• خانه
  • ⬅️
  • خبرخوان
  • ⬅️
  • فناوری: متا ویژگی های هوش مصنوعی مولد را برای Ads Manager معرفی می کند

فناوری: متا ویژگی های هوش مصنوعی مولد را برای Ads Manager معرفی می کند

از اینکه اخبار مربوط به فناوری را خواندید متشکریم: متا ویژگی های هوش مصنوعی مولد را برای Ads Manager راه اندازی کرد و اکنون با جزئیات اخبار قاهره – سامیه سید – متا عرضه جهانی اولین ویژگی های عمومی خود را آغاز کرده است که توسط هوش مصنوعی برای خلاقان...

Article

از اینکه اخبار مربوط به فناوری را خواندید متشکریم: متا ویژگی های هوش مصنوعی مولد را برای Ads Manager راه اندازی کرد و اکنون با جزئیات اخبار

قاهره – سامیه سید – متا عرضه جهانی اولین ویژگی های عمومی خود را آغاز کرده است که توسط هوش مصنوعی برای خلاقان تبلیغاتی در Meta Ads Manager ارائه می شود، و برنامه ریزی شده است تا سال آینده تکمیل شود، این توسعه به تبلیغ کنندگان کمک می کند بهره وری، شخصی سازی و عملکرد خود را برای تبلیغ کنندگان در سراسر جهان افزایش دهند.

 

طبق وب سایت TOI، سه ویژگی وجود دارد: ایجاد پس‌زمینه، گسترش تصویر، و تغییرات متن، که تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از هوش مصنوعی برای دستیابی به رشد کسب‌وکار استفاده کنند.

 

ایجاد پس‌زمینه به تبلیغ‌کنندگان امکان می‌دهد پس‌زمینه‌های مختلفی ایجاد کنند که تصاویر محصولشان را تکمیل می‌کنند، و دارایی‌های خلاقانه را برای مخاطبان هدفشان سفارشی کنند، در حالی که «گسترش تصویر» دارایی‌های خلاقانه را با نسبت‌های مختلف در سطوح مختلف تطبیق می‌دهد و زمان و منابع را کاهش می‌دهد. برای استفاده مجدد از محتوا لازم است. .

 

در همان زمان، تغییرات متنی نسخه های متعددی از نسخه تبلیغاتی ایجاد می کند و به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد تا پیشنهادات فروش منحصر به فرد را برجسته کنند و به طور مؤثرتری به مخاطبان هدف خود دست یابند.

 

متا می‌گوید این ویژگی‌ها تحت آزمایش‌های سخت‌گیرانه در جعبه ایمنی هوش مصنوعی متا قرار گرفتند، جایی که گروه منتخبی از تبلیغ‌کنندگان بازخورد ارائه کردند. هدف سرمایه‌گذاری‌های مولد متا در هوش مصنوعی این است که بازاریابان بتوانند به سرعت خلاقیت‌های تبلیغاتی را راه‌اندازی و آزمایش کنند. مخاطبان مورد نظر. این شرکت قصد دارد ابزارهای بیشتری را برای ایجاد کپی تبلیغات و تصاویر پس‌زمینه ارائه دهد که با مضامین برند همخوانی دارند.

 

متا در حال آزمایش پیام‌های تجاری مبتنی بر هوش مصنوعی در مسنجر و واتس‌اپ است تا تجارت را تقویت کند. تعامل و پشتیبانی، همانطور که این شرکت گفت. وی افزود: “ویژگی های تبلیغاتی امروزی که توسط هوش مصنوعی ایجاد می شود، فقط شروع است.” چند دقیقه با مضامین سفارشی، مانند تصاویر در فضای باز برای یک برند سرگرمی.”

 

شما می توانید اخبار مصر و جهان را از وب سایت واژه شما از طریق Google News

منبع

برچسب ها

0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
More Similar post
مـــطالب مـشـــابه بیشتر...