پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
ویدیو

(ویدیو) آغاز همکاری اسپاتیفای و باشگاه فوتبال بارسلونا؛ نام استادیوم نیوکمپ تغییر کرد

خوان لاپورتا، مدیر باشگاه فوتبال بارسلونا، از شروع یک قرارداد اسپانسری جدید با پلتفرم موسیقی اسپاتیفای خبر داد.

بزرگترین تغییر فوری، حق نامگذاری جدید استادیوم نیوکمپ بارسلونا است، در اولین مورد بحث برانگیز در تاریخ باشگاه، نام استادیوم به Spotify Camp Nou تغییر پیدا کرد.

تبلیغ اسپاتیفای همچنین در قسمت جلویی لباس‌های مردانه و زنانه بارسلونا برای سه فصل آینده به عنوان بخشی از قرارداد 237 میلیون پوندی حضور دارد.

‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :)  ✍️ اینجا هر کسی میتونه بنویسه!  | ???? ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا