📌 بررسی Resident Evil Village برای آیفون

Resident Evil Village یا RE8 که در زبان عامیانه شناخته می‌شود، آخرین قسمت اصلی از مجموعه طولانی مدت Resident Evil است. اگر بگوییم این بازی‌ها صرفاً متعلق به ژانر وحشت بقا هستند، آنطور که اساساً آن را ایجاد کرده‌اند، بی‌خبر است. این مجموعه دو دهه و نیم را در برگرفته است و تقریباً تمام پلتفرم‌های […]

خبرخوان یک نظر اضافه کنید 22 دقیقه زمان مطالعه
Blog article

blank
امتیاز بدید😊

Resident Evil Village یا RE8 که در زبان عامیانه شناخته می‌شود، آخرین قسمت اصلی از مجموعه طولانی مدت Resident Evil است. اگر بگوییم این بازی‌ها صرفاً متعلق به ژانر وحشت بقا هستند، آنطور که اساساً آن را ایجاد کرده‌اند، بی‌خبر است. این مجموعه دو دهه و نیم را در برگرفته است و تقریباً تمام پلتفرم‌های اصلی بازی را مورد توجه قرار داده است.

اکنون، آخرین ورودی اصلی این سری به iOS می آید. Resident Evil Village برای iOS تا حد زیادی یک پورت نسخه مک است که خود پورت نسخه PC بود. این یک نسخه بومی ARM از بازی است، همانطور که انتظار دارید برای iOS باشد، و فقط در Apple A17 Pro در iPhone و M1 یا جدیدتر در iPad در دسترس است.

Resident Evil Village for iPhone review

امروز، می‌خواهم بازی را در آیفون ببینم. این لزوما یک بررسی دقیق از بازی نیست، که در حال حاضر دو سال از عمر آن می گذرد و مقدار مشخصی دارد، بلکه تجربه بازی آن بر روی یک آیفون، به ویژه آیفون 15 پرو جدید است. پس بیایید شروع کنیم.

دهکده رزیدنت اویل داستان ایتن وینترز را دنبال می کند که یک قهرمان بازگشته از رزیدنت اویل 7 است. پس از اتفاقات دلخراش بازی قبلی، اتان سعی می کند با خانواده اش ساکن شود و ظاهری شبیه به یک زندگی عادی داشته باشد. همه چیز دوباره خراب می شود ایتان که به یک دهکده متروکه ناشناخته برده می‌شود، باید تلاش کند تا خانواده‌اش را یک بار دیگر از وحشتی که در آن نهفته است نجات دهد.

بدون افشای طرح این بازی و بازی قبلی، به همان اندازه خلاصه ای است که می توان ارائه داد. توطئه های Resident Evil، حداقل، کمی مسخره هستند، و این یکی هم فرقی نمی کند، با یک بازیگر التقاطی از شخصیت ها که قسمت های مساوی جذاب و ترسناک هستند. در حالی که برخی از دانش مجموعه مفید است، شما اساسا می توانید به طور مستقیم وارد این یکی شوید و مقدمه در ابتدا باید برای بالا بردن سرعت شما کافی باشد. به این معنی که برای لذت بردن از این، نیازی به بازی قبلی ندارید.

Resident Evil Village for iPhone review

Resident Evil Village در iOS به صورت دانلود رایگان در دسترس است که به شما امکان می دهد به پیش درآمد و فصل اولیه Village دسترسی داشته باشید. هنگامی که به Castle Dimitrescu رسیدید، بازی از شما می خواهد که نسخه کامل را خریداری کنید، که به سادگی یک IAP است که قیمت آن 16 دلار است و بقیه بازی را باز می کند. همچنین یک بسته DLC با قیمت 10 دلار وجود دارد که به شما امکان دسترسی به Trauma Pack و Winter’s Expansion را می دهد. اولی بیشتر لوازم آرایشی و درجه سختی بالاتری را اضافه می کند و دومی حالت سوم شخص، شخصیت های اضافی را برای حالت Mercenaries و ماموریت داستان Shadows of Rose اضافه می کند. همچنین یک کوپن با دسترسی 2 دلاری وجود دارد که تمام موارد قفل شده در بازی را باز می کند و اساساً به عنوان یک کد تقلب پولی عمل می کند.

قیمت‌های ذکر شده در بالا تخفیف‌های موقتی هستند و از 20 نوامبر افزایش خواهند یافت.

همانطور که قبلا ذکر شد، پورت iOS بازی کم و بیش فقط نسخه macOS است که به ظاهر تغییرات بسیار کمی دارد. این را می توان در درجه اول در تنظیمات و منوی بازی مشاهده کرد.

به منو بروید و ابتدا متوجه خواهید شد که همه چیز چقدر کوچک است. وقتی می‌گویم این اساساً نسخه macOS است، اغراق نمی‌کنم، زیرا توسعه‌دهندگان به سادگی فراموش کرده‌اند که آیفون معمولی صفحه‌نمایش 13+ اینچی ندارد و بنابراین ممکن است لازم باشد متن منو بزرگ‌تر شود. در iPhone 15 Pro، بینایی من مطمئناً در حال آزمایش بود و کسانی که بینایی کمتری دارند ممکن است کار سخت تری داشته باشند.

Resident Evil Village for iPhone review

نکته دیگری که متوجه خواهید شد این است که منوی گرافیکی با نسخه macOS یکسان است. در حال حاضر، من در درجه اول یک گیمر رایانه شخصی هستم و منوی گرافیکی یکی از مکان های مورد علاقه من در یک بازی است، اما در مورد دیدن آن در تلفن یک مشکل کاملاً وجود دارد.

از یک طرف، شما اساساً به تمام گزینه های موجود در رایانه شخصی منهای ردیابی پرتو و VRS دسترسی دارید. همچنین، AMD FSR 1.0 با MetalFX اپل جایگزین شده است (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد). اما جدای از آن، شما همه گزینه‌های مشابه، از جمله وضوح، نرخ فریم، حالت رندر، مقیاس‌بندی وضوح، ضد aliasing، وضوح بافت و حافظه پنهان را دریافت می‌کنید. همچنین فیلتر بافت، کیفیت مش چند ضلعی، انسداد محیط، بازتاب‌های فضای صفحه، کیفیت نور حجمی، پراکندگی زیرسطحی، کیفیت سایه، سایه‌های تماس، کش سایه، شکوفایی، شعله‌ور شدن لنز، نویز فیلم، عمق میدان، اعوجاج لنز و AMD وجود دارد. تیز کردن تطبیقی ​​کنتراست FidelityFX. برخی از این گزینه‌ها مانند حالت رندر، مقیاس رزولوشن، CAS و AA با فعال بودن گزینه‌های MetalFX غیرفعال می‌شوند.

اگر مطمئن نیستید که همه این‌ها چه کاری انجام می‌دهند، بازی همچنین دارای چند تنظیم از پیش تنظیم کیفیت است، از جمله حالت توصیه‌شده، که فقط اکثر این گزینه‌ها را خاموش می‌کند.

دلیل اینکه من برای دیدن این گزینه ها در یک بازی موبایل هیجان خاصی ندارم این است که در جایی که به آن تعلق ندارد پیچیدگی را اضافه می کند. نسخه موبایلی یک بازی باید در حالت بهینه‌سازی شده ارسال شود، جایی که پارامترهای مختلفی از قبل در طول توسعه انتخاب شده‌اند تا بهترین کیفیت تصویر به نسبت عملکرد را ارائه دهند. اگر بازی در اندروید راه‌اندازی می‌شد که در آن تغییرات سخت‌افزاری پایانی ندارد، برخی از پیش‌تنظیم‌ها منطقی به نظر می‌رسند، اما با توجه به اینکه فقط در تعداد معدودی از دستگاه‌های iOS در دسترس خواهد بود، منطقی به نظر نمی‌رسد که بهینه‌سازی همه آنها برای آنها بسیار آسان است. این نشانه خوبی نیست، زیرا به نظر من به نوعی نشان دهنده یک پورت کم تلاش است.

Resident Evil Village for iPhone review

بعداً در مورد عملکرد و کیفیت تصویر بیشتر صحبت خواهم کرد، اما ابتدا باید کنترل‌ها را کنار بگذارم. Resident Evil Village برای iOS دارای کنترل‌های روی صفحه است. بار دیگر، این کنترل‌ها برای موبایل طراحی نشده‌اند، زیرا خود بازی اینطور نیست. درعوض، صفحه شما پر از تک تک دکمه‌هایی است که معمولاً روی یک کنترلر فیزیکی پیدا می‌کنید، زیرا در واقع برای انجام بازی به همه آن‌ها نیاز دارید.

موقعیت کلیدها روی صفحه قابل تنظیم است. همچنین می‌توانید کدورت و مدت زمانی که کنترل‌ها به‌طور خودکار پنهان می‌شوند را در زمانی که از آنها استفاده نمی‌کنید، تنظیم کنید. می‌توانید تغییرات خود را در چندین ایستگاه از پیش تعیین شده ذخیره کنید و از طریق دکمه‌ای در بالا سمت راست، آنها را به راحتی تعویض کنید.

بازی Resident Evil Village با کنترل‌های روی صفحه آیفون تجربه خوبی نیست. تیراندازی اول شخص در مقایسه با صفحه کلید و ماوس در حال حاضر تجربه‌ای پایین‌تر از یک کنترل‌کننده فیزیکی است. انجام بازی روی صفحه نمایش لمسی با فکسی از چیدمان فیزیکی کنترلر، مرتبه بدتر است.

هیچ طرحی وجود نداشت که در آن احساس راحتی کنم و تعداد زیاد کلیدهای روی صفحه نیز مانع شد، نه فقط عملکرد روی صفحه بلکه کلیدهای دیگر. طولی نکشید که به کنترلر بلوتوث رفتم و هرگز به عقب نگاه نکردم. باید به خاطر داشته باشید که بازی با کنترل‌های فیزیکی در ذهن طراحی شده است و اکشن روی صفحه نمایش کند نمی‌شود تا بتوانید به آرامی با کنترل‌های لمسی دست و پنجه نرم کنید. فقط در نهایت اشتباه می کنید و خودتان را ناامید می کنید. کنترل‌های روی صفحه به سادگی یک گزینه پشتیبان هستند و اگر بتوانید به آن کمک کنید، اصلاً آنطور که باید بازی را انجام دهید، نیستند.

با این حال، به نظر می‌رسد استفاده از کنترل‌کننده بی‌سیم دارای تاخیر ورودی قابل توجهی است. من از یک کنترلر بی‌سیم Xbox استفاده کردم که با استفاده از بلوتوث جفت شده بود و کنترل‌ها تاخیر بسیار بیشتری نسبت به دکمه‌های روی صفحه داشتند که نسبتاً پاسخگو بودند. بازی فقط با یک کنترلر بی سیم کمی شناور به نظر می رسد، که مایه تاسف است و تلاش من برای وصل کردن کنترلر ایکس باکس با استفاده از کابل USB بیهوده بود، زیرا با وجود اینکه آیفون دارای کانکتور USB-C است، اکنون به نظر نمی رسد که کنترلر Xbox این کار را انجام دهد. روی کابل پشتیبانی شود ممکن است با یک کنترلر دیگر شانس بهتری داشته باشید. همچنین ماوس و صفحه کلید پشتیبانی نمی شوند.

با بازگشت به کیفیت تصویر، اینجا جایی است که Resident Evil Village در iOS امتیاز بالایی کسب می کند. با وجود تمام ایراداتش، یک پورت ساده از نسخه مک و در نتیجه نسخه PC اساساً به این معنی است که شما تصاویری بدون ردیابی اشعه را دریافت می کنید. Village، به طور کلی، یک بازی بسیار زیبا با آثار هنری عالی، جزئیات هندسی بالا، محیط های با نور زیبا (و بدون نور)، مدل های شخصیتی فوق العاده و کارهای متریال عالی است. حتی زمانی که روی پایین ترین تنظیمات تنظیم شده باشد، بازی همچنان عالی به نظر می رسد.

iOS min settings
iOS max settings
PC max settings
PC max with ray tracing الف>

تنظیمات دقیقه iOS • تنظیمات iOS max • تنظیمات PC max • PC max با ردیابی پرتو

آنچه که عالی نیست، عملکرد آن است، حداقل در آیفون 15 پرو. نسخه راه‌اندازی بازی دارای لکنت‌ها و مکث‌های طولانی بود که اغلب باعث می‌شد بازی به طور کامل یخ بزند یا به صفحه اصلی سقوط کند. این مشکل تا حدی با یک پچ برطرف شد، اما در نهایت این بررسی را به تأخیر انداخت زیرا بازی در اوایل بازی تمایل داشت در یک نقطه خاص از کار بیفتد که از پیشرفت بیشتر جلوگیری کرد.

متأسفانه، عملکرد اکنون خیلی بهتر نیست. حتی روی کمترین تنظیم و MetalFX روی حالت عملکرد تنظیم شده است، Village در اکثر مواقع با سرعت نزدیک یا کمتر از 30 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. 30 فریم بر ثانیه پایدار کاملاً قابل بازی است، به خصوص برای یک بازی با سرعت بسیار پایین مانند این، اما متأسفانه، نرخ فریم در اینجا ثابت نیست. برخی نقاط در حین پیمایش به ویژه باعث ایجاد طلسم های طولانی افت عملکرد پایدار می شوند که به آرامی در طی چند ثانیه برطرف می شوند. به نظر می‌رسد این عملکرد همچنین باعث ایجاد مشکلاتی در صدا می‌شود که اغلب با تصاویر روی صفحه هماهنگ نیست.

با توجه به عملکردی که در iPhone 15 Pro وجود دارد، انجام یک راهنمای تنظیمات بهینه شده فایده ای ندارد. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که همه چیز را روی کمترین مقدار خود تنظیم کنید – به جز تنظیمات بافت و فیلتر ناهمسانگرد، که می تواند کمی افزایش یابد زیرا عملکرد GPU را تحت تأثیر قرار نمی دهد – و سپس حالت عملکرد MetalFX را با وضوح تنظیم شده روی نمایشگر فعال کنید. بومی نکته خوب این است که می‌توانید در صفحه‌نمایش کوچک‌تر آیفون، به جز کاهش وضوح خروجی، که باعث می‌شود بازی به‌طور محسوسی تار به نظر برسد، از چیزهای زیادی دور شوید، بنابراین من آن را در حالت اصلی نگه می‌دارم. همچنین تنظیمات بالاتر را خسته نمی‌کنم، زیرا به سختی می‌توان تفاوت قابل توجهی در صفحه نمایش آیفون مشاهده کرد.

اگر بخواهم حدس بزنم، ممکن است مشکلات عملکرد بازی در آیفون ناشی از مدیریت حافظه باشد. Resident Evil Village مخصوصاً از نظر حافظه ویدیویی بسیار سخت است و اجرای آن با گرافیک های زیر 8 گیگابایت VRAM روی رایانه شخصی بدون کاهش بافت ها بسیار خوشایند نیست. آیفون 15 پرو تنها 8 گیگابایت حافظه برای همه چیز دارد و به احتمال زیاد حافظه در حال افزایش است و به فضای ذخیره سازی تبدیل می شود، که توضیح می دهد که چرا بازی به ویژه در هنگام نزدیک شدن به مناطق جدید کند می شود. اجرای بازی همچنین باعث می‌شود برنامه‌های پس‌زمینه شما بسته شوند و با جابجایی به برخی از آنها نیز از بازی خارج می‌شوید، بنابراین قطعاً در اینجا مشکلی در مورد مدیریت حافظه رخ می‌دهد.

به نظر می‌رسد این بازی برای A17 Pro و وضعیت حافظه در iPhone 15 Pro کمی جاه‌طلبانه است، مخصوصاً در حالتی که عرضه شده است. جای تاسف است که کپکام تصمیم گرفت به جای صرف هر زمان برای بهینه سازی دو مدل واقعی آیفون که از A17 Pro استفاده می کنند، این یکی را در گوشی تلفن کند، و به نظر می رسد برای لذت بردن از این عنوان در پلتفرم اپل به حداقل یک M1 یا جدیدتر نیاز دارید.

با این وجود، لحظاتی از درخشندگی وجود دارد که در آن نرخ فریم خیلی بد نیست و بازی کاملاً خیره کننده به نظر می رسد. علیرغم ناراحتی‌های من، دیدن بازی‌ای که قبلاً فقط بر روی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی قابل اجرا در گوشی هوشمند بود، تحت تأثیر قرار نگرفتم. این واقعیت که یک پورت تنبل است آن را به ویژه چشمگیر می کند و اینکه A17 Pro اصلاً می تواند آن را اجرا کند قابل ستایش است.

اجرای یک بازی سخت با آنچه که بدون شک حداکثر TDP است به این معنی است که در نهایت گرمای زیادی خواهید داشت. متأسفانه، آیفون در حین بازی بسیار گرم می شود، که می تواند باعث کاهش بیشتر عملکرد شود. من توصیه می‌کنم گوشی را بیرون از قاب آن نگه دارید و با یک کنترلر بی‌سیم بازی کنید تا تلفن بتواند گرمای خود را از بین ببرد و شما هیچ یک از آن را احساس نکنید.

من تحت تاثیر استفاده از ارتقاء دهنده جدید MetalFX اپل قرار گرفتم. MetalFX دو حالت، عملکرد و کیفیت را ارائه می دهد که به ترتیب ارتقاء فضایی یا زمانی ساده را ارائه می دهند. مشابه FSR 1 و FSR 2 AMD، MetalFX می‌تواند یک تصویر رندر با وضوح پایین را با استفاده از اطلاعات درون یک فریم واحد (مکانی) یا با استفاده از چندین فریم قبلی (زمانی) به تصویری با وضوح بالاتر ارتقا دهد.

Native
MetalFX Quality
MetalFX Performance

بومی • کیفیت MetalFX • عملکرد MetalFX

حالت عملکرد در مک و احتمالاً در آیپدهای صفحه‌نمایش بزرگ‌تر کاملاً خشن به نظر می‌رسد، اما در صفحه نمایش کوچک‌تر آیفون 15 پرو کاملاً قابل استفاده است. تصویر در نواحی جزییات با فرکانس بالا دارای لرزش قابل توجهی است اما خیلی آزاردهنده نیست. کیفیت از پیش تعیین شده تصویر را به میزان قابل توجهی تمیز می کند و در واقع بهتر از بومی به نظر می رسد زیرا می تواند جزئیات بسیار دقیق تری را نسبت به اجرای بی ظرافت اصلی TAA بازی حل کند. نسبت به TAA یا از پیش تعیین شده عملکرد لکه‌دار بیشتری دارد، اما واقعاً روی صفحه‌نمایش گوشی قابل‌توجه نیست. هزینه عملکرد نیز وجود دارد که اغلب قابل توجیه نیست.

زمان بارگیری فایل‌های ذخیره‌سازی به‌ویژه سریع نبود، اما بسیار کند نبود. با وجود اینکه گوشی از حافظه فلش نسبتاً سریعی استفاده می کند، آنها کندتر از رایانه شخصی بارگیری می شوند، اما عوامل محدود کننده در اینجا احتمالاً CPU و حافظه هستند.

موضوع دیگری که مرا تحت تأثیر قرار داد این بود که توسعه‌دهنده پشتیبانی واقعی HDR را ارائه می‌کرد. من قبلاً هیچ بازی HDR را روی تلفن تجربه نکرده بودم اما پیاده سازی در اینجا استثنایی است. دهکده رزیدنت اویل در حال حاضر عالی به نظر می‌رسد، اما نحوه برجسته‌سازی مشعل‌ها و لامپ‌ها تماشای آن را بسیار خیره‌کننده‌تر می‌کند. زمانی که تصمیم گرفتم یک بشکه انفجاری را از نزدیک شلیک کنم، تقریباً کور شده بودم. صفحه نمایش iPhone 15 Pro به وضوح در اینجا کارهای سنگین زیادی انجام می دهد و از نظر بصری، کل این تجربه یک لذت مطلق است.

صدا در بازی نیز عالی است. Resident Evil Village به خوبی از صدای موقعیتی استفاده می کند و نسخه موبایلی آن بدون هیچ گونه فشرده سازی تهاجمی برای قرار گرفتن روی تلفن، تمیز به نظر می رسد. و صحبت از فشرده‌سازی، این بازی یک دانلود اضافی 8 گیگابایتی در کنار دانلود 1.37 گیگابایتی از اپ استور است، بنابراین اصلاً آنقدر بزرگ نیست.

این بازی از پشتیبان گیری و بازیابی فایل های ذخیره شده در iCloud پشتیبانی می کند. با این حال، ذخیره‌ها فقط در میان دستگاه‌های iOS سازگار هستند و نمی‌توانید ذخیره را از Mac خود بازیابی کنید تا از همان جایی که متوقف کرده‌اید ادامه دهید.

به طور کلی، Resident Evil Village در iOS مجموعه‌ای ترکیبی است. گاهی اوقات صرف وجود چیزی می تواند تأثیرگذار باشد و قطعاً در اینجا چنین است. این یک بار دیگر یک نسخه تا حد زیادی تغییر نیافته از پورت مک و رایانه شخصی است و مشاهده آن در حال اجرا در آیفون به طرز تکان دهنده ای قابل توجه است.

Resident Evil Village for iPhone review

با این حال، کارهایی وجود داشت که باید انجام می شد تا این چیزی که صرفاً قابل پخش است به چیزی که واقعاً لذت بخش است تبدیل شود، و Capcom آن را وارد نکرده است. عملکرد در A17 Pro ضعیف است، روی صفحه نمایش کنترل‌ها به معنای واقعی کلمه یک تفکر بعدی هستند، و هیچ مراقبتی برای خوانایی رابط کاربری برای چشم انسان بالغ انجام نشده است.

من فرض می‌کنم این تجربه از نظر عملکرد و قابلیت استفاده در iPad بهتر خواهد بود، اما هنوز این واقعیت را توجیه نمی‌کند که حداقل تلاش برای ساخت این پورت انجام شده است، همانطور که منوی گرافیکی بسیار پیچیده نشان می‌دهد. عنوان موبایل یک پورت موبایل باید همان سطح بهینه‌سازی نسخه‌های کنسول را داشته باشد، نه نسخه‌های دسکتاپ.

آنچه ناامید کننده است این است که سخت افزار آیفون 15 پرو به وضوح می تواند تجربه بهتری داشته باشد، اگر توسعه دهنده کارهایی را برای بهینه سازی دستگاه انجام داده باشد، مشابه آنچه برای سوئیچ بسیار ضعیف تر نینتندو می بینید. من تعجب می کنم که اپل حتی این بازی را در وضعیت فعلی خود بازاریابی می کند زیرا می توانم بگویم که برای تبدیل شدن به عنوان نمایشی برای آیفون به کار زیادی نیاز دارد.

در پایان، Resident Evil Village برای iOS عنوانی است که در حال حاضر برای آی‌پدها و شاید آیفون‌های آینده مناسب‌تر است و اگر کپکام تصمیم نگیرد به عقب برگردد و کار بیشتری انجام دهد، برای خرید در نسل فعلی توصیه نمی‌شود. آیفون‌ها.

منبع: gsmarena

امتیاز بدید😊
این مقاله را به اشتراک بگذارید

نویسنده: تحریریه کارینت✅

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :)  ✍️ اینجا هر کسی میتونه بنویسه!  | 🚀 ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیگر مقالات این نویسنده را هم بخوانید
نظر بدهید

جدیدترین مقالات

محتوای حمایت شده

جدیدترین ویدیوها

similar content

👌 مطالب زیر را هم مطالعه کنید

Galaxy Z Flip 5 Retro اکنون با 4 گیگابایت رم اضافی موجود است؟

Galaxy Z Flip 5 Retro جدید سامسونگ اکنون در بازارهای منتخب موجود

3 دقیقه زمان مطالعه

ویدیو | بررسی تغییرات نسخه جدید سیستم عامل اپل «macOS 12.3.1»

مک‌اواسMonterey 12.3.1 جدیدترین نسخه‌ ی سیستم‌عامل کامپیوترهای اپل منتشر شد.

0 دقیقه زمان مطالعه

خالق پاورپوینت درگذشت

آستین در چندین دانشگاه ازجمله MIT و کالیفرنیا، سانتا باربارا تحصیل کرد

1 دقیقه زمان مطالعه

معرفی صرافی تترلند

همزمان با رشد بازار رمزارزها، صرافی‌های متعددی نیز در ایران فعالیت خود

0 دقیقه زمان مطالعه

مایکروسافت از Security Copilot رونمایی کرد؛ هوش مصنوعی GPT-4 به‌عنوان دستیار امنیتی

مایکروسافت در پستی در وبلاگ خود از ابزار جدیدی رونمایی کرده است

1 دقیقه زمان مطالعه

(ویدیو) بررسی تویوتا سوپرا نسخه A91-MT مدل 2023

بررسی تویوتا سوپرا نسخه A91-MT مدل 2023 :) ............................

0 دقیقه زمان مطالعه

زمان رونمایی گلکسی A54 رسما اعلام شد

سرانجام پس از شایعات و گزارش‌های مختلف، سامسونگ امروز از طریق وبسایت

0 دقیقه زمان مطالعه

تاسیس استودیو GOALS با هدف ساخت متفاوت‌ترین بازی فوتبال

امروز استودیو دورکار GOALS با دریافت بیش از 20 میلیون دلار بودجه

0 دقیقه زمان مطالعه

این صفحه را به اشتراک بگذارید😊

با اشتراک گذاری مطالب ما از ما حمایت کنید