آمازون ابزار واقعیت افزوده مجازی جدیدی را به نام «Try-On Shoes» برای کاربران iOS عرضه کرد که به کاربران امکان میدهد کفشهایی را که ممکن است به خرید آن علاقه مند باشند، قبل از خرید امتحان کنند.
آمازون گفت این ابزار تجربه خرید آنلاین را برای خریداران آسان تر و تعاملی تر می کند.
برای استفاده از این ابزار، خریداران روی دکمه «virtual try-on» در صفحه محصول کفش ضربه می زنند، سپس دوربین گوشی هوشمند خود را به سمت پای خود می گیرند و یک جفت کفش مجازی روی صفحه نمایش آنها ظاهر می شود. خریداران می توانند در حالی که این ویژگی هنوز فعال است، در رنگ های مختلف اسکرول کنند.
آمازون تنها شرکتی نیست که واقعیت افزوده را در خرید آنلاین آزمایش می کند. غول مبلمان Ikea ، Nike، L’Oreal و خرده فروش مد سریع Zara همگی ویژگی های مشابهی را عرضه کرده اند.
5/5 - (1 امتیاز)