پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

فناوری: فناوری که یک تجربه مجازی در صنعت مد فراهم می کند و یک مشکل 280 میلیارد دلاری را حل می کند

از اینکه اخبار مربوط به فناوری را خواندید متشکرم: فناوری که یک تجربه مجازی در صنعت مد فراهم می کند و مشکلی بالغ بر 280 میلیارد دلار را حل می کند و اکنون با جزئیات خبر

قاهره – سامیه سید – نحوه خرید ما در حال تغییر است. این به شدت گسترش یافته است، از خرید اکنون، پرداخت برنامه های بعدی تا پیشنهادات پخش زنده، اما با افزایش فروش آنلاین، تعداد بازگشت ها نیز افزایش یافته است، و از آنجایی که فهمیدن ظاهر آنلاین شما ممکن است دشوار باشد، بسیاری از مشتریان خرید همان محصول را پذیرفته‌اند.

طبق آنچه وب‌سایت اینسایدر کسب‌وکار گزارش داد، بسیاری از فروشگاه‌ها برای جبران هزینه‌ها شروع به دریافت هزینه از مشتریان برای بازپرداخت کردند، در سال 2022، Insider Intelligence گزارش داد که بازده آنلاین 280 میلیارد دلار برای صنعت خرده‌فروشی هزینه داشت، اما اگر یک راهی برای جلوگیری از بازگشت تعداد زیادی از مردم؟

 

این جایی است که فناوری آزمایش مجازی وارد می‌شود. مشتریان می‌توانند به جای طراحی روی تصاویر مدل‌هایی که لباس‌ها را پوشیده‌اند، خود را در حال پوشیدن ببینند. لباس‌ها از ابزارهای مجازی استفاده می‌کنند.

 

Alexandre Berend، مدیر عامل شرکت نرم‌افزار عکاسی هوش مصنوعی Anthropics Technology، گفت: «اگر حدس می‌زنید که چیزی از یک عکس چگونه به نظر می‌رسد. در مورد یک شخص کاملاً متفاوت، زمانی که شما واقعاً مورد را دریافت می‌کنید، ناامید می‌شود و این متفاوت است.” از محصولات خود و همچنین… کاهش بازده زیرا مشتریان تصمیمات آگاهانه تری خواهند گرفت.”

 

بنیانگذاران دو استارت آپ آزمایشی مجازی، DressX و Zyler، توضیح می دهند که فن‌آوری و اینکه چگونه می‌تواند به خرده‌فروشان سود برساند، و چگونه فناوری آزمایش مجازی کار می‌کند، این فناوری به اشکال مختلف با استفاده از هوش مصنوعی و واقعیت افزوده ارائه می‌شود.

 

یک راه از طریق مدل خرید آنلاین که به مشتریان اجازه می دهد قبل از خرید لباس، خود را در لباس ببینند.

 

Anthropics Technology با استفاده از این استراتژی یک ابزار آزمایشی هوش مصنوعی به نام Zyler ایجاد کرد، و در حالی که برخی از ابزارها نیاز به یک عکس تمام بدن از مشتری دارند، Berend گفت که Zyler فقط به اندازه‌گیری و اندازه‌گیری نیاز دارد. عکس از چهره مشتری.

 

او گفت: «ما از خود لباس شروع می کنیم و مشتری را در لباس قرار می دهیم. یک سلفی که قبلاً گرفته‌اند آپلود کنید.

همچنین فناوری وجود دارد که می‌تواند خرید در فروشگاه را آسان‌تر کند، زیرا یک آینه واقعیت افزوده در حال آزمایش است، بنابراین مشتریان می‌توانند جلوی آنها بایستند. روی صفحه نمایش و لباس ها را امتحان کنید.

 

شما می توانید اخبار مصر و جهان را از وب سایت واژه شما از طریق Google News

منبع

فناوری: فناوری که یک تجربه مجازی در صنعت مد فراهم می کند و یک مشکل 280 میلیارد دلاری را حل می کند","width":"0","_legend":"{score}\/{best} - ({count} {votes})","font_factor":"1.25"}">
امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا