• خانه
  • ◀️
  • خبرخوان
  • ◀️
  • شیائومی در میان فشار قانونی به تبلیغات بوت تلویزیون می پردازد

📌 شیائومی در میان فشار قانونی به تبلیغات بوت تلویزیون می پردازد

چندین سازنده تلویزیون های هوشمند تحت بررسی قرار گرفته اند تمرین آنها برای نمایش تبلیغات زمانی که تلویزیون روشن است، که به عنوان تبلیغات بوت شناخته می شود. این آگهی‌ها می‌توانند خسته‌کننده باشند زیرا راه‌اندازی تلویزیون را کند می‌کنند و تجربه کاربر را مختل می‌کنند. آنها به عنوان یک تاکتیک درآمدزا برای تولیدکنندگان و ارائه […]

خبرخوان یک نظر اضافه کنید 3 دقیقه زمان مطالعه
Blog article

blank
امتیاز بدید😊

چندین سازنده تلویزیون های هوشمند تحت بررسی قرار گرفته اند تمرین آنها برای نمایش تبلیغات زمانی که تلویزیون روشن است، که به عنوان تبلیغات بوت شناخته می شود.

این آگهی‌ها می‌توانند خسته‌کننده باشند زیرا راه‌اندازی تلویزیون را کند می‌کنند و تجربه کاربر را مختل می‌کنند. آنها به عنوان یک تاکتیک درآمدزا برای تولیدکنندگان و ارائه دهندگان محتوا برای تبلیغ محصولات و خدمات به کاربران پس از فعال سازی تلویزیون عمل می کنند.

قابل توجه، نهادهای نظارتی در چین بر تغییراتی در این زمینه فشار آورده‌اند. به عنوان مثال، کمیسیون حمایت از مصرف کننده جیانگ سو اخیراً از سازندگان تلویزیون خواسته است که ویژگی «خاموش کردن با یک کلیک» را برای این تبلیغات در نظر بگیرند.

Xiaomi TV

پاسخ فعال شیائومی به تبلیغات بوت

LeTV، نام تجاری تلویزیونی که این مورد را رعایت نکرد بخشنامه، با عواقب قانونی مواجه شد. یک حکم دادگاه موظف شد که LeTV باید از وجود “ویژگی خاموش کردن با یک کلیک” برای تبلیغات بوت خود اطمینان حاصل کند و بر حقوق مصرف کننده در فضای رسانه تأکید کند.

در پاسخ به چنین فشارهای نظارتی، Xiaomi تغییراتی را اعلام کرده است به پیشنهادات تلویزیون آن. تلویزیون شیائومی اکنون گزینه‌ای برای “غیرفعال کردن تبلیغات بوت” ارائه می‌کند ” این تغییر به عنوان یک گام مهم در رسیدگی به نگرانی های مصرف کننده و رعایت الزامات قانونی تلقی می شود.

یک نکته مرتبط در این زمینه، بند 2 ماده 44 قانون تبلیغات چین است که به وضوح تصریح می کند که هر تبلیغاتی که به صورت پاپ آپ در پلتفرم های مبتنی بر اینترنت نشان داده می شود باید دارای دکمه بسته به راحتی در دسترس باشد و اطمینان حاصل شود که کاربران می توانند آنها را رد کنند. با یک کلیک.

چن ین جیانگ، معاون دبیرکل انجمن تحقیقات حقوق حمایت از حقوق مصرف کننده انجمن حقوقی چین، قبلاً نظرات خود را در این مورد بیان کرده است. وی در گفتگو با دوربین مداربسته بر مسئولیت تولیدکنندگان تلویزیون در قبال مصرف کنندگان خود تاکید کرد. به گفته یین جیانگ، نه تنها اطلاعات باید به طور صادقانه و جامع ارائه شود، بلکه مصرف کنندگان نیز باید این توانایی را داشته باشند که تصمیم بگیرند که آیا می خواهند این تبلیغات بوت را مشاهده کنند و برای چه مدت.

طبق گزارش اخیر، فروش تلویزیون چین در آگوست 2023 نسبت به سال قبل 20% کاهش یافت و حدود 2.95 میلیون دستگاه به صورت آنلاین فروخته شد. برندهای سنتی، از جمله شیائومی و هایسنس، غالب بودند و هایسنس در فروش ماهانه پیشتاز بودند و با اندکی پیشی گرفتن از شیائومی. هر دو برند برای سال ها بازیگران کلیدی بازار تلویزیون چین بوده اند. چهار برند برتر بر تلویزیون‌های 100 اینچی تمرکز کردند که نشان‌دهنده روند بازار است.

مرتبط:

(از طریق)

منبع : gizmochina

امتیاز بدید😊
برچسب ها: مجاز
این مقاله را به اشتراک بگذارید

نویسنده: تحریریه کارینت✅

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :)  ✍️ اینجا هر کسی میتونه بنویسه!  | 🚀 ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیگر مقالات این نویسنده را هم بخوانید
نظر بدهید

جدیدترین مقالات

محتوای حمایت شده

جدیدترین ویدیوها

similar content

👌 مطالب زیر را هم مطالعه کنید

گوگل ۳۰ امین سالگرد SMS را با ارائه یک قابلیت جدید برای اپلیکیشن مسیجز جشن گرفت

گوگل امروز در سالگرد ۳۰ ساله شدن اس ام اس (SMS) اعلام

0 دقیقه زمان مطالعه

مدل LTE گلکسی واچ ۵ هم قابلیت اندازه‌گیری دمای پوست را دریافت کرد

جدیدترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی واچ ۵ و واچ ۵ پرو

0 دقیقه زمان مطالعه

حیوان عجیبی که یک زره طبیعی پشتش دارد+عکس

آرمادیلو‌ها همیشه بچه‌های یکسانی را به دنیا می‌آورند که از شکافتن یک

0 دقیقه زمان مطالعه

لباس عروس مردانه هم آمد!/ تصاویر

لباس‌های عروسی مردانه طراحی کرده که کت‌ و شلوارهای پیچیده را با

1 دقیقه زمان مطالعه

آموزش مدیریت بوک مارک در گوگل کروم

اگر بوک مارک های زیادی 🔖 در کروم ایجاد کرده اید بهتر

0 دقیقه زمان مطالعه

سیستم مورد نیاز برای اجرای Dead Island 2 اعلام شد

بازی جزیره مرده ۲ (Dead Island 2) برای مدت زیادی است که

1 دقیقه زمان مطالعه

ویدیو | صدای بلعیده شدن ستاره‌ ها توسط سیاهچاله را بشنوید :)

گروهی از ستاره شناسان موسسه فناوری ماساچوست (MIT) موفق شدند صدای لحظه

0 دقیقه زمان مطالعه

قابلیت ویدیو مسیج به واتساپ افزوده شد!

واتساپ قابلیت ویدیو مسیج را اضافه کرده که مشابه تلگرام کاربر با

1 دقیقه زمان مطالعه

این صفحه را به اشتراک بگذارید😊

با اشتراک گذاری مطالب ما از ما حمایت کنید