نحوه استفاده از AutoCorrect و AutoComplete در Microsoft Excel

در Microsoft Excel، ویژگی‌های زیادی وجود دارد که کاربران می‌توانند از آنها استفاده کنند برای سهولت استفاده از برنامه صفحه گسترده. تصحیح خودکار و تکمیل خودکار نمونه‌هایی از این ویژگی‌ها هستند. /a> در یک برنامه کاربردی متمرکز بر اعداد مانند اکسل، به راحتی می توان نادیده گرفت که اسکریپت ها...

Article

نحوه استفاده از AutoCorrect و AutoComplete در Microsoft Excel_6468818a1b4af.jpeg

در Microsoft Excel، ویژگی‌های زیادی وجود دارد که کاربران می‌توانند از آنها استفاده کنند برای سهولت استفاده از برنامه صفحه گسترده. تصحیح خودکار و تکمیل خودکار نمونه‌هایی از این ویژگی‌ها هستند. /a> در یک برنامه کاربردی متمرکز بر اعداد مانند اکسل، به راحتی می توان نادیده گرفت که اسکریپت ها گاهی اوقات برای برچسب گذاری یا فرمول ها ضروری هستند. بنابراین، ویژگی‌هایی مانند تکمیل خودکار و تکمیل خودکار اهمیت دقت متن را تضمین می کند.

اگرچه هر دو ویژگی ارتباطی با اطمینان از صحت متون دارند، اما نباید آنها را با دیگری اشتباه گرفت. هر دو ویژگی اهداف متفاوتی را دنبال می‌کنند و برای درک تفاوت‌ها و کاربردها در زیر بخوانید.

تصحیح خودکار در مایکروسافت اکسل چیست

هنگامی که در مایکروسافت اکسل تایپ می کنید، ممکن است برخی از کلمات را اشتباه املایی کنید. برخلاف مایکروسافت ورد، اکسل تشخیص این خطا را با خط قرمز یا آبی آسان نمی کند. به این ترتیب، مگر اینکه بعداً یک بررسی املایی انجام شود یا یک خطا به صورت دستی کشف شود، ممکن است این خطاها نادیده گرفته شوند. یکی از راه های جلوگیری از خطاها استفاده از AutoCorrect است.

ویژگی تصحیح خودکار به تصحیح اشتباهات املایی و حروف بزرگ هنگام تایپ کمک می کند. در اکسل، AutoCorrect یک لیست استاندارد از کلمات و نمادهای غلط املایی دارد که برای تصحیح خطاها به آن اشاره می کنید. کاربران نیز می توانند به این لیست اضافه کنند. در اینجا نحوه فعال کردن تصحیح خودکار در Microsoft Excel آمده است.

چگونه تصحیح خودکار را در Microsoft Excel فعال کنیم

برای مدیریت ویژگی تصحیح خودکار در Microsoft Excel، کاری که باید انجام دهید این است:

مرحله 1: روی دکمه شروع در نوار وظیفه کلیک کنید و excel را برای جستجوی برنامه تایپ کنید.

مرحله ۲: از نتایج، روی یک برنامه یا سند Microsoft Excel کلیک کنید تا باز شود.

برای مرحله 3: در Microsoft Ribbon، روی برگه File کلیک کنید.

مرحله 4: در صفحه فایل، روی برگه گزینه‌های بیشتر کلیک کنید تا گفتگوی گزینه‌ها Excel اجرا شود. .

مرحله 5: در کادر محاوره‌ای Excel Options، روی Check List

کلیک کنید.

برای مرحله 6: در صفحه تصحیح، روی دکمه “AutoCorrect Options” کلیک کنید تا کادر گفتگوی گزینه های صحیح اجرا شود. خودکار.»

مرحله ۷: برای اطمینان از اینکه تصحیح خودکار همانطور که در Excel تایپ می‌کنید کار می‌کند، کادرهای زیر را علامت بزنید:

  • دو حرف اول را تصحیح کنید
  • حرف اول جملات را بزرگ بنویسید
  • نام روزها را با حروف بزرگ بنویسید
  • استفاده تصادفی از کلید cAPS LOCK
  • هنگام تایپ متن را جایگزین کنید

برای گزینه جایگزینی متن هنگام تایپ، یک جدول بعد از گزینه وجود دارد که می توانید جایگزین های مختلف را ببینید. می‌توانید با تایپ کردن در کادرهای «جایگزین» و با» به این فهرست اضافه کنید.

مرحله 8: برای ذخیره تغییرات و بستن کادر گفتگو، روی OK کلیک کنید.

تکمیل خودکار در مایکروسافت اکسل چیست

اگر نمونه‌های مکرری از کلمات خاصی در فایل اکسل خود دارید، می‌توانید از اکسل بخواهید که آن کلمات را هنگام تایپ کردن کامل کند. این همان کاری است که ویژگی تکمیل خودکار در اکسل انجام می دهد. اگر چند کاراکتر اول با ورودی قبلی در آن ستون مطابقت داشته باشند، مایکروسافت اکسل ورودی‌های متنی را که شروع به تایپ در یک ستون می‌کنید تکمیل می‌کند.

چگونه تکمیل خودکار را در Microsoft Excel فعال کنیم

در اینجا نحوه فعال کردن تکمیل خودکار در Microsoft Excel آورده شده است:

مرحله 1: روی دکمه شروع در نوار وظیفه کلیک کنید و excel را برای جستجوی برنامه تایپ کنید.

مرحله 2: از نتایج، روی برنامه یا Microsoft Excel Document کلیک کنید تا باز شود.

برای مرحله 3: در روبان مایکروسافت، روی برگه فایل

کلیک کنید.

مرحله 4: در صفحه فایل، روی برگه گزینه‌های بیشتر کلیک کنید تا کادر گفتگوی گزینه‌های Excel اجرا شود.

مرحله ۵: در کادر گفتگوی گزینه‌های Excel، روی منوی پیشرفته در نوار کناری سمت چپ کلیک کنید.

به مرحله 6: در بخش گزینه‌های ویرایش در قسمت سمت راست به پایین بروید و کادر کنار «فعال کردن تکمیل خودکار مقادیر سلول‌ها را علامت بزنید. ”

مرحله ۷: کادر کنار Flash Fill را علامت بزنید.

Flash Fill به صورت خودکار داده های شما را هنگامی که الگویی را حس می کند پر می کند. به عنوان مثال، تفکیک نام ها به نام خانوادگی و نام کوچک با استفاده از کاما. اکسل به راحتی این را با استفاده از flash fill تکرار می کند.

مرحله 8: برای ذخیره تغییرات روی OK کلیک کنید و پنجره گفتگو را ببندید.

تقسیم متن یا داده در Microsoft Excel

اگر می‌خواهید هنگام انجام وظایف ورود داده در اکسل در زمان صرفه‌جویی کنید، Flash Fill یک عملکرد مهم است که باید هنگام مدیریت تنظیمات تکمیل خودکار فعال شود. با این حال، Flash Fill تنها یک نمونه از نحوه Copy است. داده یا تقسیم متن در Microsoft Excel. روش‌های دیگر شامل استفاده از تابع Excel Delimiter و حتی Power Query است.

منبع: a7la-home

برچسب ها
0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست مطالب
more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
More Similar post
مـــطالب مـشـــابه بیشتر...