پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
تکنولوژی

چگونه از مدیر تبلیغات فیس بوک استفاده کنیم؟

Facebook Ads Manager ابزاری برای ایجاد، ویرایش و تجزیه و تحلیل برنامه های بازاریابی فیس بوک حمایت شده است. Advertisements Manager و Power Editor اخیراً توسط فیس بوک در یک پلت فرم واحد ادغام شده اند تا توسعه و ردیابی کمپین های تبلیغاتی در تمام پلتفرم های تبلیغاتی متعلق به فیس بوک از جمله تبلیغات اینستاگرام را ساده تر کنند. شما همچنین می توانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید تا در برنامه یا وب سایت فیس بوک تبلیغ شود.

با بیش از 1.8 میلیارد کاربر در سراسر جهان، فیس بوک تمام تبلیغات خود را کنترل می کند. به ظاهر ابزاری قابل اعتماد برای تبلیغات و کسب مزایای پولی بوده است. تبلیغات فیس بوک به هر کسی که یک حساب فیس بوک دارد این امکان را می دهد که با هزینه اندک از آن استفاده کند، برخلاف تبلیغات سنتی که به تولید با بودجه بالا و یک تیم خلاق نیاز دارد. به عنوان مثال، یک شرکت با بودجه کمتر از 100 دلار نیز می تواند یک کمپین موفق برای افزایش ترافیک وب سایت طراحی کند. بنابراین، بیایید به نحوه مدیریت پلتفرم و استفاده از آن به نفع خود نگاهی بیندازیم.

همچنین بخوانید: ایجاد کننده فیس بوک چیست استودیو و نحوه استفاده از آن؟

چگونه از مدیر تبلیغات فیس بوک استفاده کنیم؟

با استفاده از این پیوند مستقیم ، می توانید به مدیر تبلیغات فیس بوک دسترسی داشته باشید. شما مستقیماً به مدیر تبلیغات فیس بوک خود فرستاده می شوید. اگر مسئول بسیاری از حساب‌های شخصی هستید، می‌توانید از گزینه کشویی حساب برای انتخاب حساب مناسب استفاده کنید.

دو روش اصلی برای ایجاد یک کمپین جدید در Facebook Ads Manager وجود دارد. اینها با خلقت و خلقت سریع هدایت می شوند. می‌توانید با فشار دادن دکمه‌های «Switch to Guided Creation» یا «Switch to Quick Creation»، این دو را به طور متناوب تغییر دهید. از دیگر ویژگی‌های این ابزار می‌توان به انتخاب دستگاه‌هایی که می‌خواهید در آن آپلود شود، آپلود یک لیست مخاطبین سفارشی و تعیین مکان مخاطبان با سلیقه محتوایتان اشاره کرد. همه این ویژگی‌ها به انتشار انواع مختلف تبلیغات کمک می‌کنند و همچنین به ارسال آن‌ها مطابق میل شما کمک می‌کنند.

انواع مختلف تبلیغات فیس بوک چیست؟

نوع تبلیغات فیسبوکی که انتخاب می‌کنید تأثیر قابل‌توجهی بر درآمد فیسبوک شما خواهد داشت. با کمک این تبلیغات می توانید دیده شدن، تعامل و فروش برند را افزایش دهید. بهترین را برای شما و شرکتتان انتخاب کنید. بنابراین بیایید اکنون نگاهی به انواع مختلف تبلیغات فیس بوک بیندازیم.

  1. تبلیغات عکس – تبلیغات عکس با استفاده از یک تصویر جذاب و حرفه ای گرفته شده، مشتریان را به سمت کسب و کار شما جذب می کند. این برای تبلیغ یک تبلیغ خاص، فروش یا مناسبت بسیار عالی است. از آن برای حفظ نام تجاری خود در افکار مشتری خود و همچنین به دست آوردن دسترسی استفاده کنید.
  2. تبلیغات ویدیویی – هنگام تبلیغات در فیس بوک، ویدیوها موثرترین رویکرد برای جلب توجه بینندگان هستند. ویدیویی که توضیح می‌دهد شما چه کسی هستید، چه چیزی ارائه می‌دهید و چگونه پیشنهادات شما ممکن است برای مشتریان مفید باشد، می‌توان با استفاده از کمک یک حرفه‌ای یا ویرایش اولیه ویدیو ایجاد کرد. ویدیوهای کوتاه، در بیشتر موارد، اغلب به دستیابی به دسترسی بیشتر کمک می کند و از این رو به جذب کاربران بیشتر به کسب و کار شما کمک می کند.
  3. تبلیغات نمایش اسلاید – کسب و کارهای کوچک ممکن است محدودیت های بودجه ای برای تولید یا ایجاد داشته باشند. یک ویدیوی واضح اما نگران نباشید که می‌توانید با ایجاد یک نمایش اسلاید تصویر، به همان نتیجه برسید. تبلیغات نمایش اسلاید یکی دیگر از تکنیک های عالی برای برجسته کردن موارد شماست، زیرا سریعتر از ویدیوها بارگیری می شوند و در عرض چند دقیقه ایجاد می شوند. شما فقط باید چندین تصویر از محصولات خود را آپلود کنید تا کسب و کار خود را به نمایش بگذارید.

همچنین بخوانید: چگونه برای همیشه خود را حذف کنید حساب فیس بوک

مزایای استفاده از Facebook Ads Manager

با حدود 3 میلیارد کاربر که بطور فعال روزانه از فیس بوک استفاده می کنند، فیس بوک پتانسیل عظیمی را برای بازاریابان برای تکمیل تلاش های ارگانیک خود ارائه می دهد. همچنین مخاطبان زیادی می توانند به کسب و کار شما دسترسی پیدا کنند. پلتفرمی که به طور معمول کاربران زیادی را جذب می کند، افزایش آگاهی از برند و مشتریان بالقوه را ارزشمند می کند. شما می توانید انتخاب کنید که چه کسی به تبلیغ شما نگاه می کند. همچنین می‌توانید از داده‌های تبلیغاتی خود برای افزایش احتمال کلیک افراد روی آن استفاده کنید.

همه این داده ها با نمودارهای تحلیلی می توانند احتمال کلیک افراد بر روی این تبلیغات را افزایش دهند. علاوه بر این، تبلیغات فیس بوک شما می تواند مشتریانی را هدف قرار دهد که بیشترین سود را از آنچه مخاطبان هدف شما هستند، دارند. ضبط و دسترسی به ردیابی عملکرد تبلیغات نیز فراهم شده است. این آمار ممکن است به شما کمک کند بفهمید چه چیزی کار می کند و چگونه می توانید برنامه تبلیغاتی خود را برای کمپین های زیر بهبود بخشید. از این رو، استفاده منظم از مدیر تبلیغات برای بهره‌گیری مؤثر از پایگاه کاربری این پلتفرم و پیگیری همه تبلیغات منتشر شده ضروری است.

همچنین بخوانید: نحوه بازیابی حساب فیسبوک هک شده است؟

جمع بندی

در حال حاضر سایت‌های بسیار کمی وجود دارند که با توجه به پایگاه کاربری عظیم آن، می‌توانید به همان شیوه فیسبوک به مخاطبان هدف خود دسترسی داشته باشید و با آنها تعامل داشته باشید. شاید مهم‌تر از آن، تبلیغات فیس‌بوک به مردم این قدرت را می‌دهد که کنترل یک فرآیند دشوار قبلی را در دست بگیرند. قیمت تبلیغات فیسبوک ثابت نیست. در عوض، این بستگی به دامنه، نوع، و استراتژی شما دارد که می خواهید برای کسب و کار خود استفاده کنید یا هزینه هر کلیک.

ویرایش تبلیغات یا کمپین‌ها یکی از مزایای مدیر تبلیغات فیس بوک است. علاوه بر این، ممکن است کمپین های زیادی را در فیس بوک، اینستاگرام و سایر وب سایت های متا مدیریت کنید. اینها همچنین شامل تفاوت در مخاطبان هدف، مناطق و محتوا است. همچنین، کمپین بازاریابی شما ممکن است برای تناسب با محدودیت های مالی شما پیکربندی شود. امیدواریم همه اطلاعاتی که ارائه می‌دهیم بسیار مفید باشد و به درک شما از مدیر تبلیغات فیس‌بوک کمک کند.

از Cashify ما دیدن کنید اگر می‌خواهید تلفنی را به‌صورت آنلاین بفروشید یا یک تلفن قدیمی را با بهترین قیمت‌ها و خدمات بازیافت کنید، صفحه . علاوه بر این، فروشگاه Cashify تخفیفات عالی برای دستگاه‌های بازسازی شده دارد.

منبع cashify

مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :)  ✍️ اینجا هر کسی میتونه بنویسه!  | ???? ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا