکایی که گوگل در تلاش است به سرعت معرفی کند. فناوری هوش مصنوعی جدید به محصولات تبلیغاتی اصلی آن وارد می شود. بر اساس اسناد داخلی به دست آمده توسط CNBC، Google به استفاده از یادگیری عمیق مولد، که بر مدل‌های زبانی بزرگ متکی است، برای خودکارسازی تبلیغات و بهبود خدمات مصرف‌کننده با پشتیبانی از تبلیغات چراغ سبز نشان داده است.

Google همچنین آزمایش استفاده از PALM 2 برای حمایت از محتوای جوانان در YouTube با ایجاد عناوین، توضیحات و غیره. برای سازندگان محتوا، Google از این فناوری برای اجرای آزمایشی ایده ارائه پنج ایده ویدیویی بر اساس موضوعات مرتبط استفاده می‌کند.

با استفاده روزافزون از تکنیک‌های هوش مصنوعی مولد در این فناوری. صنعت، شرکت هایی مانند گوگل و مایکروسافت

برای گوگل، نیاز به ویژه پس از راه اندازی ChatGPT از شرکت تحقیقاتی هوش مصنوعی OpenAI، که توسط

در همان زمان، گوگل پس از سال‌ها توسعه سریع و پایدار با کندی رشد درآمد مواجه شد. و با افزایش ترس از رکود در سال گذشته، بودجه بازاریابی آنلاین به شدت کاهش یافت و باعث هرج و مرج در گوگل، فیس بوک و سایر شرکت ها شد.

علاوه بر جستجو و ایمیل، ایمیل و صفحه گسترده گوگل، طبق اسناد، به دنبال استفاده از هوش مصنوعی مولد برای افزایش هزینه‌ها، افزایش درآمد و بهبود حاشیه است. این اسناد همچنین نشان می‌دهد که Google ممکن است از استراتژی پشتیبانی مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی در بیش از ۱۰۰ محصول خود، مانند فروشگاه Google Play، سرویس ایمیل Gmail و سرویس Maps استفاده کند.

چت ربات ها می توانند با ارائه پاسخ های خاص در جملات ساده و واضح و برقراری ارتباط با سوالات مرتبط قبل از ارائه طرح تبلیغاتی که به بهترین وجه برای مشتری مناسب است، پشتیبانی خودکار را ارائه دهند. Google همچنین در حال کار بر روی یک محصول داخلی مشابه با فناوری DALL-E خود برای ایجاد تصاویر است که در آن فناوری این محصول می‌تواند تصاویر را در سبک‌های مختلف بر اساس دستورالعمل‌های متنی از کاربر نمایش دهد.

Google قرار است رویدادی را برگزار کند Google Marketing Live در تاریخ 23 مه، جایی که فناوری های جدید را به تبلیغ کنندگان معرفی می کند. اگرچه هیچ جزئیاتی در مورد آنچه اعلام خواهد شد در دسترس نیست، هوش مصنوعی موضوع اصلی این رویداد خواهد بود. برای افزایش تخصص بازاریابی خود و ایجاد نتایج تجاری قوی در اقتصاد در حال تغییر امروز.

ما را دنبال کنید tech1new.com  به فیسبوک ما بپیوندید  و ما را در توییتر دنبال کنید، یا افزودن tech1new.com به فید اخبار Google خود بروید برای دریافت به‌روزرسانی‌های فوری اخبار، بررسی‌های فنی و توضیح‌دهنده‌ها

منبع: tech1new

برچسب ها
0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
More Similar post
مـــطالب مـشـــابه بیشتر...